Albert Mónika: Angol igeidők szóbeli gyakoroltatása kommunikatív módszerrel. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 302-309. (2020)
Albert Mónika: Angol igeidők szóbeli gyakoroltatása kommunikatív módszerrel : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 45. (2020)
Balassa Emese: El uso de la plataforma edpuzzle en la enseñanza del español. In: Serie Didáctica 3. pp. 49-53. (2019)
Balog Edit: Tonkosti razvitiâ navykov delovogo obŝeniâ u studentov po specializacii "Referent delovogo russkogo âzyka". In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 478-498. (2020)
Balog Edit: Tonkosti razvitiâ navykov delovogo obŝeniâ u studentov po specializacii "Referent delovogo russkogo âzyka" : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 67. (2020)
Bernáth András: The debate on labelling : a debating skills exercise in English for special education classes : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 49. (2020)
Bernáth András: The debate on labelling : a debating skills exercise in English for special education classes. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 325-339. (2020)
Bessenyei István: Magyar nyelvű közgazdászképzés a kolozsvári Babeș-Bolyai Tudományegyetemen. In: Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században. pp. 116-124. (2020)
Csépes Ildikó: Hogyan lehet támogatni a (nyelv)tanulást a fejlesztő értékelésen keresztül? In: EduLingua, (6) 1. pp. 85-103. (2020)
Doró Katalin: Imagined future teacher self at the point of entry to teacher education. In: EduLingua, (6) 1. pp. 25-46. (2020)
Dupák Karina and T. Balla Ágnes: Shadowing as a language teaching technique : a case study. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 357-375. (2020)
Dupák Karina and T. Balla Ágnes: Shadowing as a language teaching technique : a case study : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 52. (2020)
Dávid Benjámin: A videóinterjús tanórák hatásai a II. világháború középiskolai történelemoktatásában = The effects of the video interview classes the World War II in high school history teaching. In: Belvedere Meridionale, (32) 4. pp. 81-99. (2020)
Fabulya Zoltán: VBA program fejlesztése feladatsorok dokumentumainak generálására. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 139-143. (2020)
Faragó Aranka: Környezettanulmány és kockázatértékelés. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 123-136. (2021)
Fizel Natasa: Az első magyar Pedagógiai-Lélektani Intézet működésének hatása a középiskolai és a polgári iskolai tanárság pszichológiai látásmódjának alakulására. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 7-21. (2021)
Fizel Natasa: Előszó. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 5-6. (2021)
Fizel Natasa and Piczil Márta: Szociálpedagógia alapszakos hallgatók előzetes elképzelései és tanulmányaik befejezését követő értékelése a képzés vonatkozásában. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 82-96. (2021)
Grossmann Erika: Vorbereitung der Studierenden auf die mündliche Grundprüfung mit C1 Niveau. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 396-405. (2020)
Grossmann Erika: Vorbereitung der Studierenden auf die mündliche Grundprüfung mit C1 Niveau : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 56. (2020)
Gyuris Edit: Kommunikációfejlesztés az alsó tagozatos németnyelvórán a drámapedagógia eszközeivel. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 267-278. (2020)
Gyuris Edit: Kommunikációfejlesztés az alsó tagozatos németnyelvórán a drámapedagógia eszközeivel : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 42. (2020)
Győri-Dani Dóra: Személyiségfejlesztő tréning és önismeret kurzus szociálpedagógia szakos hallgatóknak – célok, tanulási eredmények, témakörök és gyakorlatok. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 97-105. (2021)
Győri-Dani Dóra: A gyász- és veszteségfeldolgozás oktatásának szerepe a pedagógusképzésben - hallgatói vélemények. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 39-48. (2021)
Gál Anikó: A gyermektanulmányi mozgalom megjelenése és gyakorlati tevékenysége hazánkban. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 22-38. (2021)
