A konferencia programja. In: A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében : program és absztraktkötet. p. 8. (2019)
Bagány Ágnes and Bús Szuzanna: A szerbiai inkluzív oktatási rendszer hiányosságai és lehetőségei : beszédfejlesztő foglalkozások az Ügyes Tanodában : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 26. (2020)
Bagány Ágnes and Bús Szuzanna: A szerbiai inkluzív oktatási rendszer hiányosságai és lehetőségei : beszédfejlesztő foglalkozások az Ügyes Tanodában. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 155-165. (2020)
Conrad Lydia: Facilitating discourse in academic settings through the lens of an SLP : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 51. (2020)
Csetényi Korinna: A C generáció mint szociálishálózat-építő generáció jellemzői. In: A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében : program és absztraktkötet. p. 11. (2019)
Dombi Edina: A „puha készségek” (soft skills) fejlesztése és a pályaszocializáció fontossága. In: A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében : program és absztraktkötet. p. 12. (2019)
Döbör András: Ifjúságsegítés vs. ifjúságszervezés: az ifjúsági szakma által igényelt kompetenciák megjelenése a képzésben. In: A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében : program és absztraktkötet. p. 10. (2019)
Döbör András and Juhász Valéria: Konferenciafelhívás : A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében. In: A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében : program és absztraktkötet. p. 6. (2019)
Gál József and Panyor Ágota and Farkas Ferenc: Sajátos nevelési igényű hallgatók képzése az SZTE Mérnöki Karán. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (14) 1. pp. 185-197. (2019)
Juhász István and Juhász Valéria and Magnuczné Godó Ágnes: ENGaGE project : English and German task bank for dyslexic learners and their inclusive classes : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 50. (2020)
Juhász Valéria and Radics Márta: A kooperatív és kompetitív (társas) játékok a szocio-emocionális nevelés szolgálatában. In: A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében : program és absztraktkötet. p. 13. (2019)
Kelemen Márta: Hangfejlesztő szondák alkalmazása a logopédiai gyakorlatban. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. pp. 143-154. (2020)
Kelemen Márta: Hangfejlesztő szondák alkalmazása a logopédiai gyakorlatban : [előadáskivonat]. In: Kommunikáció- és beszédfejlesztés a gyakorlatban. p. 25. (2020)
Lendvai Edina and Pappné Sziládi Katalin and Vidács Anita: Lemorzsolódás csökkentésére irányuló felmérés : a tanulási problémákkal küszködő hallgatók körében. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (14) 1. pp. 211-216. (2019)
Nagy Angelika: A kommunikációs zavarok okai és elhárításuk módjai a személyközi kommunikációban. In: A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében : program és absztraktkötet. p. 14. (2019)
Újvári Edit: A kreativitás és a szociális kompetenciák jelentősége a közösségszervezési tapasztalatok tükrében. In: A nem kognitív készségek fejlesztése a munkaerőpiaci igények tükrében : program és absztraktkötet. p. 15. (2019)
Vinnai Vanda: Az olvasási hibák és a vizuális észlelés kapcsolata. In: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben. pp. 132-142. (2019)
Vinnai Vanda: Az olvasási hibák és a vizuális észlelés kapcsolata : [előadáskivonat]. In: Határtalan nyelvészet alkalmazásban, határtalan alkalmazás a nyelvészetben. p. 15. (2019)