Items where Subject is "05.02.03. Business and management"

Group by: Creators | Item Type
Number of items at this level: 51.

Article

Balog Árpád: Egy kupuszinai almakert telepítésével kapcsolatos beruházási döntés előkészítése gazdasági számítások segítségével. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (10) 1. pp. 34-40. (2015)

Balogh Sándor: Élelmiszeripari termékfejlesztés Európában és a tengeren túl. In: Ökonómiai és Vidékfejlesztési Intézet 2006. évi tudományos évkönyve, (1). pp. 49-64. (2006)

Bukta Zsuzsanna and Gősi Zsuzsanna: A kiemelt sportágfejlesztési program első éveinek hatása a hazai sportágak fejlődésére. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (11) 3. pp. 15-24. (2019)

Bácsné Bába Éva and Szenderák János and Harangi-Rákos Mónika: A magyarországi sportszolgáltató vállalkozások gazdasági helyzete 2016-ban. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (11) 3. pp. 5-14. (2019)

Czagány László: Gazdasági aktivitás és foglalkoztatási szerkezet a vidéki Magyarországon. In: Ökonómiai és Vidékfejlesztési Intézet 2006. évi tudományos évkönyve, (1). pp. 2-12. (2006)

Dajnoki Krisztina and Filep Roland: A teljesítménymérés módszerei a KKV szektorban. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 55-64. (2020)

Dajnoki Krisztina and Héder-Rima Mária: A munkáltatói márka meghatározása és szlogen alapú értelmezése. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 93-106. (2020)

Erdélyi Evelyn: Az emberi tőkébe történő beruházás számbavétele. In: Ökonómiai és Vidékfejlesztési Intézet 2006. évi tudományos évkönyve, (1). pp. 13-22. (2006)

Gulyás László and Turcsányi Enikő: A munkavégzési rendszerek egyik kulcskérdése : csapatmunka vagy egyéni munkavégzés? In: Ökonómiai és Vidékfejlesztési Intézet 2006. évi tudományos évkönyve, (1). pp. 23-31. (2006)

Gáspár Sándor and Thalmeiner Gergő: Lean menedzsment alkalmazása egy építőipari példán keresztül. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (14) 2. pp. 151-162. (2019)

Hampel György: Informatikai felmérés a Dél-Alföld régió élelmiszeripari vállalatainál. In: Ökonómiai és Vidékfejlesztési Intézet 2006. évi tudományos évkönyve, (1). pp. 108-114. (2006)

Horváth Csilla: Közösségvezérelt helyi fejlesztéspolitika működésének jegyei és területi különbségei Magyarországon. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (11) 3. pp. 34-47. (2019)

Horváthné Petrás Viktória: A nők munkaerő-piaci helyzetének elemzése Magyarországon. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (12) 1. pp. 41-51. (2020)

Juhász Krisztina: A magyar SSC szektor nemzetközi összehasonlításban. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (11) 3. pp. 48-58. (2019)

Kis Mária: Területfejlesztés marketing aspektusból. In: Ökonómiai és Vidékfejlesztési Intézet 2006. évi tudományos évkönyve, (1). pp. 65-77. (2006)

Labancz Andrea: Az innovatív gyógyszerek szabadalmának gazdaságra gyakorolt hatása. In: Acta Universitatis Szegediensis : forum : publicationes discipulorum iurisprudentiae, (1). pp. 271-303. (2018)

Lendvai Edina and Forró Felícia: Csokoládén innen és túl - fókuszcsoportos vizsgálat a 8-14 éves fiatalok körében. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 75-84. (2020)

Madarász Nikolett and Szikora Péter: Az önvezető autók - a jövő már a jelen? In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (12) 1. pp. 78-87. (2020)

Marosi Tibor: Termékminőség és minőségképesség. In: Ökonómiai és Vidékfejlesztési Intézet 2006. évi tudományos évkönyve, (1). pp. 41-47. (2006)

Mátyás Judit: A nyelvtudás és interkulturális szemléletmód szerepe a magyarországi turizmus-szektorban. In: Köztes-Európa : társadalomtudományi folyóirat, (12) 1. pp. 127-140. (2020)

Oláh Judit and Pauluk Júlia: A láncos tárolás helymegtakarításának vizsgálata. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (10) 1. pp. 27-33. (2015)

