Vissza |
Fazekasné Fenyvesi Margit: Magatartászavar? Sajátos nevelési igény?
Havadi-Nagy Marian: Innovatív diagnosztikai és terápiás utak a diszfónia kezelésében; a VoiceBalance KHT Komplex hangterápia a tiszta hangképzésért logopédiai szakmai program rendszere.
Horváth Péter László; Csány Júlia; Nyúl Zsófi; Ótott-Kovács Réka: Beszámoló a DIA társadalmi innovációs versenyéről és a berlini tanulmányútról.
Jakab Katalin: Az agyi plaszticitás molekuláris alapjai.
Juhász Valéria; Radics Márta: A beszédértés, a hallás utáni szövegértés, a hallási figyelem fejlesztése játékosan.
Köböl Erika; Mucsiné Erdei Mónika: Tanulói értékek és értékelési módok sajátos igények szerint.
Meggyesné Hosszu Tímea; Ungor Barbara; Hajas Attila: Esélyegyenlőség a nyelvoktatásban. Angol tankönyv 7-8. osztályos enyhén értelmi fogyatékos tanulók számára.
Meszéna Tamásné: „Sajátos Nézőpontot Igényel” SNI – tananyag-fejlesztési projekt az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézetben.
Molnár-Tóth Alinka: A szerzett nyelvi és beszédzavarok természetéről. Diagnosztikus és terápiás lehetőségek.
Nagy Ágnes Virág: Kezdjük mozgással!
Szekeres Ágota: Egy megújított tankönyv a tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirány számára.
Szőke Andrea: A mozgásnevelés lehetőségei a tehetségfejlesztésben.
Tiszai Luca; Berki Dorina; Kiss Barbara; Omerovity Blanka; Tóth Dorottya: "Érezzünk együtt!".
Tiszai Luca; Kocsisné Kálló Veronika: Akadálymentes –akadálymentés. Rajzi jegyek mintázatai a fogyatékosság ábrázolásában.
Turiné Jámbor Rita: Gyúrd és mondd!
Tóthné Aszalai Anett: Hatóerő a dadogásterápiában.