Items where Subject is "05.02.03.10. Marketing"

Group by: Creators | Item Type
Jump to: K | L | M | T
Number of items at this level: 6.

K

Kazár Klára: A márkaközösségek pszichológiai érzetének vizsgálata zenei fesztiválok esetén. ISBN 978-963-315-443-4, (2020)

L

Lendvai Edina and Forró Felícia: Csokoládén innen és túl - fókuszcsoportos vizsgálat a 8-14 éves fiatalok körében. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 75-84. (2020)

Lázár Erika: A szemkamerás kutatás módszertani lehetőségei : a módszer tudományos felhasználásának irodalmi áttekintése.

M

Megyeri Eszter: A kapcsolati minőség méltányossági dimenziója vállalatközi kontaktusokban. ISBN 978-963-315-196-9, (2014)

Mátyás Judit: A nyelvtudás és interkulturális szemléletmód szerepe a magyarországi turizmus-szektorban. In: Köztes-Európa : társadalomtudományi folyóirat, (12) 1. pp. 127-140. (2020)

T

Tamasits Dóra: Motivations of brand avoidance.

This list was generated on 2023. február 13. 14:16:56 CET.