Vissza |
Szociális környezet : társas viselkedés.
A konferencián prezentáló résztvevők : névmutató.
A számítógép- és az internet-használat hatásrendszere.
Bacsa Éva: A tanulási célok vizsgálata az angol nyelvtanulás tükrében.
Balogh Mónika: Az SZTE ETSZK védőnő hallgatóinak, mint leendő egészségfejlesztő szakembereknek egészségi állapota és egészségmagatartása.
Barassevich Tamás: Az Ennis-Weir kritikai gondolkodás teszt validitásának vizsgálata magyar középiskolások körében végzett felmérés alapján.
Benkő M. Brigitta: Tanári értékelés tanulói szemszögből egy empirikus vizsgálat tükrében.
Braunitzer Gábor: Az elégtelen szociális kötődés pszicho-neuro-immunológiai hatásai.
Buda András: Hallgatók IKT kompetenciája.
Csapó Benő; Nikolov Marianne: A tanulók idegen-nyelv tudása az általános iskola és a középiskola végén.
Csomortáni D. Zoltán: A szülői túlvédés és a szorongás megjelenése kisiskolás korban.
Csordás Józsefné Anda Éva: A MATANDA korongos abakusz szerepe a matematikai képességfejlesztésben.
Csíkos Csaba: Az IRA - Index of Reading Awareness - kérdőívvel végzett 3 éves longitudinális vizsgálat eredményei.
Csíkos Csaba: Köszöntő.
Csíkos Csaba; Kelemen Rita; Steklács János: Kéttényezős pedagógiai kísérletek eredményességének és hatásnagyságának kvantitatív elemzése egy magyarországi kéttényezős kísérlet példáján.
Czédliné Bárkányi Éva: Tantárgyi reform, útkeresés a tanító szakos hallgatók matematika képzésében az SZTE JGYPK Tanítóképző Intézetében.
Dancsó Tünde: A 2006. évi PISA-mérés eredményei az IKT eszközök használatáról.
Dancsó Tünde: Az informatikai készségek vizsgálata néhány háttértényező tükrében.
Domján Péter; Fekete Judit; Müllerné Szögedi Ildikó: Probléma alapú tanulás előnyei a reáltudományok területén az egészségfinanszírozás oktatásában.
Farkas Csilla; Fekete Ilona Dóra: Tanárjelöltek az értékelésről.
Farkas Éva: Új tanítási stratégiák, megváltozott pedagógus-szerepek a szakképzésben.
Fejes József Balázs; Kasik László; Kinyó László: Fiatalok mentorálásának kutatása.
Fodor László: A gyermeki személyiség megismerése és megítélése.
G. Janurik Márta: Flow, apátia, unalom és szorongás az iskolai ének-zeneórákon.
Gajić Olivera: Az önszabályozó tanulási folyamat pedagógiai értékelésének dimenziói a felsőoktatásban.
Gömöryné Mészey Zsuzsa: Iskolafejlesztés az Észak-Nyugat-Dunántúli Régióban a Dalton-terv reformpedagógiai modellel.
Hercz Mária: Pedagógus-kompetenciák és dilemmák a hétköznapok gyakorlatában.
Herke Anita; Vargáné Török Ágnes: A számítógép és az internet hatása a serdülők társas kapcsolataira.
Herzog Csilla: A médiaműveltség értékelésének kérdései.
Herzog Csilla; Kelemen Rita: Az internet-használat és az internet iránti attitűd eltérései a 18-23 éves korosztályban.
Hornyák Zoltán: Serdülőkorú tanulók szociális készségeinek vizsgálata Bács-Kiskun megyében.
Horváth Cz. János; Jókai Erika: Ismeret térképek alkalmazása a digitális pedagógiában.
Jelli János; Dancsó Tünde: IKT kompetenciamérés tapasztalatai a pedagógusképzésben.
Józsa Krisztián: A matematikai készségek fejlődése alsó tagozatban.
Józsa Krisztián; Meskó Katalin; Pap-Szigeti Róbert: A számítógép- és az internet-használati szokások összefüggése a tanulási motivációval 4. osztályos tanulók körében.
Kasik László: Összefüggések a szociális készségek működése és a szülői nevelés hatásai között kisiskolás korban.
Kelemen Rita: Az IKT-használat és az alkalmazható tudás összefüggései : a PISA 2006 másodelemzése.
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné: Természettudományos fogalmak fejlődésének longitudinális vizsgálata : a kezdő mérési pont eredményei.
Kovácsné Duró Andrea: A pedagógusmunka értékelésének sajátos szempontjai.
Lakatosné Török Erika: Tudásmegosztás e-learning és virtuális környezetben.
Lesznyák Márta; Zerinváry Dóra; Csíkos Csaba: Előítéletesség óvodás és kisiskolás korú magyar és roma gyermekek körében.
Magocsa László: The role of interaction in acquiring English by very young learners.
Molnár Edit Katalin: Absztraktok bírálata.
Molnár Edit Katalin: Mi a feladat? : pedagógia szakos diákok értelmezései és megoldási stratégiái írásbeli elemzési és értékelési feladatokban.
Molnár Gyöngyvér: Hátrányos helyzetű első osztályos diákok induktív gondolkodásának fejlesztése.
Molnár Éva: Az olvasási képesség fejlettségének longitudinális vizsgálata.
Monoriné Papp Sarolta: STEP 21 : a tanórai pedagógusteljesítmény diagnosztikus modellje.
Nagy Dóra: A valószínűségi gondolkodás modelljei a pedagógiában.
Paksi Attila: Internetes oktatási keretrendszer használatának lehetőségei és tapasztalatai a középiskolai oktatásban.
Schaub Gáborné: A szociális háttér és a táplálkozás nívójának összefüggés vizsgálata a testnevelési teljesítmény vonatkozásában.
Schiffer Csilla; Marton Eszter: A szülők viszonyulása az inklúzióhoz egy befogadó iskolában.
Sebestyén Annamária; Tóth Zoltán: A tanulók tudásszerkezetének és problémamegoldó stratégiájának kapcsolata egyszerű kémiai problémák megoldásában.
Steklács János; Csíkos Csaba: Szövegértés vizsgálata az időkorlátos olvasástesztelés módszerével : egy fejlesztő kísérlet késleltetett utótesztjének eredményei.
Szabó Éva: "Szövegelünk? Szövegeljünk!" : a szövegalkotás tanítása feladatbank segítségével, 9-10. osztályban.
Szombathelyiné Nyitrai Ágnes: A mese jelenléte a családok életében.
Sáringerné Szilárd Zsuzsanna; Kovács Katalin: Mozgásos játékoktatás megítélése pedagógusjelölt hallgatók körében.
Tombor Viktória: Gyakorlati képzés az andragógia tudományában.
Tóth Edit; Csapó Benő: Regionális különbségek a tanulók tudásában.
Tóth Krisztina; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: A számítógépes tesztelés lehetőségei.
Veress Erzsébet: A temperamentum-vonások megjósolhatják-e a kamaszkori externalizációs- és internalizációs problémákat?
Vígh Tibor: A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának modellezése.
Zentai Gabriella: A hatodik osztályos kompetenciamérés eredményeinek városi szintű elemzése, összefüggései a tanulók induktív gondolkodásával.