Items where Subject is "05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing"

Up a level
Export as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: K | L | M | T
Number of items at this level: 6.

K

Kazár, Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén. ISBN 978-963-315-443-4, (2020)

L

Lendvai, Edina and Forró, Felícia: Csokoládén innen és túl - fókuszcsoportos vizsgálat a 8-14 éves fiatalok körében. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 75-84. (2020)

Lázár, Erika: A szemkamerás kutatás módszertani lehetőségei : a módszer tudományos felhasználásának irodalmi áttekintése. In: Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században. pp. 265-280. (2020)

M

Megyeri, Eszter: A kapcsolati minőség méltányossági dimenziója vállalatközi kontaktusokban. ISBN 978-963-315-196-9, (2014)

Mátyás, Judit: A nyelvtudás és interkulturális szemléletmód szerepe a magyarországi turizmus-szektorban. In: Köztes-Európa : társadalomtudományi folyóirat, (12) 1. pp. 127-140. (2020)

T

Tamasits, Dóra: Motivations of brand avoidance. In: The Challenges of Analyzing Social and Economic Processes in the 21st Century. pp. 265-276. (2020)

This list was generated on 2022. január 21. 14:29:34 CET.