Farkas Attila: Kontextuskezelés a rendőri nyelvhasználatban.
Farkas Attila: Kontextuskezelés a rendőri nyelvhasználatban egy közlekedésrendészeti osztály kommunikációjának tükrében : [előadáskivonat].
Hupka Emese: Diskurzus- és társalgási jelenségek elemzése a magyar trashkultúrában kognitív nyelvészeti keretben.
Murányvári Aliz: Az egyensúly és a beszéd kapcsolata 4-12 éves korú gyermekek beszédfejlődésében.
Murányvári Aliz: Az egyensúly és a beszéd kapcsolata 4-12 éves korú gyermekek beszédfejlődésében : [előadáskivonat].
Perényi-Csáthi Éva Ibolya: A háttértudás mint szövegértést befolyásoló : tényező.
Perényi-Csáthi Éva Ibolya: A háttértudás mint szövegértést befolyásoló tényező : [előadáskivonat].
Sulyok Hedvig and Basch Éva: Gondolatok a nyelv sokszínűségéről : [előadáskivonat].
Sulyok Hedvig and Basch Éva: Szerkesztői előszó : beszélők és hallgatók - hallgatói írások nyelvről, nyelvhasználatról, oktatásról.
Szántóné Balogh Róza: Az önszabályozó tanulási képesség mérése motivációsprofil-vizsgálattal.
Szántóné Balogh Róza: Komplex tanórai fejlesztés hatásvizsgálata a 6-10 éves tanulók képességfejlődésére, kiemelt figyelemmel a tanulók tanulási motivációjára : [előadáskivonat].
Teknős Viktória: A fordítás rejtelmei : Nietzsche nyomában - a Zarathustra magyar nyelvű fordításainak összehasonlító vizsgálata : [előadáskivonat].
Teknős Viktória: A fordítás rejtelmei : Nietzsche nyomában : a Zarathustra magyar nyelvű fordításainak összehasonlító vizsgálata.
Vinnai Vanda: Az olvasási hibák és a vizuális észlelés kapcsolata.
Vinnai Vanda: Az olvasási hibák és a vizuális észlelés kapcsolata : [előadáskivonat].
Várkonyi Beáta: A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilatkozásainak összehasonlítása : [előadáskivonat].
Várkonyi Beáta: A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása : avagy ki beszél/ír többet a szegedi Szabad Waldorfban?