Browse by cikk, tanulmány, mű

Jump to: 2014
Number of items: 52.

2014

Agárdi Irma: Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 116-122. (2014)

Bauer András and Horváth Dóra and Mitev Ariel: Mondjam vagy mutassam? : vizuális és verbális információ-feldolgozási preferenciák alakulása 10 év távlatában. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 480-488. (2014)

Berki Viktor and Hetesi Erzsébet and Révész Balázs: Az üzleti kapcsolatok csatornái : mire való az információs technológia? In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 153-166. (2014)

Dinya László: Fenntarthatósági kihívások és társadalmi marketing. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 213-220. (2014)

Dudás Katalin and Szakó Tímea: Az önkéntes egyszerűsítők fogyasztói magatartása : az ökofalvak esete. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 180-191. (2014)

Eisingerné Balassa Boglárka and Gábora Bernadett: Most mutasd meg! : önkéntesek bevonásának lehetőségei a győri EYOF kapcsán. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 203-212. (2014)

Ercsey Ida: Közös az értékteremtés a kulturális szektorban? In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 38-48. (2014)

Fehér Katalin: Selfie és ussie : reputáció, kontroll, digitális identitás. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 29-37. (2014)

Grőger Nóra and Vágási Mária: A minőséget tanúsító szolgáltatás minősége : terméktanúsítási szolgáltatások vizsgálata a szolgáltató-megrendelő partnerkapcsolat tényezői alapján. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 145-152. (2014)

Gulyásné Kerekes Rita: Civil szervezetek kommunikációs kihívásai. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 250-258. (2014)

Gulyásné Kerekes Rita and Hajdú Noémi: Irányított esettanulmányok a gyakorlatorientált oktatás szolgálatában. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 401-405. (2014)

Gyulavári Tamás and Hubert József: A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 302-310. (2014)

Gáti Mirkó: A kis- és középvállalati marketing értelmezési tartománya : hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis- és középvállalatok? In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 84-93. (2014)

Hajdú Noémi and Papp Adrienn: Co-creation mérési lehetőségek. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 106-115. (2014)

Hetesi Erzsébet and Csovcsics Andrea: Az egyéni önkéntesség motivációinak feltárása és azok marketing vonatkozása. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 168-179. (2014)

Hofmeister-Tóth Ágnes and Kasza-Kelemen Kata and Piskóti Marianna: Másokért tenni - önkéntesség Magyarországon. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 192-202. (2014)

Huszka Péter and Süle Edit: Egészséges életmód kontra alkoholfogyasztás : egy empirikus kutatás eredménye a bécsi (WU1) és a győri (SZE2) egyetemen II. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 448-457. (2014)

Huszár Sándor and Prónay Szabolcs and Buzás Norbert: Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 133-144. (2014)

Jasák Helga and Fehér András and Szakály Zoltán: Fogyasztói preferenciák és attitűdök hagyományos és tájjellegű élelmiszerekkel kapcsolatban. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 372-381. (2014)

Józsa László: Marketingoktatás és kutatás Indiában és Új-Zélandon : egy kutatói év tanulságai. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 12-15. (2014)

Kazár Klára: Fesztivállátogatást befolyásoló tényezők vizsgálata fókuszálva a márka szerepére. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 49-60. (2014)

Kemény Ildikó and Simon Judit and Ugray Zsolt: Te továbbajánlanád? : az offline és online továbbajánlási szándék alakulása az e-kiskereskedelemben. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 489-498. (2014)

Kenesei Zsófia and Bernschütz Mária: A zöldmarketing alkalmazásának lehetőségei a reklámokban. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 231-239. (2014)

Kincsesné Vajda Beáta: Páciens-szegmensek jellemzői és ezek jelentősége a társadalmi marketingben. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 351-362. (2014)

Kiss Marietta and Kun András István: A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 406-415. (2014)

Kolos Krisztina and Kenesei Zsófia and Somosi Ágnes: Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 507-517. (2014)

