![]() | Up a level |
Dajnoki, Krisztina and Filep, Roland: A teljesítménymérés módszerei a KKV szektorban. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 55-64. (2020)
Dajnoki, Krisztina and Héder-Rima, Mária: A munkáltatói márka meghatározása és szlogen alapú értelmezése. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 93-106. (2020)
Györbiró-Szabó, András: Terjeszkedő magyar multik. In: 40 éves a Szegedi Tudományegyetem Gazdaság- és Társadalomföldrajz Tanszéke. pp. 133-138. (2004)
Imreh-Tóth, Mónika: Az egyetemi vállalkozásoktatás lehetséges szerepe a vállalkozóvá válás elősegítésében. ISBN 978-963-315-256-0, (2015)
Kovács, Csaba: A vállalkozások és a szakképzés Csongrád megyében. In: 40 éves a Szegedi Tudományegyetem Gazdaság- és Társadalomföldrajz Tanszéke. pp. 99-104. (2004)
Nagyné Halász, Zsuzsanna and Gubán, Miklós: Informatikai alkalmazások és IT-szakemberigény összefüggései a magyarországi vállalkozások körében. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (14) 2. pp. 163-180. (2019)
Polster, Csilla: A területi tőke és a családi vállalkozások kapcsolatának vizsgálata. In: Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században. pp. 125-131. (2020)
Repisky, Máté and Málovics, Éva and Farkas, Gergely: Successes and failures in Hungarian family businesses. In: The Challenges of Analyzing Social and Economic Processes in the 21st Century. pp. 149-164. (2020)
Szűcsné Markovics, Klára: Kinek a feladata (lenne) a társadalmi innováció erősítése : egy hazai vállalkozások körében készített kérdőíves felmérés tapasztalatai alapján. In: Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században. pp. 132-151. (2020)