Szerző: " Szenczi Beáta"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 18.

Könyv része

Kincsei Attila; Szenczi Beáta; Sebők Csilla: Felsőoktatás-stratégiai hírlevél : 2011. március 31. próbaszám. In: Szolgáltatásinkubáció az egyetemi szférában, (1). pp. 378-439. (2011)

Szenczi Beáta: Felsőoktatás-stratégiai „üzleti intelligencia" megalapozása. In: Szolgáltatásinkubáció az egyetemi szférában, (1). pp. 294-299. (2011)

Konferencia vagy workshop anyag

Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Hódi Ágnes: Pedagógusi nézetek az olvasási stratégiák hasznosságáról és alkalmazhatóságáról : [absztrakt].

Hódi Ágnes; Tary Blanka; Szenczi Beáta; Vígh Tibor; Fejes József Balázs: Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégiái: szisztematikus szakirodalmi áttekintés : [absztrakt].

Amukune Stephen; Józsa Krisztián; Szenczi Beáta; Józsa Gabriella: Comparison of the mastery motivation of Hungarian school children with mild intellectual disability with that of those developing typically : [absztrakt].

Mezei Tímea; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősségérzet és az Énhatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében : [absztrakt].

Szenczi Beáta; Kis Noémi; Józsa Krisztián: The relationship of LD students' academic self-concepts with some background variables.

Szenczi Beáta; Szekeres Ágota; Vígh Tibor; Zentai Gabriella: Az Országos Kompetenciamérés szövegértés tesztjének adaptálása sajátos nevelési igényű tanulók számára.

Horváthné Storczer Adrienn; Szenczi Beáta: Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével.

Szenczi Beáta; Szekeres Ágota: A sajátos nevelési igényű tanulók részvételi lehetőségének biztosítása a nagymintás tanulói teljesítménymérésekben : nemzetközi kitekintés.

Szenczi Beáta: Exploring reading motivation of 10-14 year‐old students.

Szenczi Beáta: Második osztályos tanulók meggyőződései az olvasástanulás céljáról és saját olvasásteljesítményükről.

Hricsovinyi Julianna; Józsa Krisztián; Szenczi Beáta: A számítógép és a papír alapú Elsajátítási Motiváció Kérdőívek összehasonlító elemzése.

Szenczi Beáta: Leendő és gyakorló tanítók meggyőződései az olvasási motivációról.

Szenczi Beáta; Hricsovinyi Julianna; Józsa Krisztián: A tanulási motiváció számítógépes vizsgálatának lehetőségei nemzetközi kitekintésben.

Szenczi Beáta: Az olvasási motiváció mérése : egy egyetemisták körében végzett pilot vizsgálat eredményei.

Szenczi Beáta: Egyetemi hallgatók verbális és tanuláshoz kötődő énkép-komponensei.

Szenczi Beáta; Józsa Krisztián: A tanulási énkép összefüggése a tanulmányi eredményekkel és a képességfejlettséggel.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 18. 04:34:17 CEST.