Vissza |
Fáyné Dombi Alice: Lektori salutem. In: Gutta cavat lapidem: az esőcsepp kivájja a követ : hallgatói tanulmányok a neveléstörténet tárgyköréből. pp. 7-8. (2016)
Kiss Nikolett: A Waldorf-pedagógia alapelemeinek megjelenése az újszegedi Kerti Iskola oktatási/nevelési koncepciójában. In: Gutta cavat lapidem: az esőcsepp kivájja a követ : hallgatói tanulmányok a neveléstörténet tárgyköréből. pp. 9-25. (2016)
Nagy Mariann; Pákozdi Enikő: Az iszlám, mint komplex rendszer hatása a nevelés gyakorlatára. In: Gutta cavat lapidem: az esőcsepp kivájja a követ : hallgatói tanulmányok a neveléstörténet tárgyköréből. pp. 109-127. (2016)
Rák Ágnes: Az 1930-as évek vidéki egyetemeinek tanrendjei. In: Gutta cavat lapidem: az esőcsepp kivájja a követ : hallgatói tanulmányok a neveléstörténet tárgyköréből. pp. 40-59. (2016)
Szabó Dóra Éva: Várkonyi Hildebrand Dezső fő gondolatai a Cselekvés iskolája című folyóirat tükrében. In: Gutta cavat lapidem: az esőcsepp kivájja a követ : hallgatói tanulmányok a neveléstörténet tárgyköréből. pp. 26-39. (2016)
Takács Ildikó: Az 1987-ben bevezetett két tanítási nyelvű képzés története. In: Gutta cavat lapidem: az esőcsepp kivájja a követ : hallgatói tanulmányok a neveléstörténet tárgyköréből. pp. 60-83. (2016)
Vincze János Farkas: Az 1918-19. évi spanyolnátha-járvány Jász-Nagykun-Szolnok vármegye középiskoláiban. In: Gutta cavat lapidem: az esőcsepp kivájja a követ : hallgatói tanulmányok a neveléstörténet tárgyköréből. pp. 84-108. (2016)