Szerző: " Vígh Tibor"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 20.

Cikk, tanulmány, mű

Petneki Katalin; Vígh Tibor: Az emelt szintű érettségi, mint a nyelvszakok bemeneti követelménye - a német érettségi tapasztalatai. In: EduLingua, (1) 1. pp. 7-15. (2015)

Könyv része

Vígh Tibor; Tóth Edit: Különböző háttérváltozók hatása a tanulók angolnyelv-tudásának szintjére az általános iskola és a középiskola végén. In: Bölcsészműhely, 2009. pp. 163-172. (2010)

Konferencia vagy workshop anyag

Mamad Abderrahim; Vígh Tibor: Moroccan EFL university students' perceptions and reported practices of product- and process-based written feedback : [abstract].

Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Hódi Ágnes: Pedagógusi nézetek az olvasási stratégiák hasznosságáról és alkalmazhatóságáról : [absztrakt].

Hódi Ágnes; Tary Blanka; Szenczi Beáta; Vígh Tibor; Fejes József Balázs: Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégiái: szisztematikus szakirodalmi áttekintés : [absztrakt].

Mezei Tímea; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Szenczi Beáta; Rausch Attila: A Tanári Felelősségérzet és az Énhatékonyság Kérdőív működése pedagógusok és pedagógusjelöltek körében : [absztrakt].

Vígh Tibor; Kiss-Kovács Renáta: Az értékelés meghatározásának jellemzői és a változásmegítélése tanárjelöltek körében.

D. Molnár Éva; Vígh Tibor: Köszöntő - Dear Colleagues.

Vígh Tibor: A társértékelés tanulása, ahogyan azt a formatív értékelések szövegeinek a tartalmi és minőségi jellemzői mutatják.

Szenczi Beáta; Szekeres Ágota; Vígh Tibor; Zentai Gabriella: Az Országos Kompetenciamérés szövegértés tesztjének adaptálása sajátos nevelési igényű tanulók számára.

Vígh Tibor: Diagnostic test batteries for the assessment of the English and German vocabulary of 5th graders.

Vígh Tibor; Thékes István: Results of a diagnostic English as a foreign language vocabulary test battery among young learners.

Vígh Tibor: Assessment of English and German vocabulary of 6th graders.

Molnár Edit Katalin; Vígh Tibor: A szövegalkotás értékelése valószínűségi tesztelméleti módszerekkel.

Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A Tanulói célok kérdőív működésének vizsgálata matematika tantárgyhoz kötődően 5-8. évfolyamon.

Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A célorientációk kérdőív működésének vizsgálata klasszikus és modern tesztelméleti eszközök felhasználásával.

Vígh Tibor; Tóth Edit: A tanulók angolnyelv-tudásának szintje és az azokat meghatározó tényezők az általános iskola és a középiskola végén.

Vígh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának modellezése.

Vígh Tibor: A kommunikatív tesztelés az idegen nyelvi mérés és értékelés rendszerében.

Vígh Tibor: A kommunikatív nyelvtudás mérése és értékelése a középszintű német nyelvi érettségi íráskészség vizsgarésze alapján.

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 01:28:11 CET.