Pedagógiai Értékelési Konferencia című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 49.

2011

Online diagnosztikus értékelő rendszer : realitások és perspektívák.

Részletes program.

A konferencia előadói ; névmutató.

A tanulás eredményességét befolyásoló pszichikus és környezeti tényezők.

Bacsa Éva: Nyelvtanulásra vonatkozó meggyőződések mérése : egy kérdőív kifejlesztésének folyamata.

Balogh Virág: Végrehajtó funkciók vizsgálata autizmusban.

Balogh Virág; Németh Dezső: Implicit és explicit tanulási képesség autizmussal élőknél.

Barassevich Tamás: Az ismeretelméleti meggyőződések és a tanulmányi eredmény összefüggései 7. évfolyamon.

Benkő Brigitta; Szélesi Bettina: Az egészséges életvitelre vonatkozó ismeretek és az egészségmagatartás mérése 10-15 éves gyerekek körében.

Boraros-Bakucz András: Multimédia-tananyagok nevelési szempontú értékelése.

Buzás Zsuzsa: A hangszertanulás lehetséges transzferhatásai.

Csapó Benő: Az online diagnosztikus értékelés mint önfejlesztő rendszer.

Csábi Eszter: Az alvás hatása a rövidtávú emlékezeti funkciókra és implicit tanulásra.

Csákány Anikó: "Nulladik" matematika zárthelyi a BME-n.

Csíkos Csaba: Implicit matematikai meggyőződések elemzése kvalitatív kutatási módszerrel.

Dancsó Tünde: A 2009. évi PISA-mérés eredményei az IKT-eszközök használatáról.

Dancsó Tünde: A felnőttképzési programok akkreditációs eljárásának szakértői tapasztalatai.

Fejes József Balázs; Vígh Tibor: A célorientációk kérdőív működésének vizsgálata klasszikus és modern tesztelméleti eszközök felhasználásával.

Funke Joachim: Interactive problem solving : from a static to a dynamic perspective.

Győri János; Németh Szilvia; Kende Judit: Pedagógusok interkulturális nézetei és elmondott tanulói értékelési gyakorlataik közötti összefüggések.

Gál Zita: A tudatelmélet mérésének lehetőségei a Faux Pas Teszttel óvodás- és iskoláskorú gyermekeknél.

Gönczy László: Korrekt pedagógiai értékelés lehetőségei a magyar zeneművészeti felsőoktatásban.

Habók Anita: Tanulás tanulása affektív területének mérése 3. és 6. évfolyamon.

Hidvégi Péter: Munkahelyi jellemzők két rendvédelmi szerv összehasonlító vizsgálata alapján.

Hülber László: Közösségi hálózatok használata a projektmunka során.

Kasik László: A tanulmányi teljesítmény, a szociálisérdek-érvényesítő képességek és a családi háttér kapcsolata 5., 8. és 12. évfolyamosok körében.

Kinyó László: 7. és 11. évfolyamos tanulók demokrácia- és állampolgár-értelmezései.

Kiss Gábor: Webkonferencia-programcsomag használatának hatása az informatikadolgozatokban elért eredményekre.

Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné: Természettudományos alapismeretek fejlődése 4-6. évfolyamon.

Kárpáti Andrea: Az Y-generáció vizuális nyelve : dialektusok, műfajok, fejlődés, értékelés.

Lengyelné Molnár Tünde: Az emberi kivonatolás statisztikája.

Molitorisz Anikó: Szakközépiskolai tanárok meggyőződései a gyakorlott olvasók olvasási stratégiáiról.

Molnár Gyöngyvér: Számítógépesjáték-alapú képességfejlesztés.

Molnár Gyöngyvér; Latour Thibaud: Online tesztelés : lehetőségek és kihívások.

Molnár György; Czimmer István László: A minőségi oktatás feltételrendszerének vizsgálata a közoktatásivezető-képzésben egy empirikus vizsgálat alapján.

Molnár Pál: Kapcsolathálózati adatbányászat, elemzés és vizualizáció a hálózatalapú tanulás szolgálatában.

Molnár Éva: Az önszabályozott tanulás összefüggései az attribúció és az önhatékonyság szintjével 5. évfolyamon.

Nagy Zsuzsanna: Az anya iskolai végzettségének hatása a fogalmazásképesség fejlettségére különböző életkorokban.

Péter Eszter: A kognitív fejleszthetőség mértékének felmérése és összehasonlítása ADHD-s és nem ADHD-s gyerekek esetében.

Sebestyénné Kereszthidi Ágnes: Német nyelvű készségtárgyak magyarul?

Sominé Hrebik Olga: Az anyanyelvi és az idegen nyelvi tudásszintek összefüggései, egy együttes értelmezési-értékelési keret lehetősége.

Szenczi Beáta: Leendő és gyakorló tanítók meggyőződései az olvasási motivációról.

Szenczi Beáta; Hricsovinyi Julianna; Józsa Krisztián: A tanulási motiváció számítógépes vizsgálatának lehetőségei nemzetközi kitekintésben.

Tánczos Tímea: A verbálisfluencia-tesztek mennyiségi és minőségi elemzésének legújabb mutatói.

Tánczos Tímea: A verbálisfluencia-tesztek sztenderdizálásának újabb fejezete.

Tóth Edit; Csapó Benő: Pedagógusok nézetei az osztályozásról és a szöveges értékelésről.

Tóth Edit; R. Tóth Krisztina: Az online tesztelés széleskörű bevezetésének infrastrukturális feltételei.

Vidákovich Tibor: A tartalmi keretektől az itemekig : a diagnosztikus feladatbank fejlesztése.

Zentai Gabriella: A rendszerező képesség fejlődése az általános iskola első és harmadik osztálya között.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 26. 06:11:51 CEST.