Szerző: " Tóth Edit"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 33.

Cikk, tanulmány, mű

Hódi Ágnes; Gál Anikó; Soós Katalin; Varga Emőke; Tóth Edit; B. Németh Mária: Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógusképzésben : áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről. In: Módszertani közlemények, (62) 2. pp. 3-18. (2022)

Könyv része

Tóth Edit: A "rózsák háborúja" és a "zavaros időszak" : legitimációs problémák az angol és az orosz történelemben. In: Tehetségek a történettudomány szolgálatában II. : történelem szakos hallgatók diákköri dolgozatai, (2). pp. 31-53. (2015)

Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér: Az osztályok és az iskolák közötti különbségek változása egy évtized távlatában Hódmezővásárhelyen. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 71-86. (2013)

Vígh Tibor; Tóth Edit: Különböző háttérváltozók hatása a tanulók angolnyelv-tudásának szintjére az általános iskola és a középiskola végén. In: Bölcsészműhely, 2009. pp. 163-172. (2010)

Konferencia vagy workshop anyag

Gál Zita; Tóth Edit; Jámbori Szilvia: Az iskolai kudarc kutatása - modellek, megközelítések és módszertan : [absztrakt].

Tóth Edit; Szabó Éva: Tanítók vélekedései az iskolai kudarc okairól : [absztrakt].

Kasik László; Tóth Edit; Gál Zita: Az iskolai kudarc vizsgálatának elméleti és módszertani háttere : [absztrakt].

Csapó Benő; Tóth Edit; Nikolov Marianne: Factors determining L2 reading comprehension development in four cohorts of eighth-graders between 2007 and 2018 : [absztrakt].

Tóth Edit; Hódi Ágnes; B. Németh Mária: Mobil eszközök az óvodában? : a digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei a szülők szemüvegén keresztül : [absztrakt].

Tóth Edit: Tanulói vélekedések a dolgozatokról és azok tanításra, tanulásra gyako-rolt hatásáról.

Molnár Pál; Tóth Edit; Pintér Henriett: Töredezettség és összekapcsoltság a hazai neveléstudományi folyóiratok társszerzői együttműködési hálőzataiban.

D. Molnár Éva; Tóth Edit; Kasik László: Az önszabályozott tanulás és a szociálisprobléma-megoldás összefüggései 4. évfolyamon.

Ragchaa Jargaltuya; Tóth Edit; Csapó Benő: Teachers' attitudes towards assessment and how their instructional changes are affected by their perception of stakeholders : the case of Mongolia.

Kasik László; Tóth Edit; Fejes József Balázs: Az elkerülés kérdőív fejlesztési folyamata.

Fejes József Balázs; Tóth Edit; Patai Jolán; Csapó Benő: Resilience in the Hungarian education system : results of a longitudinal program.

Tóth Edit: A pénzügyi műveltség online diagnosztikus mérése 2-6. évfolyamos tanulók körében.

Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Tóth Edit: A természettudományos tudás és a szövegértés kapcsolata gyengén és jól olvasó tanulók körében.

Hricsovinyi Julianna; Tóth Edit: Az országos kompetenciamérés intézményi hasznosítása pedagógusok körében készített interjúk alapján.

Tóth Edit; Tóth Krisztina: A rendszerszintű mérések elfogadottsága és tanításra gyakorolt hatása közötti összefüggések vizsgálata pedagógusok körében.

Tóth Edit; Zentai Gabriella: A fogalmazási képesség fejlettségének összefüggései háttérváltozókkal.

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit; Korom Erzsébet: The impact of maternal education and preschool education on Hungarian students’ reading performance.

Kinyó László; Tóth Edit: 7. és 11. évfolyamos tanulók társadalomismereti és állampolgári tudása a dél-alföldi régióban.

Tóth Edit; Csapó Benő: Dear Colleagues : köszöntő.

Hülber László; Tóth Edit: Hallgatók véleménye az Erasmus-ösztöndíj keretében teljesített kurzusok megfeleltetésének és a szerzett kreditek elismerésének folyamatáról.

Tóth Edit; Csapó Benő: Köszöntő.

Nagy Zsuzsanna; Tóth Edit: A tanulmányi kreditek elismerése és a kurzusmegfeleltetés módszerei Erasmuskoordinátorok körében végzett kérdőíves kutatás eredményei alapján.

Tóth Edit; R. Tóth Krisztina: Az online tesztelés széleskörű bevezetésének infrastrukturális feltételei.

Tóth Edit; Csapó Benő: Pedagógusok nézetei az osztályozásról és a szöveges értékelésről.

Kinyó László; Tóth Edit: 7. és 11. évfolyamos tanulók demokrácia fogalommal, demokratikus berendezkedéssel és állampolgári tulajdonságokkal kapcsolatos nézetei.

Csapó Benő; Székely László; Tóth Edit: Az iskolai különbségek változása a longitudinális vizsgálat adatainak tükrében.

Tóth Edit: A szülői erőforrások és a szociálisérdek-érvényesítés összefüggései.

Vígh Tibor; Tóth Edit: A tanulók angolnyelv-tudásának szintje és az azokat meghatározó tényezők az általános iskola és a középiskola végén.

Tóth Edit; Csapó Benő: Regionális különbségek a tanulók tudásában.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 19. 17:12:44 CEST.