Items where Subject is "05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.08. Education and learning of languages"

Up a level
Export as [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | G | J | K | M | P | S | T | V
Number of items at this level: 39.

A

Albert, Mónika: Angol igeidők szóbeli gyakoroltatása kommunikatív módszerrel. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 302-309. (2020)

Albert, Mónika: Angol igeidők szóbeli gyakoroltatása kommunikatív módszerrel : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 45. (2020)

B

Balog, Edit: Tonkosti razvitiâ navykov delovogo obŝeniâ u studentov po specializacii "Referent delovogo russkogo âzyka". In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 478-498. (2020)

Balog, Edit: Tonkosti razvitiâ navykov delovogo obŝeniâ u studentov po specializacii "Referent delovogo russkogo âzyka" : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 67. (2020)

Bernáth, András: The debate on labelling : a debating skills exercise in English for special education classes : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 49. (2020)

Bernáth, András: The debate on labelling : a debating skills exercise in English for special education classes. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 325-339. (2020)

C

Csépes, Ildikó: Hogyan lehet támogatni a (nyelv)tanulást a fejlesztő értékelésen keresztül? In: EduLingua, (6) 1. pp. 85-103. (2020)

D

Dupák, Karina and T. Balla, Ágnes: Shadowing as a language teaching technique : a case study. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 357-375. (2020)

Dupák, Karina and T. Balla, Ágnes: Shadowing as a language teaching technique : a case study : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 52. (2020)

G

Grossmann, Erika: Vorbereitung der Studierenden auf die mündliche Grundprüfung mit C1 Niveau. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 396-405. (2020)

Grossmann, Erika: Vorbereitung der Studierenden auf die mündliche Grundprüfung mit C1 Niveau : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 56. (2020)

Gyuris, Edit: Kommunikációfejlesztés az alsó tagozatos németnyelvórán a drámapedagógia eszközeivel. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 267-278. (2020)

Gyuris, Edit: Kommunikációfejlesztés az alsó tagozatos németnyelvórán a drámapedagógia eszközeivel : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 42. (2020)

J

Juhász, István and Juhász, Valéria and Magnuczné Godó, Ágnes: ENGaGE project : English and German task bank for dyslexic learners and their inclusive classes. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 340-352. (2020)

K

Kadolo, Tatyana: Razvitie kommunikativiyh navykov pri izučenii russkogo âzyka s pomoŝ'û vspomogatel'nyh resursov cifrovoy obrazovatel'noy sredy. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 64. (2020)

Kadolo, Tatyana: Razvitie kommunikativiyh navykov pri izučenii russkogo âzyka s pomoŝ'û vspomogatel'nyh resursov cifrovoy obrazovatel'noy sredy. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 453-464. (2020)

Kocsis, Andrea: Starye mastera - blagodarnye potomki : serii Guena na udalenke. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 445-452. (2020)

Kocsis, Andrea: Starye mastera - blagodarnye potomki : serii Guena na udalenke : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 63. (2020)

Kovács, Dorottya: La velocidad de articulación en la enseñanza de ELE. In: Acta hispanica, (25). pp. 87-99. (2020)

M

Meggyesné Hosszu, Tímea: Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók idegen nyelvi kommunikációjának fejlesztése. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 310-321. (2020)

Meggyesné Hosszu, Tímea: Az enyhén értelmi fogyatékos tanulók idegen nyelvi kommunikációjának fejlesztése : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 46. (2020)

Molnár Keri, Edit: Szókincsvizsgálat 10-14 éves korú vajdasági gyermekeknél az anyanyelv-elsajátítás és az idegennyelvtanulás összefüggéseiben. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 248-256. (2020)

P

Peckham, Donald W.: Language learning and learning strategy use in international university students’ English as a lingua franca communication. In: EduLingua, (6) 1. pp. 1-23. (2020)

Peckham, Donald W.: Papers in English and American studies : Tomus XVI. - Noticing and instruction in second language acquisition : a study of Hungarian learners of English. ISBN 978-963-482-946-1, (2009)

Pintér, Petra Orsolya: Foreign language learning of hearing impaired children. In: From Renaissance to Postmodern at the Institute of English and American studies : prizewinning essays from the OTDK 2007-2019. pp. 135-159. (2013)

S

Sadouki, Fatiha: Examples of cross-linguistic influence in learning German as a foreign language : the case of third-year students of foreign languages at Al-Kawakibi Secondary School in Touggourt, Algeria. In: EduLingua, (6) 1. pp. 61-83. (2020)

Scheibl, György: Wie modelliert man eine mündliche Prüfung in einem Printbuch? In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 406-416. (2020)

Scheibl, György: Wie modelliert man eine mündliche Prüfung in einem Printbuch? : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 57. (2020)

Szakter, Zsuzsa: Az idegen nyelvi kommunikáció fejlesztése : a spontán szabad beszélgetés módszeréről. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 257-266. (2020)

Szász, Dorottya: Grammatikübung im Netz : digitale Medien im Dienste der Sprachförderung. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 417-430. (2020)

Szász, Dorottya: Grammatikübung im Netz : digitale Medien im Dienste der Sprachförderung : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 58. (2020)

Sárvári, Tünde: Sprachförderung durch Erzählen im frühen Deutschunterricht. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 431-442. (2020)

Sárvári, Tünde: Sprachförderung durch Erzählen im frühen Deutschunterricht : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 59. (2020)

T

Teknős, Viktória: A felnőttek motivációi és attitűdjei az idegennyelvtanulásban : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 44. (2020)

Teknős, Viktória: A felnőttek motivációi és attitűdjei az idegennyelvtanulásban. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 290-301. (2020)

Tóth, Orsolya: A tanult szókincs játékos gyakoroltatásának kezdeti lépései gyakorlati példák segítségével a kisgyermekkori idegennyelv-oktatásban : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 39. (2020)

Tóth, Orsolya: A tanult szókincs játékos gyakoroltatásának kezdeti lépései gyakorlati példák segítségével a kisgyermekkori idegennyelv-oktatásban. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 239-247. (2020)

V

Varga, Éva Katalin: Razvitie navykov obŝeniâ na zanâtiâh po medicinskomu russkomu s nulâ. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 65. (2020)

Varga, Éva Katalin: Razvitie navykov obŝeniâ na zanâtiâh po medicinskomu russkomu s nulâ. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 465-473. (2020)

This list was generated on 2022. január 21. 16:00:44 CET.