Konczosné Szombathelyi Márta: A megújuló hírnév. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 459-467. (2014)

Kopcsay László: Az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatok megújuló stratégiái Magyarországon, 2014-ben. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 73-83. (2014)

Kovács Péter and Révész Balázs and Ország Gáborné: A pénzügyi kultúra és attitűd mérése. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 439-447. (2014)

Kozák Ákos and Veres Edit: Társadalom és rétegződés. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 16-27. (2014)

Kun András István and Svantner Bernadett: Beiskolázási nyílt napok a felsőoktatási marketingben : egy felméréssorozat tanulságai. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 416-423. (2014)

Lendvai Edina and Czibolya Anita: A hízott libamáj fogyasztásának aktuális kérdései. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 321-328. (2014)

Markos-Kujbus Éva and Csordás Tamás and Kiss Tünde: Fogyasztók a vállalatok ellen? : a negatív online szájreklám a virtuális kereskedelemi közösségekben. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 499-506. (2014)

Mitev Ariel and Irimiás Anna and Michalkó Gábor: Halászkirályok hullámhosszán : idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményei. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 259-270. (2014)

Molnár László and Kása Richárd: Pénzintézeti percepciók a közép-magyarországi és az észak-magyarországi fogyasztók körében. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 272-282. (2014)

Nagy Gábor and Berács József: Hogyan allokálják a kis- és középvállalatok stratégiai erőforrásaikat a teljesítmény növelése érdekében gazdasági válság idején? In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 94-105. (2014)

Nagy Ákos and Kemény Ildikó and Szűcs Krisztián and Simon Judit: Az online vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az elektronikus szájreklám hatására. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 468-479. (2014)

Neulinger Ágnes and Piskóti Marianna: Fiatal véleményvezérek a családban azaz a fiatal felnőttek befolyása a család környezettudatosságára : egy skálatesztelés eredményei. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 240-249. (2014)

Piskóti István: Kooperációs kompetencia innovációs hatásai : marketingteendők. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 123-132. (2014)

Piskóti Marianna: A környezeti kötődés meghatározása és kapcsolata a környezeti attitűddel, mérési megfontolások. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 311-320. (2014)

Prónay Szabolcs and Hetesi Erzsébet: A márkaközösségek, mint a csoportos fogyasztás sajátos megjelenési formái. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 61-71. (2014)

Pólya Éva: Gyermekek édességfogyasztás és vásárlás esetében betöltött szerepének vizsgálata, a lehetséges meggyőzési stratégiák feltárása. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 296-301. (2014)

Sasné Grósz Annamária and Hargitai Dávid Máté: Magyar hallgatók nemzetközi környezetben - sikerkritériumok. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 391-400. (2014)

Sasné Grósz Annamária and Urbán Ákos: Magyarok a határon túl. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 341-350. (2014)

Szabó Sára and Szigeti Orsolya and Soós Mihály and Szakály Zoltán: Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói : étkezési és testi attitűdök kapcsolata. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 363-371. (2014)

Szűcs Krisztián: Válaszadási hajlandóságot befolyásoló attitűdök. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 432-438. (2014)

Totth Gedeon and Harsányi Dávid: A megújulás szükségessége a hazai borászatok marketing tevékenységében. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 283-295. (2014)

Törőcsik Mária: ...már megint más a fogyasztó. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 382-389. (2014)

Varga Ákos and Simon Judit and Horváth Dóra and Pintér Attila: Az érzelmek és az agy : fókuszban a neuromarketing kutatás. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 425-431. (2014)

Veres Zoltán and Platz Petra and Hámornik Balázs Péter and Lógó Emma and Tarján Tamás: A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 329-340. (2014)

Vörös József: A köz- és vállalatgazdaságtan alapját alkotó néhány kategória. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 8-11. (2014)

Ásványi Katalin: A komolyzene támogatásának legújabb trendje. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 221-230. (2014)

This list was generated on 2022. október 5. 18:28:45 CEST.