Vissza |
Agárdi Irma: Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése.
Bauer András; Horváth Dóra; Mitev Ariel: Mondjam vagy mutassam? : vizuális és verbális információ-feldolgozási preferenciák alakulása 10 év távlatában.
Berki Viktor; Hetesi Erzsébet; Révész Balázs: Az üzleti kapcsolatok csatornái : mire való az információs technológia?
Dinya László: Fenntarthatósági kihívások és társadalmi marketing.
Dudás Katalin; Szakó Tímea: Az önkéntes egyszerűsítők fogyasztói magatartása : az ökofalvak esete.
Eisingerné Balassa Boglárka; Gábora Bernadett: Most mutasd meg! : önkéntesek bevonásának lehetőségei a győri EYOF kapcsán.
Ercsey Ida: Közös az értékteremtés a kulturális szektorban?
Fehér Katalin: Selfie és ussie : reputáció, kontroll, digitális identitás.
Grőger Nóra; Vágási Mária: A minőséget tanúsító szolgáltatás minősége : terméktanúsítási szolgáltatások vizsgálata a szolgáltató-megrendelő partnerkapcsolat tényezői alapján.
Gulyásné Kerekes Rita: Civil szervezetek kommunikációs kihívásai.
Gulyásné Kerekes Rita; Hajdú Noémi: Irányított esettanulmányok a gyakorlatorientált oktatás szolgálatában.
Gyulavári Tamás; Hubert József: A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében.
Hajdú Noémi; Papp Adrienn: Co-creation mérési lehetőségek.
Hetesi Erzsébet; Csovcsics Andrea: Az egyéni önkéntesség motivációinak feltárása és azok marketing vonatkozása.
Hofmeister-Tóth Ágnes; Kasza-Kelemen Kata; Piskóti Marianna: Másokért tenni - önkéntesség Magyarországon.
Huszka Péter; Süle Edit: Egészséges életmód kontra alkoholfogyasztás : egy empirikus kutatás eredménye a bécsi (WU1) és a győri (SZE2) egyetemen II.
Huszár Sándor; Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan.
Jasák Helga; Fehér András; Szakály Zoltán: Fogyasztói preferenciák és attitűdök hagyományos és tájjellegű élelmiszerekkel kapcsolatban.
Józsa László: Marketingoktatás és kutatás Indiában és Új-Zélandon : egy kutatói év tanulságai.
Kazár Klára: Fesztivállátogatást befolyásoló tényezők vizsgálata fókuszálva a márka szerepére.
Kemény Ildikó; Simon Judit; Ugray Zsolt: Te továbbajánlanád? : az offline és online továbbajánlási szándék alakulása az e-kiskereskedelemben.
Kenesei Zsófia; Bernschütz Mária: A zöldmarketing alkalmazásának lehetőségei a reklámokban.
Kincsesné Vajda Beáta: Páciens-szegmensek jellemzői és ezek jelentősége a társadalmi marketingben.
Kiss Marietta; Kun András István: A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben.
Kolos Krisztina; Kenesei Zsófia; Somosi Ágnes: Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői.
Konczosné Szombathelyi Márta: A megújuló hírnév.
Kopcsay László: Az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatok megújuló stratégiái Magyarországon, 2014-ben.
Kovács Péter; Révész Balázs; Ország Gáborné: A pénzügyi kultúra és attitűd mérése.
Kozák Ákos; Veres Edit: Társadalom és rétegződés.
Kun András István; Svantner Bernadett: Beiskolázási nyílt napok a felsőoktatási marketingben : egy felméréssorozat tanulságai.
Lendvai Edina; Czibolya Anita: A hízott libamáj fogyasztásának aktuális kérdései.
Markos-Kujbus Éva; Csordás Tamás; Kiss Tünde: Fogyasztók a vállalatok ellen? : a negatív online szájreklám a virtuális kereskedelemi közösségekben.
Mitev Ariel; Irimiás Anna; Michalkó Gábor: Halászkirályok hullámhosszán : idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményei.
Molnár László; Kása Richárd: Pénzintézeti percepciók a közép-magyarországi és az észak-magyarországi fogyasztók körében.
Nagy Gábor; Berács József: Hogyan allokálják a kis- és középvállalatok stratégiai erőforrásaikat a teljesítmény növelése érdekében gazdasági válság idején?
Nagy Ákos; Kemény Ildikó; Szűcs Krisztián; Simon Judit: Az online vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az elektronikus szájreklám hatására.
Neulinger Ágnes; Piskóti Marianna: Fiatal véleményvezérek a családban azaz a fiatal felnőttek befolyása a család környezettudatosságára : egy skálatesztelés eredményei.
Piskóti István: Kooperációs kompetencia innovációs hatásai : marketingteendők.
Piskóti Marianna: A környezeti kötődés meghatározása és kapcsolata a környezeti attitűddel, mérési megfontolások.
Prónay Szabolcs; Hetesi Erzsébet: A márkaközösségek, mint a csoportos fogyasztás sajátos megjelenési formái.
Sasné Grósz Annamária; Hargitai Dávid Máté: Magyar hallgatók nemzetközi környezetben - sikerkritériumok.
Sasné Grósz Annamária; Urbán Ákos: Magyarok a határon túl.
Szabó Sára; Szigeti Orsolya; Soós Mihály; Szakály Zoltán: Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói : étkezési és testi attitűdök kapcsolata.
Szűcs Krisztián: Válaszadási hajlandóságot befolyásoló attitűdök.
Totth Gedeon; Harsányi Dávid: A megújulás szükségessége a hazai borászatok marketing tevékenységében.
Törőcsik Mária: ...már megint más a fogyasztó.
Varga Ákos; Simon Judit; Horváth Dóra; Pintér Attila: Az érzelmek és az agy : fókuszban a neuromarketing kutatás.
Veres Zoltán; Platz Petra; Hámornik Balázs Péter; Lógó Emma; Tarján Tamás: A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai.
Vörös József: A köz- és vállalatgazdaságtan alapját alkotó néhány kategória.
Ásványi Katalin: A komolyzene támogatásának legújabb trendje.