Vissza |
Online diagnosztikus értékelő rendszer : realitások és perspektívák.
A konferencia előadói ; névmutató.
A tanulás eredményességét befolyásoló pszichikus és környezeti tényezők.
Bacsa Éva: Nyelvtanulásra vonatkozó meggyőződések mérése : egy kérdőív kifejlesztésének folyamata.
Balogh Virág: Végrehajtó funkciók vizsgálata autizmusban.
Balogh Virág; Németh Dezső: Implicit és explicit tanulási képesség autizmussal élőknél.
Barassevich Tamás: Az ismeretelméleti meggyőződések és a tanulmányi eredmény összefüggései 7. évfolyamon.
Benkő Brigitta; Szélesi Bettina: Az egészséges életvitelre vonatkozó ismeretek és az egészségmagatartás mérése 10-15 éves gyerekek körében.
Boraros-Bakucz András: Multimédia-tananyagok nevelési szempontú értékelése.
Buzás Zsuzsa: A hangszertanulás lehetséges transzferhatásai.
Csapó Benő: Az online diagnosztikus értékelés mint önfejlesztő rendszer.
Csábi Eszter: Az alvás hatása a rövidtávú emlékezeti funkciókra és implicit tanulásra.
Csákány Anikó: "Nulladik" matematika zárthelyi a BME-n.
Csíkos Csaba: Implicit matematikai meggyőződések elemzése kvalitatív kutatási módszerrel.
Dancsó Tünde: A 2009. évi PISA-mérés eredményei az IKT-eszközök használatáról.
Dancsó Tünde: A felnőttképzési programok akkreditációs eljárásának szakértői tapasztalatai.
Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A célorientációk kérdőív működésének vizsgálata klasszikus és modern tesztelméleti eszközök felhasználásával.
Funke Joachim: Interactive problem solving : from a static to a dynamic perspective.
Győri János; Németh Szilvia; Kende Judit: Pedagógusok interkulturális nézetei és elmondott tanulói értékelési gyakorlataik közötti összefüggések.
Gál Zita: A tudatelmélet mérésének lehetőségei a Faux Pas Teszttel óvodás- és iskoláskorú gyermekeknél.
Gönczy László: Korrekt pedagógiai értékelés lehetőségei a magyar zeneművészeti felsőoktatásban.
Habók Anita: Tanulás tanulása affektív területének mérése 3. és 6. évfolyamon.
Hidvégi Péter: Munkahelyi jellemzők két rendvédelmi szerv összehasonlító vizsgálata alapján.
Hülber László: Közösségi hálózatok használata a projektmunka során.
Kinyó László: 7. és 11. évfolyamos tanulók demokrácia- és állampolgár-értelmezései.
Kiss Gábor: Webkonferencia-programcsomag használatának hatása az informatikadolgozatokban elért eredményekre.
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné: Természettudományos alapismeretek fejlődése 4-6. évfolyamon.
Kárpáti Andrea: Az Y-generáció vizuális nyelve : dialektusok, műfajok, fejlődés, értékelés.
Lengyelné Molnár Tünde: Az emberi kivonatolás statisztikája.
Molitorisz Anikó: Szakközépiskolai tanárok meggyőződései a gyakorlott olvasók olvasási stratégiáiról.
Molnár Gyöngyvér: Számítógépesjáték-alapú képességfejlesztés.
Molnár Gyöngyvér; Latour Thibaud: Online tesztelés : lehetőségek és kihívások.
Molnár György; Czimmer István László: A minőségi oktatás feltételrendszerének vizsgálata a közoktatásivezető-képzésben egy empirikus vizsgálat alapján.
Molnár Pál: Kapcsolathálózati adatbányászat, elemzés és vizualizáció a hálózatalapú tanulás szolgálatában.
Molnár Éva: Az önszabályozott tanulás összefüggései az attribúció és az önhatékonyság szintjével 5. évfolyamon.
Nagy Zsuzsanna: Az anya iskolai végzettségének hatása a fogalmazásképesség fejlettségére különböző életkorokban.
Péter Eszter: A kognitív fejleszthetőség mértékének felmérése és összehasonlítása ADHD-s és nem ADHD-s gyerekek esetében.
Sebestyénné Kereszthidi Ágnes: Német nyelvű készségtárgyak magyarul?
Sominé Hrebik Olga: Az anyanyelvi és az idegen nyelvi tudásszintek összefüggései, egy együttes értelmezési-értékelési keret lehetősége.
Szenczi Beáta: Leendő és gyakorló tanítók meggyőződései az olvasási motivációról.
Szenczi Beáta; Hricsovinyi Julianna; Józsa Krisztián: A tanulási motiváció számítógépes vizsgálatának lehetőségei nemzetközi kitekintésben.
Tánczos Tímea: A verbálisfluencia-tesztek mennyiségi és minőségi elemzésének legújabb mutatói.
Tánczos Tímea: A verbálisfluencia-tesztek sztenderdizálásának újabb fejezete.
Tóth Edit; Csapó Benő: Pedagógusok nézetei az osztályozásról és a szöveges értékelésről.
Tóth Edit; R. Tóth Krisztina: Az online tesztelés széleskörű bevezetésének infrastrukturális feltételei.
Vidákovich Tibor: A tartalmi keretektől az itemekig : a diagnosztikus feladatbank fejlesztése.
Zentai Gabriella: A rendszerező képesség fejlődése az általános iskola első és harmadik osztálya között.