Items where Author is "Veres, Zoltán"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 16.

Article

Veres, Zoltán and Platz, Petra and Hámornik, Balázs Péter and Lógó, Emma and Tarján, Tamás: A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai. „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 329-340. (2014)

Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Hetesi, Erzsébet and Prónay, Szabolcs and Kovács, Péter and Hlédik, Erika and Vajda, Beáta: Regional peculiarities in consumers' leisure-time activities, consumer- and brand-preferences. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. p. 407. (2012)

Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Hetesi, Erzsébet and Prónay, Szabolcs and Kovács, Péter and Hlédik, Erika and Vajda, Beáta: Regionális sajátosságok a fogyasztók szabadidős aktivitásában, vásárlási és márkapreferenciáiban. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 354-377. (2012)

Prónay, Szabolcs and Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán: Status based consumption in Hungary. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 43-57. (2011)

Németh, Ildikó and Veres, Zoltán and Kuba, Péter: Az életstílus és a pénzzel kapcsolatos beállítódás szerepe a hosszú távú, befektetés típusú vásárlásokban. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 237-251. (2010)

Hetesi, Erzsébet and Andics, Jenő and Veres, Zoltán: Az életstíluskutatási eredmények fogyasztásszociológiai interpretációs dilemmái. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 211-227. (2010)

Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán and Prónay, Szabolcs: Challenges of status typology in a Hungarian lifestyle study. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 291-304. (2010)

Veres, Zoltán and Németh, Ildikó: Determinants and modulators in consumers' long-term intangible investment decisions : stereotypes versus empirical evidences in the life insurance market. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 229-235. (2010)

Veres, Zoltán and Hetesi, Erzsébet and Vajda, Beáta and Prónay, Szabolcs: Lifestyle-based segmentation in Hungary? Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 261-269. (2010)

Prónay, Szabolcs and Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán: Lifestyles and consumption in a transitional society : psychographic segmentation in Southern Hungary. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 279-290. (2010)

Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Szántó, Szilvia: Életvitel és szolgáltatások igénybevétele. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 271-277. (2010)

Vajda, Beáta and Málovics, Éva and Veres, Zoltán: The role of lifestyle patterns in the choice of health-related products and services in Hungary. Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon. pp. 253-259. (2010)

Veres, Zoltán and Buzás, Norbert: Bilaterális kockázatok menedzselése a technológia transzferben. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 193-215. (2005)

Málovics, Éva and Veres, Zoltán and Mihály, Nikolett and Kuba, Péter: Kompetenciák és kockázatérzet a szolgáltatásokban. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 162-182. (2005)

Veres, Zoltán: Marketingkutatási eredmények a fogyasztásszociológiában. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 282-296. (2004)

Veres, Zoltán and Hetesi, Erzsébet: Bottlenecks in B2B quality management and their impact on marketing research. Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary. pp. 130-142. (2003)

This list was generated on 2019. szeptember 17. 03:29:09 CEST.