Cseri Kinga and Boldizsár Boglárka: A járványhelyzet egzisztenciális megélésének és oktatásszociológiai vonatkozásainak elemzése egy felsőoktatási intézményben. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 18-30. (2022)
Dani Erzsébet and Szabó Dóra: Könyvtári téráthelyeződés, és ami ebből a pandémia után következik. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 41-52. (2022)
Di Blasio Barbara and Szigeti Mónika Veronika: Hallgatói kiégés szindróma a poszt-COVID-19 időszakban. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 5-17. (2022)
Hevesi Tímea Mária: Praktikus szimbólumok : az archetipikus szimbólumok funkcióinak nyomában. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 76-91. (2022)
Holczer Szilvia: Innováció, inspiráció és jó gyakorlatok könyvtárosoknak. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 174-176. (2022)
Jakab Natália: BuborÉK : a digitális esélyteremtés lehetőségei és akadályai. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 66-75. (2022)
Medgyesi Konstantin: Erzsébet királyné a Covid árnyékában - a szegedi Sisi-kiállítás tanulságai. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 142-152. (2022)
Mitnyán Lajos: Iskola a COVID után : Ivan Illich A társadalom iskolátlanítása című vitairatának aktualitásáról. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 53-65. (2022)
Pelesz Nelli: Online kihívások Carl Rogers-től a kick-boxig. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 168-173. (2022)
Redenczki István: Nemzetközi kitekintés - a 2021-es év három olvasáskutatási vizsgálatának módszertani áttekintése. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 113-123. (2022)
Repisky Dániel: Jógyakorlatok a koronavírus-járvány idején a gyulai Erkel Ferenc Művelődési Központban. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 153-167. (2022)
Ringert Csaba: A digitális múzeumpedagógia modellje. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 92-112. (2022)
Szabó Péter: A kooperatív egyetemi modell, egy lehetséges válasz a 21. századi felsőoktatás-pedagógiai kihívásokra : a felsőoktatás szerepvállalása az ezredfordulón: akadémiai szerepkörből gazdaságfejlesztő és kultúramegtartó szerepkörbe. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 131-141. (2022)
Szirmai Éva: A művészet a digitális térbe költözik. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 31-40. (2022)
Újvári Edit and Horváth Nóra and Mitnyán Lajos: Közelítések a művészetfilozófia és interpretáció alternatívái között : Horváth Nóra és Mitnyán Lajos eszmecseréje. In: Közösségi Kapcsolódások – tanulmányok kultúráról és oktatásról, (2) 1. pp. 124-130. (2022)