Gál Anikó: A szociálpedagógus szerepéről hallgatói gondolattérképek elemzése által. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 69-81. (2021)
Hampel György: Az elektronikus tananyag és keretrendszere. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (10) 1. pp. 17-23. (2015)
Harkai Anita: Szókincsfejlesztő kártyák felhasználási lehetőségei a tanórán. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 75-81. (2020)
Harkai Anita: Szókincsfejlesztő kártyák felhasználási lehetőségei a tanórán : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 16. (2020)
Horváth Szilárd: A pedagógus életpályamodell a mindennapokban. In: Köztes-Európa : társadalomtudományi folyóirat, (12) 1. pp. 75-89. (2020)
Jancsák Csaba: Elbeszélt történelem és a történelemtanítás - az MTA-SZTE ETTK kutatásai az MTA Tantárgy-pedagógiai programja keretében. In: V. Kárpát-medencei fiatal magyar történészek tábora : absztraktkötet. pp. 29-30. (2017)
Jancsák Csaba: Value-saturated Education in Erzsébet Camps in Zánka, Hungary. In: Belvedere Meridionale, (32) 3. pp. 31-46. (2020)
Jancsákné Majzik Andrea: Történelemoktatás életútinterjúk használatával : az 1956-os forradalom általános iskolai tanításának tantárgy-pedagógiai tanulságai = History Education with Life Interviews : what we can learn about the methodology of teaching the 1956 revolution in upperprimary school. In: Belvedere Meridionale, (32) 4. pp. 50-65. (2020)
Juhász István and Juhász Valéria and Magnuczné Godó Ágnes: ENGaGE project : English and German task bank for dyslexic learners and their inclusive classes. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 340-352. (2020)
Kadolo Tatyana: Razvitie kommunikativiyh navykov pri izučenii russkogo âzyka s pomoŝ'û vspomogatel'nyh resursov cifrovoy obrazovatel'noy sredy. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 64. (2020)
Kadolo Tatyana: Razvitie kommunikativiyh navykov pri izučenii russkogo âzyka s pomoŝ'û vspomogatel'nyh resursov cifrovoy obrazovatel'noy sredy. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 453-464. (2020)
Keczer Gabriella and Myint Lay Aye Aye: Teacher competence frameworks in Myanmar and Hungary. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (12) 1. pp. 64-77. (2020)
Kis Krisztián: Minőségjavítás és -fejlesztés a vállalati partnerek bevonásával a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Karán. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 25-53. (2020)
Kocsis Andrea: Starye mastera - blagodarnye potomki : serii Guena na udalenke. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 445-452. (2020)
Kocsis Andrea: Starye mastera - blagodarnye potomki : serii Guena na udalenke : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 63. (2020)
Kojanitz László: A történelmi interpretáció és az oral history az oktatásban = Historical interpretation and oral history in education. In: Belvedere Meridionale, (32) 4. pp. 16-33. (2020)
Kovács Örs: Tankönyvkészítés kihívásai a 21. században : egy új történelem tankönyvsorozat születése. In: Belvedere Meridionale, (32) 4. pp. 66-80. (2020)
Kárpáti Attila István: Wesselényi Miklós kisdedóvó-alapításai. In: Aetas, (35) 1. pp. 5-17. (2020)
Kéri Anita: Engaging students : is co-creation the answer? In: The Challenges of Analyzing Social and Economic Processes in the 21st Century. pp. 210-221. (2020)
Majó-Petri Zoltán: A digitalizáció az Óperencián és az üveghegyen is túl : az Ipar 4.0-hoz vezető út online kurzusokon keresztül. In: Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században. pp. 177-187. (2020)
Meggyesné Hosszu Tímea: Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók idegen nyelvi kommunikációjának fejlesztése. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 310-321. (2020)
Meggyesné Hosszu Tímea: Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók idegen nyelvi kommunikációjának fejlesztése : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 46. (2020)
Mezei Mónika: Teaching about the Holocaust using video testimonies : pedagogical aims and research results of the impact and efficacy of lessons. In: Belvedere Meridionale, (32) 4. pp. 34-49. (2020)
Mező Edina: Elejenga. In: Serie Didáctica 3. pp. 73-75. (2019)
