Vissza |
Hódi Ágnes; Gál Anikó; Soós Katalin; Varga Emőke; Tóth Edit; B. Németh Mária: Infokommunikációs technológia az óvodában, az óvodáskorúak otthonában és az óvodapedagógusképzésben : áttekintés az elmúlt évtized eredményeiről. In: Módszertani közlemények, (62) 2. pp. 3-18. (2022)
Tóth Edit: A "rózsák háborúja" és a "zavaros időszak" : legitimációs problémák az angol és az orosz történelemben. In: Tehetségek a történettudomány szolgálatában II. : történelem szakos hallgatók diákköri dolgozatai, (2). pp. 31-53. (2015)
Tóth Edit; Molnár Gyöngyvér: Az osztályok és az iskolák közötti különbségek változása egy évtized távlatában Hódmezővásárhelyen. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 71-86. (2013)
Vígh Tibor; Tóth Edit: Különböző háttérváltozók hatása a tanulók angolnyelv-tudásának szintjére az általános iskola és a középiskola végén. In: Bölcsészműhely, 2009. pp. 163-172. (2010)
Gál Zita; Tóth Edit; Jámbori Szilvia: Az iskolai kudarc kutatása - modellek, megközelítések és módszertan : [absztrakt].
Tóth Edit; Szabó Éva: Tanítók vélekedései az iskolai kudarc okairól : [absztrakt].
Kasik László; Tóth Edit; Gál Zita: Az iskolai kudarc vizsgálatának elméleti és módszertani háttere : [absztrakt].
Csapó Benő; Tóth Edit; Nikolov Marianne: Factors determining L2 reading comprehension development in four cohorts of eighth-graders between 2007 and 2018 : [absztrakt].
Tóth Edit; Hódi Ágnes; B. Németh Mária: Mobil eszközök az óvodában? : a digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei a szülők szemüvegén keresztül : [absztrakt].
Tóth Edit: Tanulói vélekedések a dolgozatokról és azok tanításra, tanulásra gyako-rolt hatásáról.
Molnár Pál; Tóth Edit; Pintér Henriett: Töredezettség és összekapcsoltság a hazai neveléstudományi folyóiratok társszerzői együttműködési hálőzataiban.
D. Molnár Éva; Tóth Edit; Kasik László: Az önszabályozott tanulás és a szociálisprobléma-megoldás összefüggései 4. évfolyamon.
Ragchaa Jargaltuya; Tóth Edit; Csapó Benő: Teachers' attitudes towards assessment and how their instructional changes are affected by their perception of stakeholders : the case of Mongolia.
Kasik László; Tóth Edit; Fejes József Balázs: Az elkerülés kérdőív fejlesztési folyamata.
Fejes József Balázs; Tóth Edit; Patai Jolán; Csapó Benő: Resilience in the Hungarian education system : results of a longitudinal program.
Tóth Edit: A pénzügyi műveltség online diagnosztikus mérése 2-6. évfolyamos tanulók körében.
Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Tóth Edit: A természettudományos tudás és a szövegértés kapcsolata gyengén és jól olvasó tanulók körében.
Hricsovinyi Julianna; Tóth Edit: Az országos kompetenciamérés intézményi hasznosítása pedagógusok körében készített interjúk alapján.
Tóth Edit; Tóth Krisztina: A rendszerszintű mérések elfogadottsága és tanításra gyakorolt hatása közötti összefüggések vizsgálata pedagógusok körében.
Tóth Edit; Zentai Gabriella: A fogalmazási képesség fejlettségének összefüggései háttérváltozókkal.
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit; Korom Erzsébet: The impact of maternal education and preschool education on Hungarian students’ reading performance.
Kinyó László; Tóth Edit: 7. és 11. évfolyamos tanulók társadalomismereti és állampolgári tudása a dél-alföldi régióban.
Tóth Edit; Csapó Benő: Dear Colleagues : köszöntő.
Hülber László; Tóth Edit: Hallgatók véleménye az Erasmus-ösztöndíj keretében teljesített kurzusok megfeleltetésének és a szerzett kreditek elismerésének folyamatáról.
Tóth Edit; Csapó Benő: Köszöntő.
Nagy Zsuzsanna; Tóth Edit: A tanulmányi kreditek elismerése és a kurzusmegfeleltetés módszerei Erasmuskoordinátorok körében végzett kérdőíves kutatás eredményei alapján.
Tóth Edit; R. Tóth Krisztina: Az online tesztelés széleskörű bevezetésének infrastrukturális feltételei.
Tóth Edit; Csapó Benő: Pedagógusok nézetei az osztályozásról és a szöveges értékelésről.
Kinyó László; Tóth Edit: 7. és 11. évfolyamos tanulók demokrácia fogalommal, demokratikus berendezkedéssel és állampolgári tulajdonságokkal kapcsolatos nézetei.
Csapó Benő; Székely László; Tóth Edit: Az iskolai különbségek változása a longitudinális vizsgálat adatainak tükrében.
Tóth Edit: A szülői erőforrások és a szociálisérdek-érvényesítés összefüggései.
Vígh Tibor; Tóth Edit: A tanulók angolnyelv-tudásának szintje és az azokat meghatározó tényezők az általános iskola és a középiskola végén.
Tóth Edit; Csapó Benő: Regionális különbségek a tanulók tudásában.