Tudományterület szerző szerint "Veres, Zoltán"

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 6.

Cikk, tanulmány, mű

Veres, Zoltán; Andics, Jenő; Hetesi, Erzsébet; Prónay, Szabolcs; Kovács, Péter; Hlédik, Erika; Vajda, Beáta: Regional peculiarities in consumers' leisure-time activities, consumer- and brand-preferences. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. p. 407. (2012)

Veres, Zoltán; Andics, Jenő; Hetesi, Erzsébet; Prónay, Szabolcs; Kovács, Péter; Hlédik, Erika; Vajda, Beáta: Regionális sajátosságok a fogyasztók szabadidős aktivitásában, vásárlási és márkapreferenciáiban. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 354-377. (2012)

Prónay, Szabolcs; Hetesi, Erzsébet; Veres, Zoltán: Status based consumption in Hungary. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 43-57. (2011)

Veres, Zoltán; Buzás, Norbert: Bilaterális kockázatok menedzselése a technológia transzferben. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 193-215. (2005)

Málovics, Éva; Veres, Zoltán; Mihály, Nikolett; Kuba, Péter: Kompetenciák és kockázatérzet a szolgáltatásokban. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei. pp. 162-182. (2005)

Veres, Zoltán: Marketingkutatási eredmények a fogyasztásszociológiában. SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 282-296. (2004)

A lista elkészítésének dátuma 2017. november 23. 12:14:54 CET.