Mikáczó Éva: A felsőfokú számviteles képzésben zajló oktatás fejlesztés értékelése hallgatói megkérdezések alapján. In: Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században. pp. 96-115. (2020)
Mitrik Laura: A középiskolákban megvalósuló szuicidprevenciós lehetőségek elérhetőségének vizsgálata. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 106-122. (2021)
Molnár Keri Edit: Szókincsvizsgálat 10-14 éves korú vajdasági gyermekeknél az anyanyelv-elsajátítás és az idegennyelvtanulás összefüggéseiben. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 248-256. (2020)
Nagy Valéria and Wang Chao-Tang: A "technicizált" tájak jelentősége a fiatal műszaki mérnökjelöltek életében. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (15) 3-4. pp. 67-73. (2020)
Oláh János: Néhány XIX-XX. századi neológ zsidó hittankönyv útmutatásaiból, valamint a Rabbiképző Intézet „ünnepélyeiről” és Löw Immánuel prédikációiról. In: Zsidó lojalitáshierarchiák dinamikája a modernkori Közép-Európában : absztraktkötet. pp. 16-17. (2019)
Peckham Donald W.: Language learning and learning strategy use in international university students’ English as a lingua franca communication. In: EduLingua, (6) 1. pp. 1-23. (2020)
Pelesz Nelli: Képzésfejlesztés és innovatív módszerek a pedagógusképzésben. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 49-56. (2021)
Pásztor Lilla and Tóthné Aszalai Anett: A Hófehérke Óvodai Fonológiai Tudatosságot Fejlesztő Program tapasztalatai : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 27. (2020)
Pásztor Lilla and Tóthné Aszalai Anett: A Hófehérke Óvodai Fonológiai Tudatosságot Fejlesztő Program tapasztalatai. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 166-177. (2020)
Roszik Dóra: A pedagógiai munkában megjelenő konstruktivista tanulásszemlélet és a tanulási eredményességet befolyásoló tanulási stratégiák párhuzama. In: Módszertani közlemények, (61) 1. pp. 57-68. (2021)
Sadouki Fatiha: Examples of cross-linguistic influence in learning German as a foreign language : the case of third-year students of foreign languages at Al-Kawakibi Secondary School in Touggourt, Algeria. In: EduLingua, (6) 1. pp. 61-83. (2020)
Scheibl György: Wie modelliert man eine mündliche Prüfung in einem Printbuch? In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 406-416. (2020)
Scheibl György: Wie modelliert man eine mündliche Prüfung in einem Printbuch? : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 57. (2020)
Schmuck Roland: Az Európai felsőoktatásban alkalmazott ESG minőségirányítási irányelveinek összehasonlítása az ISO 9001 minőségirányítási szabvány alapelveivel. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (12) 1. pp. 88-96. (2020)
Szakter Zsuzsa: Az idegen nyelvi kommunikáció fejlesztése : a spontán szabad beszélgetés módszeréről. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 257-266. (2020)
Szverle Szandra: A végzettség nélküli korai iskolaelhagyás okainak vizsgálata 17-64 éves személyek körében = Causes of early school leaving : questionnaire survey between 17-64 year old persons. In: Belvedere Meridionale, (32) 4. pp. 100-113. (2020)
Szász Dorottya: Grammatikübung im Netz : digitale Medien im Dienste der Sprachförderung. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 417-430. (2020)
Szász Dorottya: Grammatikübung im Netz : digitale Medien im Dienste der Sprachförderung : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 58. (2020)
Sárvári Tünde: Sprachförderung durch Erzählen im frühen Deutschunterricht. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 431-442. (2020)
Sárvári Tünde: Sprachförderung durch Erzählen im frühen Deutschunterricht : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 59. (2020)
Teknős Viktória: A felnőttek motivációi és attitűdjei az idegennyelvtanulásban : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 44. (2020)
Teknős Viktória: A felnőttek motivációi és attitűdjei az idegennyelvtanulásban. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 290-301. (2020)
Tóth Orsolya: A tanult szókincs játékos gyakoroltatásának kezdeti lépései gyakorlati példák segítségével a kisgyermekkori idegennyelv-oktatásban : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 39. (2020)
