SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei című kiadvány cikkei

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Találatok száma: 24.

2004

Bajmócy, Zoltán: Helyi társadalmi környezet a kisvállalkozások inkubációjában. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 229-242. (2004)

Botos, Katalin; Halmosi, Péter: A tudathasadásos kisvállalkozó. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 245-256. (2004)

Buzás, Norbert: A vállalkozói szellem szerepe a spin-off cégek alapításában. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 257-266. (2004)

Czagány, László: Az információk és az identifikációs jelek a Liska-modellben. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 95-104. (2004)

Deák, Szabolcs: Az idősek helyzete, a nyugdíjrendszer válsága Magyarországon a rendszerváltozást követően. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 356-372. (2004)

Dinya, László; Domán, Szilvi: Gazdasági hálózatok tanulmányozásának módszertani kérdései. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 127-150. (2004)

Fenyővári, Zsolt: Fogyasztói racionalitás és versenyszabályozás. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 316-326. (2004)

Garai, László: Kontraszelektáló piac vagy identitásgazdálkodás? : a szociális identitás gazdaságpszichológiájához. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 13-27. (2004)

Hetesi, Erzsébet: A fogyasztás szociológiája. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 267-281. (2004)

Hámori, Balázs; Szabó, Katalin: A piaci algoritmusok és magatartásformák változásai az információgazdaságban. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 43-78. (2004)

Imbrescu, Ion: The social embedness of the underground economy. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 373-381. (2004)

Imreh, Szabolcs: A vállalkozóvá válás intézményi támogatása Csongrád megyében. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 342-355. (2004)

Kosztopulosz, Andreász: Befektetők vagy angyalok? Az informális kockázatitőke-befektetések motivációi. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 327-341. (2004)

Kovács, György: Protestáns identitás és a „kapitalizmus szelleme". In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 105-123. (2004)

Kuba, Péter: Kiválasztottság és információ. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 79-94. (2004)

Kürtösi, Zsófia: A társadalmi kapcsolathálózatok nemi aspektusai. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 201-213. (2004)

Lukovics, Miklós: A regionális identitás szerepe a regionális gazdaságfejlesztésben. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 214-228. (2004)

Málovics, Éva: Szervezeti kultúra és identitás. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 151-167. (2004)

Papp-Váry, Árpád Ferenc: Országok márkái, márkák országai : az országeredet-hatás elmélete és gyakorlata. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 297-315. (2004)

Patik, Réka: A társadalom és a kultúra hatása a hálózatosodásra. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 168-185. (2004)

Petres, Tibor; Tóth, László: Piaci információk és a multikollinearitás. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 382-392. (2004)

Veres, Zoltán: Marketingkutatási eredmények a fogyasztásszociológiában. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 282-296. (2004)

Vilmányi, Márton: Szervezeti tanulás, hálózati kompetencia, bizalom. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 186-200. (2004)

Vámos, Tibor: Hol gyenge a nagy rendszerek elmélete? : modell és valóság. In: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei, (3). pp. 28-42. (2004)

A lista elkészítésének dátuma 2020. július 7. 20:50:49 CEST.