Pedagógiai Értékelési Konferencia című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 67.

2008

Részletes program.

Szociális környezet : társas viselkedés.

A konferencián prezentáló résztvevők : névmutató.

A szegedi iskolai longitudinális vizsgálat újabb eredményei : a matematika, a természettudomány, az idegen-nyelv és az informatika felmérések.

A számítógép- és az internet-használat hatásrendszere.

Bacsa Éva: A tanulási célok vizsgálata az angol nyelvtanulás tükrében.

Balogh Mónika: Az SZTE ETSZK védőnő hallgatóinak, mint leendő egészségfejlesztő szakembereknek egészségi állapota és egészségmagatartása.

Barassevich Tamás: Az Ennis-Weir kritikai gondolkodás teszt validitásának vizsgálata magyar középiskolások körében végzett felmérés alapján.

Benkő M. Brigitta: Tanári értékelés tanulói szemszögből egy empirikus vizsgálat tükrében.

Braunitzer Gábor: Az elégtelen szociális kötődés pszicho-neuro-immunológiai hatásai.

Buda András: Hallgatók IKT kompetenciája.

Csapó Benő; Nikolov Marianne: A tanulók idegen-nyelv tudása az általános iskola és a középiskola végén.

Csomortáni D. Zoltán: A szülői túlvédés és a szorongás megjelenése kisiskolás korban.

Csordás Józsefné Anda Éva: A MATANDA korongos abakusz szerepe a matematikai képességfejlesztésben.

Csíkos Csaba: Az IRA - Index of Reading Awareness - kérdőívvel végzett 3 éves longitudinális vizsgálat eredményei.

Csíkos Csaba: Köszöntő.

Csíkos Csaba; Kelemen Rita; Steklács János: Kéttényezős pedagógiai kísérletek eredményességének és hatásnagyságának kvantitatív elemzése egy magyarországi kéttényezős kísérlet példáján.

Czédliné Bárkányi Éva: Tantárgyi reform, útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében az SZTE JGYPK Tanítóképző Intézetében.

Dancsó Tünde: A 2006. évi PISA-mérés eredményei az IKT eszközök használatáról.

Dancsó Tünde: Az informatikai készségek vizsgálata néhány háttértényező tükrében.

Domján Péter; Fekete Judit; Müllerné Szögedi Ildikó: Probléma alapú tanulás előnyei a reáltudományok területén az egészségfinanszírozás oktatásában.

Dorner Helga: Pedagógiai innováció katalizálása kommunikációs módszerekkel a Calibrate nemzetközi projektben : a felhasználói visszajelzések elemzése.

Farkas Csilla; Fekete Ilona Dóra: Tanárjelöltek az értékelésről.

Farkas Éva: Új tanítási stratégiák, megváltozott pedagógus-szerepek a szakképzésben.

Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Fiatalok mentorálásának kutatása.

Fodor László: A gyermeki személyiség megismerése és megítélése.

G. Janurik Márta: Flow, apátia, unalom és szorongás az iskolai ének-zeneórákon.

Gajić Olivera: Az önszabályozó tanulási folyamat pedagógiai értékelésének dimenziói a felsőoktatásban.

Gömöryné Mészey Zsuzsa: Iskolafejlesztés az Észak-Nyugat-Dunántúli Régióban a Dalton-terv reformpedagógiai modellel.

Hercz Mária: Pedagógus-kompetenciák és dilemmák a hétköznapok gyakorlatában.

Herke Anita; Vargáné Török Ágnes: A számítógép és az internet hatása a serdülők társas kapcsolataira.

Herzog Csilla: A médiaműveltség értékelésének kérdései.

Herzog Csilla; Kelemen Rita: Az internet-használat és az internet iránti attitűd eltérései a 18-23 éves korosztályban.

Hornyák Zoltán: Serdülőkorú tanulók szociális készségeinek vizsgálata Bács-Kiskun megyében.

Horváth Cz. János; Jókai Erika: Ismeret térképek alkalmazása a digitális pedagógiában.

