Browse by cikk, tanulmány, mű

Jump to: 2004
Number of items: 24.

2004

Bajmócy Zoltán: Helyi társadalmi környezet a kisvállalkozások inkubációjában. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 229-242. (2004)

Botos Katalin and Halmosi Péter: A tudathasadásos kisvállalkozó. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 245-256. (2004)

Buzás Norbert: A vállalkozói szellem szerepe a spin-off cégek alapításában. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 257-266. (2004)

Czagány László: Az információk és az identifikációs jelek a Liska-modellben. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 95-104. (2004)

Deák Szabolcs: Az idősek helyzete, a nyugdíjrendszer válsága Magyarországon a rendszerváltozást követően. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 356-372. (2004)

Dinya László and Domán Szilvia: Gazdasági hálózatok tanulmányozásának módszertani kérdései. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 127-150. (2004)

Fenyővári Zsolt: Fogyasztói racionalitás és versenyszabályozás. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 316-326. (2004)

Garai László: Kontraszelektáló piac vagy identitásgazdálkodás? : a szociális identitás gazdaságpszichológiájához. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 13-27. (2004)

Hetesi Erzsébet: A fogyasztás szociológiája. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 267-281. (2004)

Hámori Balázs and Szabó Katalin: A piaci algoritmusok és magatartásformák változásai az információgazdaságban. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 43-78. (2004)

Imbrescu Ion: The social embedness of the underground economy. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 373-381. (2004)

Imreh Szabolcs: A vállalkozóvá válás intézményi támogatása Csongrád megyében. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 342-355. (2004)

Kosztopulosz Andreász: Befektetők vagy angyalok? : az informális kockázatitőke-befektetések motivációi. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 327-341. (2004)

Kovács György: Protestáns identitás és a "kapitalizmus szelleme". In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 105-123. (2004)

Kuba Péter: Kiválasztottság és információ. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 79-94. (2004)

Kürtösi Zsófia: A társadalmi kapcsolathálózatok nemi aspektusai. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 201-213. (2004)

Lukovics Miklós: A regionális identitás szerepe a regionális gazdaságfejlesztésben. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 214-228. (2004)

Málovics Éva: Szervezeti kultúra és identitás. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 151-167. (2004)

Papp-Váry Árpád Ferenc: Országok márkái, márkák országai : az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 297-315. (2004)

Patik Réka: A társadalom és a kultúra hatása a hálózatosodásra. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 168-185. (2004)

Petres Tibor and Tóth László: Piaci információk és a multikollinearitás. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 382-392. (2004)

Veres Zoltán: Marketingkutatási eredmények a fogyasztásszociológiában. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 282-296. (2004)

Vilmányi Márton: Szervezeti tanulás, hálózati kompetencia, bizalom. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 186-200. (2004)

Vámos Tibor: Hol gyenge a nagy rendszerek elmélete? : modell és valóság. In: A szociális identitás, az információ és a piac, (3). pp. 28-42. (2004)

This list was generated on 2022. október 5. 18:08:17 CEST.