Panyor Ágota: A védett eredetű földrajzi jelzésű termékek jelentősége a vidékfejlesztésben. In: Ökonómiai és Vidékfejlesztési Intézet 2006. évi tudományos évkönyve, (1). pp. 78-84. (2006)

Pirger Tamás and Keresztes Gábor and Paár Dávid: Eltérő vélemények az innovatív szervezeti kultúráról. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (14) 2. pp. 205-213. (2019)

Seres Márta Dóra: Vásárlói szokások vizsgálata a hódmezővásárhelyi Interspar áruházban. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (10) 1. pp. 41-50. (2015)

Simon Gábor: Új védőháló a fogyasztóknak : nemzetközi fogyasztóvédelem a mutatószámok tükrében. In: Ökonómiai és Vidékfejlesztési Intézet 2006. évi tudományos évkönyve, (1). pp. 85-94. (2006)

Somoskövi Csilla: Humán erőforrás helyzet a pszichiátrián. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (12) 1. pp. 96-108. (2020)

Szabó-Szentgróti Gábor and Gelencsér Martin: Munkaerő-megtartási stratégiák és kihívások élelmiszerfeldolgozóipari példán keresztül. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (12) 1. pp. 123-139. (2020)

Szabó-Szentgróti Gábor and Végvári Bence: Munkavállalói attitűdök és az ipar 4.0. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (12) 1. pp. 109-122. (2020)

Turzai-Horányi Beatrix: Az autó-márkakereskedések jelenlegi helyzete Magyarországon. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (14) 2. pp. 237-249. (2019)

Zsótér Brigitta and Milojev Ágnes: Sertéstelep műszaki beruházásainak gazdaságossági vizsgálata. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (14) 2. pp. 251-255. (2019)

Book

Innováció : a vállalati stratégiától a társadalmi stratégiáig. ISBN 978-963-315-121-1, (2013)

Innovációs rendszerek : szereplők, kapcsolatok és intézmények. ISBN 978-963-315-158-7, (2013)

Kérdőjelek a régiók gazdasági fejlődésében. ISBN 978 963 482 893 8, (2008)

Versenyképesség - regionális versenyképesség. ISBN 963-482-555-9, (2000)

Civil szervezetek humán erőforrása. ISBN 978 963 08 5277 7, (2012)

"Sok van, mi csodálatos, de az embernél nincs semmi csodálatosabb" : tanulmányok a gazdálkodás-és szervezéstudományok köréből : 2009-2017. ISBN 978-615-80462-4-4, (2018)

Imreh-Tóth Mónika: Az egyetemi vállalkozásoktatás lehetséges szerepe a vállalkozóvá válás elősegítésében. ISBN 978-963-315-256-0, (2015)

Kazár Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén. ISBN 978-963-315-443-4, (2020)

Lukovics Miklós: Térségek versenyképességének mérése. (2008)

Megyeri Eszter: A kapcsolati minőség méltányossági dimenziója vállalatközi kontaktusokban. ISBN 978-963-315-196-9, (2014)

Conference or Workshop Item

"Marketing megújulás" : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai.

Botos Katalin: EU competitiveness in a changing world economy : and the banking sector.

Brad loan and Gherman Remus and Dincu Ana Mariana: Entrepreneurship an ideal solution for young people in Romania.

Gherman Remus and Brad loan and Dincu Ana Mariana: Human resources in public administration from Romania.

Lázár Erika: A szemkamerás kutatás módszertani lehetőségei : a módszer tudományos felhasználásának irodalmi áttekintése.

Polster Csilla: A területi tőke és a családi vállalkozások kapcsolatának vizsgálata.

Repisky Máté and Málovics Éva and Farkas Gergely: Successes and failures in Hungarian family businesses.

Shakenova Ainur: Comparative analysis of the innovation system of Kazakhstan : applying the European innovation scoreboard.

Szalma Borbála: Mérnöki visszafejtés, mint az innováció hajtóereje?!

Szűcsné Markovics Klára: Kinek a feladata (lenne) a társadalmi innováció erősítése : egy hazai vállalkozások körében készített kérdőíves felmérés tapasztalatai alapján.

Tamasits Dóra: Motivations of brand avoidance.

This list was generated on 2023. február 21. 19:55:54 CET.