Items where Subject is "05.03.01.01.08. Education and learning of languages"

Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | G | J | K | M | P | S | T | V
Number of items at this level: 38.

A

Albert Mónika: Angol igeidők szóbeli gyakoroltatása kommunikatív módszerrel. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 302-309. (2020)

Albert Mónika: Angol igeidők szóbeli gyakoroltatása kommunikatív módszerrel : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 45. (2020)

B

Balog Edit: Tonkosti razvitiâ navykov delovogo obŝeniâ u studentov po specializacii "Referent delovogo russkogo âzyka". In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 478-498. (2020)

Balog Edit: Tonkosti razvitiâ navykov delovogo obŝeniâ u studentov po specializacii "Referent delovogo russkogo âzyka" : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 67. (2020)

Bernáth András: The debate on labelling : a debating skills exercise in English for special education classes : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 49. (2020)

Bernáth András: The debate on labelling : a debating skills exercise in English for special education classes. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 325-339. (2020)

C

Csépes Ildikó: Hogyan lehet támogatni a (nyelv)tanulást a fejlesztő értékelésen keresztül? In: EduLingua, (6) 1. pp. 85-103. (2020)

D

Dupák Karina and T. Balla Ágnes: Shadowing as a language teaching technique : a case study. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 357-375. (2020)

Dupák Karina and T. Balla Ágnes: Shadowing as a language teaching technique : a case study : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 52. (2020)

G

Grossmann Erika: Vorbereitung der Studierenden auf die mündliche Grundprüfung mit C1 Niveau. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 396-405. (2020)

Grossmann Erika: Vorbereitung der Studierenden auf die mündliche Grundprüfung mit C1 Niveau : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 56. (2020)

Gyuris Edit: Kommunikációfejlesztés az alsó tagozatos németnyelvórán a drámapedagógia eszközeivel. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 267-278. (2020)

Gyuris Edit: Kommunikációfejlesztés az alsó tagozatos németnyelvórán a drámapedagógia eszközeivel : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 42. (2020)

J

Juhász István and Juhász Valéria and Magnuczné Godó Ágnes: ENGaGE project : English and German task bank for dyslexic learners and their inclusive classes. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 340-352. (2020)

K

Kadolo Tatyana: Razvitie kommunikativiyh navykov pri izučenii russkogo âzyka s pomoŝ'û vspomogatel'nyh resursov cifrovoy obrazovatel'noy sredy. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 64. (2020)

Kadolo Tatyana: Razvitie kommunikativiyh navykov pri izučenii russkogo âzyka s pomoŝ'û vspomogatel'nyh resursov cifrovoy obrazovatel'noy sredy. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 453-464. (2020)

Kocsis Andrea: Starye mastera - blagodarnye potomki : serii Guena na udalenke. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 445-452. (2020)

Kocsis Andrea: Starye mastera - blagodarnye potomki : serii Guena na udalenke : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 63. (2020)

M

Meggyesné Hosszu Tímea: Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók idegen nyelvi kommunikációjának fejlesztése. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 310-321. (2020)

Meggyesné Hosszu Tímea: Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók idegen nyelvi kommunikációjának fejlesztése : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 46. (2020)

Molnár Keri Edit: Szókincsvizsgálat 10-14 éves korú vajdasági gyermekeknél az anyanyelv-elsajátítás és az idegennyelvtanulás összefüggéseiben. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 248-256. (2020)

P

Peckham Donald W.: Language learning and learning strategy use in international university students’ English as a lingua franca communication. In: EduLingua, (6) 1. pp. 1-23. (2020)

Peckham Donald W.: Papers in English and American studies : Tomus XVI. - Noticing and instruction in second language acquisition : a study of Hungarian learners of English. ISBN 978-963-482-946-1, (2009)

Pintér Petra Orsolya: Foreign language learning of hearing impaired children. In: From Renaissance to Postmodern at the Institute of English and American studies : prizewinning essays from the OTDK 2007-2019. pp. 135-159. (2013)

S

Sadouki Fatiha: Examples of cross-linguistic influence in learning German as a foreign language : the case of third-year students of foreign languages at Al-Kawakibi Secondary School in Touggourt, Algeria. In: EduLingua, (6) 1. pp. 61-83. (2020)

Scheibl György: Wie modelliert man eine mündliche Prüfung in einem Printbuch? In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 406-416. (2020)

Scheibl György: Wie modelliert man eine mündliche Prüfung in einem Printbuch? : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 57. (2020)

Szakter Zsuzsa: Az idegen nyelvi kommunikáció fejlesztése : a spontán szabad beszélgetés módszeréről. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 257-266. (2020)

Szász Dorottya: Grammatikübung im Netz : digitale Medien im Dienste der Sprachförderung. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 417-430. (2020)

Szász Dorottya: Grammatikübung im Netz : digitale Medien im Dienste der Sprachförderung : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 58. (2020)

Sárvári Tünde: Sprachförderung durch Erzählen im frühen Deutschunterricht. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 431-442. (2020)

Sárvári Tünde: Sprachförderung durch Erzählen im frühen Deutschunterricht : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 59. (2020)

T

Teknős Viktória: A felnőttek motivációi és attitűdjei az idegennyelvtanulásban : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 44. (2020)

Teknős Viktória: A felnőttek motivációi és attitűdjei az idegennyelvtanulásban. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 290-301. (2020)

Tóth Orsolya: A tanult szókincs játékos gyakoroltatásának kezdeti lépései gyakorlati példák segítségével a kisgyermekkori idegennyelv-oktatásban : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 39. (2020)

Tóth Orsolya: A tanult szókincs játékos gyakoroltatásának kezdeti lépései gyakorlati példák segítségével a kisgyermekkori idegennyelv-oktatásban. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 239-247. (2020)

V

Varga Éva Katalin: Razvitie navykov obŝeniâ na zanâtiâh po medicinskomu russkomu s nulâ. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 65. (2020)

Varga Éva Katalin: Razvitie navykov obŝeniâ na zanâtiâh po medicinskomu russkomu s nulâ. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 465-473. (2020)

This list was generated on 2022. július 4. 05:38:18 CEST.