Vissza |
Bakó Boglárka; Horlai Sára: Kitörések : a csobánkai Petőfi Sándor Általános Iskola deszegregációja. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 269-284. (2018)
Batiz András; Bernáth Gábor: Kommunikációs javaslatok helyi roma integrációs programok tervezéséhez és megvalósításához. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 367-384. (2018)
Berényi Eszter: Szabad iskolaválasztás és szegregáció. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 57-66. (2018)
Ercse Kriszta: Az állam által ösztönzött, egyházasszisztált szegregáció mechanizmusa. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 177-199. (2018)
Fejes József Balázs: A deszegregációval kapcsolatos vélemények befolyásolási lehetőségei pedagógusok körében. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 111-125. (2018)
Fejes József Balázs; Szűcs Norbert: Az oktatási integráció ügye a 2010-es évek végén. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 11-30. (2018)
Hricsovinyi Julianna; Józsa Krisztián: Iskolaválasztás és szelekció. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 129-146. (2018)
Kegye Adél: Áldott szegregáció. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 233-247. (2018)
Kerülő Judit: A tiszavasvári helyzet. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 301-319. (2018)
Kiss Márta: A szelektív iskolaválasztás tényezői, motivációi és az oktatás minőségével való összefüggései a leghátrányosabb helyzetű térségekben. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 147-172. (2018)
L. Ritók Nóra: Egy helyi deszegregációs kezdeményezés tapasztalatai : Biharkeresztes, Komádi, Berettyóújfalu. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 201-210. (2018)
Lannert Judit; Németh Szilvia; Szécsi Judit: Szegregáló deszegregáció? In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 285-300. (2018)
Méreiné Berki Boglárka; Málovics György; Juhász Judit: A hazai antiszegregációs tervek értékelése Amartya Sen képességszemlélete alapján. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 385-402. (2018)
Neményi Mária: Interetnikus kapcsolatok hatása az identitásra. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 89-109. (2018)
Neumann Eszter: A "társadalom torkán lenyomott helyzet" : konfliktusok és egyeztetések az oktatási integrációról és a tanulók elosztásáról egy magyar városban. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 251-267. (2018)
Radó Péter: A közoktatás szelektivitása mint a roma szegregáció általános kontextusa. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 31-55. (2018)
Szűcs Norbert: Deszegregációs tervek előkészítésének és megvalósításának módszertana sokiskolás telpüléseken. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 355-365. (2018)
Szűcs Norbert: A hódmezővásárhelyi deszegregációs intézkedés : az oktatási rendszer esélyegyenlőség-fókuszú komplex átszervezése. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 343-353. (2018)
Szűcs Norbert; Kelemen Valéria: A szegedi deszegregációs intézkedés : egy gettóiskola megszüntetése. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 323-342. (2018)
Varga Aranka: A hazai oktatási integrációs tapasztalatok és a korai iskolaelhagyás megelőzése. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 67-87. (2018)
Zolnay János: Kasztosodó közoktatás, kasztosodó társadalom. In: Én vétkem: helyzetkép az oktatási szegregációról. pp. 211-231. (2018)