Tóth Orsolya: A tanult szókincs játékos gyakoroltatásának kezdeti lépései gyakorlati példák segítségével a kisgyermekkori idegennyelv-oktatásban. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 239-247. (2020)
Urbanik Tímea: Az óvodáskori olvasóvá nevelés kommunikációs módjai. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 196-210. (2020)
Urbanik Tímea: Az óvodáskori olvasóvá nevelés kommunikációs módjai : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 33. (2020)
Varga Anita and Lászlóné Kenyeres Krisztina and Falus Orsolya: Duális képzés és koronavírus : kutatás a digitális oktatási tapasztalatok tükrében. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (12) 1. pp. 140-147. (2020)
Varga Éva Katalin: Razvitie navykov obŝeniâ na zanâtiâh po medicinskomu russkomu s nulâ. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 65. (2020)
Varga Éva Katalin: Razvitie navykov obŝeniâ na zanâtiâh po medicinskomu russkomu s nulâ. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 465-473. (2020)
Európai oktatás és kisebbségi identitás a Duna-Körös-Maros-Tisza Eurorégióban : [nemzetközi konferencia : Szeged, 2007. március 9-11.]. ISBN 978 963 9573 33 8, (2007)
Közoktatás és közművelődés : összeállítás a TIT Szegedi 11. Művelődéselméleti Nyári Egyetemén elhangzott előadásokból. ISBN 963 01 4948 6, (1982)
A közművelődés didaktikai és metodikai kérdései : összeállítás a TIT Szegedi 7. Művelődéselméleti Nyári Egyetemén elhangzott előadásokból. ISBN 963 01 2066 6, (1978)
80 év a zenei nevelés szolgálatában : tanulmánykötet az SZTE Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Ének-zene Tanszék megalakulásának 80. évfordulójára. ISBN 978-963-482-967-6, (2009)
"Beethoven 250" : tanulmánykötet : [2020. október 5-6., online konferencia]. ISBN 978-963-315-456-4, (2021)
Giuseppe Verdi - Richard Wagner - Moór Emánuel : tanulmánykötet. ISBN 978-615-5455-01-8, (2014)
Kortársaink a művészetekben : tanulmánykötet. ISBN 978-963-315-421-2, (2020)
"Liszt 210" : tanulmánykötet. ISBN 978-615-5946-61-5, (2022)
Mahler - Szkrjabin - Verdi - Korngold : tanulmánykötet. ISBN 978-963-306-218-0, (2013)
Nevelésügyi tanulmányok. (1934)
Tréningek a tehetséggondozásban. ISBN 978-615-5372-09, (2013)
Zenei évfordulók : tanulmánykötet : [Szegeden, 2016. okt. 17-18-án azonos címmel rendezett 17. konferencia szerkesztett anyaga]. ISBN 978-615-5455-73-5, (2017)
Új utakon a művészetpedagógia : tanulmánykötet : [a 2017. évi konferencián elhangzott előadások anyaga]. ISBN 978-615-5455-89-6, (2018)
A zenepedagógia új eredményei : tanulmánykötet. ISBN 978-615-5946-11-0, (2019)
Bassola Zoltán: Decroly pedagógiai rendszere. (1937)
Berg Pál: Az angol középiskola. (1939)
Buzás László: A munkaiskola lényege. (1937)
Bódi Ferenc: A középiskolai földrajzoktatás története Magyarországon az első Ratio Educationis-tól napjainkig. (1935)
Csurik Dénes: A testnevelés szellemi hatásai. (1939)
Deák Gábor: A nemzetnevelés pedagógiai és pszichológiai alapkérdései. (1943)
Dolch Erzsébet: Az "Uj Nevelés" elméleti és gyakorlati megvalósulásai. (1938)
Dolch Erzsébet: A gyakorlati grafológia elvei. (1936)
Draskovits Pál: A magyar kisdednevelés és kisdedóvónőképzés története és jelen állapota. (1940)
Dér Miklós: Schneller István pályája és pedagógiai munkássága. (1937)
Evva Gabriella: A magyar nőnevelés két uttörője [!úttörője] : Karacs Ferencné és Karacs Teréz nőnevelési nézetei. (1933)
Garai József: Az erkölcsi nevelés alapelvei Montessori rendszerében. (1938)
Gergely László: Fináczy Ernő pedagógiája. (1937)
Hencz Aurél: Felsőfokú közigazgatási szakemberképzés Magyarországon 1848-1948. (1981)
Horváth László Gábor: Konzervativizmus és a modern szellem harca az angol közép iskolában. (1939)
Jancsák Csaba: "So keres, SZKRSZ?" : a Szegedi Keresztény Roma Szakkollégium felsőoktatási és munkaerő-piaci eredményességhez való hozzájárulása értékszociológiai megközelítésben. ISBN 978-615-5372-43-8, (2015)
Jankovics József: Apáczai hatása Bethlen Miklós pedagógiai és iskolapolitikai törekvéseire. (1981)
Keczer Gabriella: Az egyetemek szerepe, irányítása és működése a 21. század elején : felsőoktatás-kutatási tanulmányok. ISBN 978 963 89724 5 3, (2014)
Keczer Gabriella: Egyetemirányítás : lehetőségek és korlátok. ISBN 978 963 08 0307 6, (2010)
Koltai István: A csurgói m. kir. áll. tanítóképző-intézet története. (1939)
