Adorjáni Panna: Úton a közös nyelv felé : módszertani megjegyzések a kollektív alkotásról a 99,6% című előadás kapcsán.
Bálint Zsófia: "Én táncolni fogok nyolcvanévesen is" : a táncoló test és a báb kapcsolata Ladányi Andrea előadásaiban.
Czabala Zsófia: Szövegalkotás a társadalmi felelősségvállalás jegyében a k2 Színházban.
Dudás Róbert: Via Mezei : Mezei Kinga újvidéki önkereső rendezéseinek kritikai fogadtatása.
Ferencz Hedvig: A nappali szótlansága : tér és kommunikáció összefüggése Hajdu Szabolcs munkáiban.
Fábián Péter: Szövegkönyv és irodalom, irodalom és szövegkönyv : a k2 Színház két színpadi szövegének keletkezéstörténete.
Jászay Tamás: Független maraton : kerekasztal-beszélgetés a független színház és tánc történetéről és jelenéről.
Jászay Tamás: A hosszútávfutó magányossága : a THEALTER térben és időben.
Kelemen Kristóf: A BM tekintete és a hiányzó történetek.
Kiss Gabriella: "Festival of fools” : izgága gondolatok egy "off" program kritikusságáról.
Krizsán Laura: Zárt ajtók mögött, a szőnyeg alá söpörve : erkölcsi kérdések és tabutémák Pintér Béla drámáiban.
Kérchy Vera: Gyergye Krisztián, a médium.
Lencsés Gyula: "Csak úgy szőrmentén" : a kérdőív mint színházi kellék a Metanoia Artopédia Jég-doktrínák című előadásában.
Mikola Gyöngyi: A pétervári független színházi mozgalom.
Mohai Aletta: Ellentétek harmóniája - Ivo Dimcsev.
Rihay-Kovács Zita: Alternatív-e a független színház?
Rácz Attila: Közös dramatizálás a Hólyagcirkuszban.