Jelli János; Dancsó Tünde: IKT kompetenciamérés tapasztalatai a pedagógusképzésben.

Józsa Krisztián: A matematikai készségek fejlődése alsó tagozatban.

Józsa Krisztián; Meskó Katalin; Pap-Szigeti Róbert: A számítógép- és az internet-használati szokások összefüggése a tanulási motivációval 4. osztályos tanulók körében.

Kasik László: Összefüggések a szociális készségek működése és a szülői nevelés hatásai között kisiskolás korban.

Kelemen Rita: Az IKT-használat és az alkalmazható tudás összefüggései : a PISA 2006 másodelemzése.

Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné: Természettudományos fogalmak fejlődésének longitudinális vizsgálata : a kezdő mérési pont eredményei.

Kovácsné Duró Andrea: A pedagógusmunka értékelésének sajátos szempontjai.

Lakatosné Török Erika: Tudásmegosztás e-learning és virtuális környezetben.

Lesznyák Márta; Zerinváry Dóra; Csíkos Csaba: Előítéletesség óvodás és kisiskolás korú magyar és roma gyermekek körében.

Magocsa László: The role of interaction in acquiring English by very young learners.

Molnár Edit Katalin: Absztraktok bírálata.

Molnár Edit Katalin: Mi a feladat? : pedagógia szakos diákok értelmezései és megoldási stratégiái írásbeli elemzési és értékelési feladatokban.

Molnár Gyöngyvér: Hátrányos helyzetű első osztályos diákok induktív gondolkodásának fejlesztése.

Molnár Éva: Az olvasási képesség fejlettségének longitudinális vizsgálata.

Monoriné Papp Sarolta: STEP 21 : a tanórai pedagógusteljesítmény diagnosztikus modellje.

Nagy Dóra: A valószínűségi gondolkodás modelljei a pedagógiában.

Paksi Attila: Internetes oktatási keretrendszer használatának lehetőségei és tapasztalatai a középiskolai oktatásban.

Schaub Gáborné: A szociális háttér és a táplálkozás nívójának összefüggés vizsgálata a testnevelési teljesítmény vonatkozásában.

Schiffer Csilla; Marton Eszter: A szülők viszonyulása az inklúzióhoz egy befogadó iskolában.

Sebestyén Annamária; Tóth Zoltán: A tanulók tudásszerkezetének és problémamegoldó stratégiájának kapcsolata egyszerű kémiai problémák megoldásában.

Steklács János; Csíkos Csaba: Szövegértés vizsgálata az időkorlátos olvasástesztelés módszerével : egy fejlesztő kísérlet késleltetett utótesztjének eredményei.

Szabó Éva: Irodalomtankönyvek illusztráltsága és a tankönyvhasználat összefüggései 9. évfolyamon, szakközépiskolában.

Szabó Éva: "Szövegelünk? Szövegeljünk!" : a szövegalkotás tanítása feladatbank segítségével, 9-10. osztályban.

Szombathelyiné Nyitrai Ágnes: A mese jelenléte a családok életében.

Sáringerné Szilárd Zsuzsanna; Kovács Katalin: Mozgásos játékoktatás megítélése pedagógusjelölt hallgatók körében.

Tombor Viktória: Gyakorlati képzés az andragógia tudományában.

Tóth Edit; Csapó Benő: Regionális különbségek a tanulók tudásában.

Tóth Krisztina; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A számítógépes tesztelés lehetőségei.

Tóth Éva: Az idegen nyelvű üzleti levélírás tanítása a felsőoktatásban : az üzleti levél értékelésének dilemmái egy kutatás tükrében.

Veress Erzsébet: A temperamentum-vonások megjósolhatják-e a kamaszkori externalizációs- és internalizációs problémákat?

Vígh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának modellezése.

Zentai Gabriella: A hatodik osztályos kompetenciamérés eredményeinek városi szintű elemzése, összefüggései a tanulók induktív gondolkodásával.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 18. 03:02:50 CEST.