Items where Author is "Vajda, Beáta"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 15.

Article

Vajda, Beáta: Az Allais paradoxon és empirikus vizsgálata. Érzelmek és indulatok a gazdaságban : a gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban. pp. 548-560. (2012)

Málovics, Éva and Vajda, Beáta: Characteristic problems of family business. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. p. 400. (2012)

Vajda, Beáta and Horváth, Sarolta and Málovics, Éva: Joint decision making as innovation in doctor-patient communication. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. p. 405. (2012)

Vajda, Beáta and Horváth, Sarolta and Málovics, Éva: Közös döntéshozatal, mint innováció az orvos-beteg kommunikációban. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 336-353. (2012)

Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Hetesi, Erzsébet and Prónay, Szabolcs and Kovács, Péter and Hlédik, Erika and Vajda, Beáta: Regional peculiarities in consumers' leisure-time activities, consumer- and brand-preferences. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. p. 407. (2012)

Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Hetesi, Erzsébet and Prónay, Szabolcs and Kovács, Péter and Hlédik, Erika and Vajda, Beáta: Regionális sajátosságok a fogyasztók szabadidős aktivitásában, vásárlási és márkapreferenciáiban. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 354-377. (2012)

Kiss, Gábor Dávid and Vajda, Beáta: A biztonság kockázata: tökegarantált alapok komplex megközelítésben. A TDK világa. pp. 185-200. (2012)

Málovics, Éva and Vajda, Beáta: A családi vállalkozások főbb problémái. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 378-393. (2012)

Vajda, Beáta: Compliance and health behaviour in medical services. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 131-141. (2011)

Vajda, Beáta: Innovatív egyetemi szolgáltatások és egyetemi együttműködés. Szolgáltatásinkubáció az egyetemi szférában, (1). pp. 440-454. (2011)

Málovics, Éva and Vajda, Beáta: Vezetés és kultúra a családi vállalkozásokban - szakirodalmi összefoglaló. A Virtuális Intézet Közép-Európa Kutatására közleményei, (3) 1-2. pp. 215-221. (2011)

Veres, Zoltán and Hetesi, Erzsébet and Vajda, Beáta and Prónay, Szabolcs: Lifestyle-based segmentation in Hungary? Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 261-269. (2010)

Vajda, Beáta: The prospects of using diaries in a research relating medical services. Proceedings of the Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress : International Scientific Conference Szeged, November 19-21, 2009. pp. 1042-1053. (2010)

Vajda, Beáta and Málovics, Éva and Veres, Zoltán: The role of lifestyle patterns in the choice of health-related products and services in Hungary. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 253-259. (2010)

Málovics, Éva and Vajda, Beáta and Kuba, Péter: Paternalizmus vagy közös döntés? : páciensek az orvos - beteg kommunikációról. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 250-264. (2009)

This list was generated on 2019. november 12. 17:20:46 CET.