Vissza |
"Marketing megújulás" : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai.
Botos Katalin: EU competitiveness in a changing world economy : and the banking sector.
Brad loan; Gherman Remus; Dincu Ana Mariana: Entrepreneurship an ideal solution for young people in Romania.
Gherman Remus; Brad loan; Dincu Ana Mariana: Human resources in public administration from Romania.
Lázár Erika: A szemkamerás kutatás módszertani lehetőségei : a módszer tudományos felhasználásának irodalmi áttekintése.
Polster Csilla: A területi tőke és a családi vállalkozások kapcsolatának vizsgálata.
Repisky Máté; Málovics Éva; Farkas Gergely: Successes and failures in Hungarian family businesses.
Shakenova Ainur: Comparative analysis of the innovation system of Kazakhstan : applying the European innovation scoreboard.
Szalma Borbála: Mérnöki visszafejtés, mint az innováció hajtóereje?!
Szűcsné Markovics Klára: Kinek a feladata (lenne) a társadalmi innováció erősítése : egy hazai vállalkozások körében készített kérdőíves felmérés tapasztalatai alapján.
Tamasits Dóra: Motivations of brand avoidance.