Lengyel Imre: A gazdaságtudományi felsőoktatás átrendeződése az elmúlt évtizedben : "fortélyos félelem igazgat"? : adalékok a közgazdasági képzések újraszerveződéséhez. ISBN 978-963-306-698-0, (2019)
M. Császár Zsuzsa: Kisebbség - oktatás - politika a Balkánon. ISBN 978 963 06 8798 0, (2011)
Magyary Zoltán and Huszti József and Hornyánszky Gyula and Imre Sándor: Egyetempolitikai kérdések. (1928)
Mirkó János: Az alsófokú mezőgazdasági szakoktatás neveléstudományi kérdései. (1939)
Márkus Artur: A matematikai képesség lélektana. (1937)
Novák Ferenc: A kolozsvári középiskolai tanulók játéka a statisztika tükrében. (1942)
Peckham Donald W.: Papers in English and American studies : Tomus XVI. - Noticing and instruction in second language acquisition : a study of Hungarian learners of English. ISBN 978-963-482-946-1, (2009)
Reitzer Béla: A proletárnevelés kérdéséhez : nevelésszociológiai bírálat. (1935)
Romlehner László: A cselekedtető oktatás francia elméletírói. (1938)
Rácz Béláné Mojzes Katalin and Szabó Éva: Az egyetemi hallgatók szabadidő-felhasználása : a József Attila Tudományegyetem hallgatói között végzett időmérleg-vizsgálat alapján. ISBN 963 481 412 3, (1984)
Sipka Sándor: Beőthy Zsolt irodalomtörténeti tankönyve a középiskolai oktatásban. (1976)
Szegedi Janka: Tipustan [típustan] és nevelés. (1938)
Szörényi József: Garamszeghi Lubrich Ágost neveléstudományi rendszere. (1940)
Udvarhelyi Károly: Európa földrajza az iskolában. (1940)
Uherkovich Gábor: A korszerű biológiai oktatás : kialakulása és főbb tartalmi vonásai. (1940)
Várkonyi Hildebrand Dezső: Közlemények a szegedi Ferencz József-Tudományegyetem pedagógiai-lélektani Intézetéből. (1934)
Bordás Andrea: A szituatív tanulás szerepe a pedagógusok szakmai fejlődésében. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 239-262. (2014)
Buda András and Bedő Andrea and Lévai Dóra: Omnia Mutantur. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 117-131. (2014)
Bácsi János: Intézményvezetés és minőségirányítás. In: A minőség Mester-sége és a közoktatás : 2009. május 21-én Szegeden rendezett szakmai konzultáció és kerekasztal-beszélgetés a kreativitás jegyében : elhangzott előadások. pp. 59-65. (2010)
Ceglédi Tímea: Oktatói szerepek a debreceni szakkollégiumokban. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 155-177. (2014)
Chrappán Magdolna and Pusztai Gabriella: A továbbképzés és a doktori képzés várható szerepe a tanári pályamodellben. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 13-40. (2014)
Farkas Katalin: Zárszó. In: A minőség Mester-sége és a közoktatás : 2009. május 21-én Szegeden rendezett szakmai konzultáció és kerekasztal-beszélgetés a kreativitás jegyében : elhangzott előadások. pp. 66-70. (2010)
Farkas Olga: Partnerség a minőségfejlesztés tanár mesterképzésben. In: A minőség Mester-sége és a közoktatás : 2009. május 21-én Szegeden rendezett szakmai konzultáció és kerekasztal-beszélgetés a kreativitás jegyében : elhangzott előadások. pp. 27-34. (2010)
Heves Andrea and Kraiciné Szokoly Mária: Mentorálás - nyomonkövetés : felnőttképzés módszertani kísérlet a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok felzárkóztatására - előzetes tudásszint mérésen alapuló kompetenciaalapú felzárkóztató képzések. In: Zempléni átjáró : magyar-szlovák összehasonlító komplex képzési program a romák felzárkóztatásáért. pp. 217-243. (2007)
Homor Géza: Megnyitó, köszöntő. In: A minőség Mester-sége és a közoktatás : 2009. május 21-én Szegeden rendezett szakmai konzultáció és kerekasztal-beszélgetés a kreativitás jegyében : elhangzott előadások. pp. 5-6. (2010)
Jancsák Csaba: A tanárképzésben részt vevő hallgatók felsőoktatási életútja a középiskolától a tanári oklevélig. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 201-215. (2014)
Kovács Edina: Kik maradnak, miért maradnak? : a partimui tanár szakos hallgatók elkötelezettségét befolyásoló tényezők. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 179-200. (2014)
Kraiciné Szokoly Mária: Felnőttképzés módszertani kísérlet a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok felzárkóztatására : előzetes tudásszint mérésen alapuló kompetenciaalapú felzárkóztató képzések 1. In: Zempléni átjáró : magyar-szlovák összehasonlító komplex képzési program a romák felzárkóztatásáért. pp. 94-203. (2007)
