Dajnoki Krisztina and Filep Roland: A teljesítménymérés módszerei a KKV szektorban. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 55-64. (2020)
Dajnoki Krisztina and Héder-Rima Mária: A munkáltatói márka meghatározása és szlogen alapú értelmezése. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 93-106. (2020)
Nagyné Halász Zsuzsanna and Gubán Miklós: Informatikai alkalmazások és IT-szakemberigény összefüggései a magyarországi vállalkozások körében. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (14) 2. pp. 163-180. (2019)
Imreh-Tóth Mónika: Az egyetemi vállalkozásoktatás lehetséges szerepe a vállalkozóvá válás elősegítésében. ISBN 978-963-315-256-0, (2015)
Brad loan and Gherman Remus and Dincu Ana Mariana: Entrepreneurship an ideal solution for young people in Romania.
Polster Csilla: A területi tőke és a családi vállalkozások kapcsolatának vizsgálata.
Repisky Máté and Málovics Éva and Farkas Gergely: Successes and failures in Hungarian family businesses.
Szűcsné Markovics Klára: Kinek a feladata (lenne) a társadalmi innováció erősítése : egy hazai vállalkozások körében készített kérdőíves felmérés tapasztalatai alapján.