Items where Author is "Szakály, Zoltán"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 4.

Article

Kovács, Bence and Szakály, Zoltán: A piacorientáció konstrukciójának aktualizálása a holisztikus marketingkoncepció segítségével. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 1-2. pp. 11-21. (2020)

Kovács, Bence and Szakály, Zoltán and Kontor, Enikő and Polereczki, Zsolt: A piacorientáció kulturális és magatartási megközelítésének empirikus összehasonlító elemzése. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (12) 4. pp. 159-174. (2017)

Szabó, Sára and Szigeti, Orsolya and Soós, Mihály and Szakály, Zoltán: Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói : étkezési és testi attitűdök kapcsolata. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 363-371. (2014)

Jasák, Helga and Fehér, András and Szakály, Zoltán: Fogyasztói preferenciák és attitűdök hagyományos és tájjellegű élelmiszerekkel kapcsolatban. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 372-381. (2014)

This list was generated on 2020. augusztus 7. 11:47:23 CEST.