Márkus Edina and Rácz Ildikó and Erdei Gábor: A pedagógus-továbbképzések Magyarországon, különös tekintettel az informatika területére. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 99-115. (2014)
Nagy Zoltán: Változó iskola-változatlan anyanyelvoktatás? : a tanárképzés kihívásai az anyanyelvi nevelés értelmezéseinek kontextusában. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 217-237. (2014)
Németh Andrea: Esélyegyenlőség, mobilitási esélyek az oktatási rendszerben. In: Zempléni átjáró : magyar-szlovák összehasonlító komplex képzési program a romák felzárkóztatásáért. pp. 244-253. (2007)
Pintér Petra Orsolya: Foreign language learning of hearing impaired children. In: From Renaissance to Postmodern at the Institute of English and American studies : prizewinning essays from the OTDK 2007-2019. pp. 135-159. (2013)
Pukánszky Béla: Tanárképzés ma : a MAB szerepe a tanári mesterszakok minőségének fejlesztésében. In: A minőség Mester-sége és a közoktatás : 2009. május 21-én Szegeden rendezett szakmai konzultáció és kerekasztal-beszélgetés a kreativitás jegyében : elhangzott előadások. pp. 12-26. (2010)
Spohn Beáta and Molnár Grácia: Minőség - minőségbiztosítás felsőoktatási európai uniós dokumentumokban. In: A minőség Mester-sége és a közoktatás : 2009. május 21-én Szegeden rendezett szakmai konzultáció és kerekasztal-beszélgetés a kreativitás jegyében : elhangzott előadások. pp. 71-83. (2010)
Stark Gabriella Mária: Pedagógusképzés Romániában : a pedagógiai líceumi oklevéltől a bolognai MA/MSc oklevélig. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 59-77. (2014)
Szabó László Tamás: Előszó. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 7-11. (2014)
Szántóné Balogh Róza: Az önszabályozó tanulási képesség mérése motivációsprofil-vizsgálattal. In: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben. pp. 86-100. (2019)
Szántóné Balogh Róza: Komplex tanórai fejlesztés hatásvizsgálata a 6-10 éves tanulók képességfejlődésére, kiemelt figyelemmel a tanulók tanulási motivációjára : [előadáskivonat]. In: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben. pp. 11-12. (2019)
Topár Gábor: Minőségfejlesztés a felsőoktatásban (FEMIP) TÁMOP 4.1.4. In: A minőség Mester-sége és a közoktatás : 2009. május 21-én Szegeden rendezett szakmai konzultáció és kerekasztal-beszélgetés a kreativitás jegyében : elhangzott előadások. pp. 35-45. (2010)
Trencsényi László: A minőség MESTER-sége és a közoktatás. In: A minőség Mester-sége és a közoktatás : 2009. május 21-én Szegeden rendezett szakmai konzultáció és kerekasztal-beszélgetés a kreativitás jegyében : elhangzott előadások. pp. 7-11. (2010)
Vilmányi Márton: A minőségirányítás rendszer szintű szerepe az intézményirányításban. In: A minőség Mester-sége és a közoktatás : 2009. május 21-én Szegeden rendezett szakmai konzultáció és kerekasztal-beszélgetés a kreativitás jegyében : elhangzott előadások. pp. 46-58. (2010)
Várkonyi Beáta: A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilatkozásainak összehasonlítása : [előadáskivonat]. In: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben. p. 14. (2019)
Várkonyi Beáta: A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása : avagy ki beszél/ír többet a szegedi Szabad Waldorfban? In: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben. pp. 113-131. (2019)
Zoller Katalin: Pedagógusok folyamatos szakmai fejlődésének megjelenítése a román oktatáspolitikában. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 79-97. (2014)
A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében : program és absztraktkötet.
Tudományos és művészeti műhelymunkák : új utakon a Pedagógusképző Kar című konferencia előadásai.
Bagi László: Az 1956-os forradalom az általános iskolai oktatásban.
Dávid Benjámin: Az 1956-os események tanítása a mai felsőoktatásban.
Jancsák Csaba and Kiss Gábor Ferenc: Videointerjúk bevonásának lehetőségei a történelemtanításban.
Lencse Georgina Beatrix: Az oktatás statisztikai vizsgálata a KSH 2011/2012-es adatai alapján.
Nagy Tamás: Érzékenyítés, informális tanulás : 1956 tanítása középiskolában.
Szabó Sándor: 1956 : az egyetemi tankönyvek tükrében.