Albert Sándor: A franciáról magyarra történő szövegfordítás tanításának módszertani problémái. In: Tantárgypedagógiai közlemények, (2). pp. 5-23. (1982)
Modzibrodszky Endre: Történelemtanításunk problémái és az új tantervek. In: Tantárgypedagógiai közlemények, (2). pp. 25-39. (1982)
Pálfy Miklós: Kontrasztív nyelvészeti szempontok a francia nyelvi tananyag tervezésében. In: Tantárgypedagógiai közlemények, (2). pp. 41-56. (1982)
Pálfy Miklós; Boronkay Zsuzsa: A többjelentésű szavak tanítása : francia-magyar lexikai párhuzamok. In: Tantárgypedagógiai közlemények, (2). pp. 57-72. (1982)
Rosta Sándor: A módszertani oktatás helye és szerepe az orosz szakos tanárképzésben. In: Tantárgypedagógiai közlemények, (2). pp. 73-90. (1982)
Sipka Sándor: Előszó. In: Tantárgypedagógiai közlemények, (2). pp. 1-4. (1982)
Sipka Sándor: A kommunikatív készségek fejlesztése az angol nyelv tanításában. In: Tantárgypedagógiai közlemények, (2). pp. 121-141. (1982)
Sipka Sándor; Karácsony Sándor: Az anyanyelvi és irodalmi nevelés néhány problémája Karácsony Sándor pedagógiai módszerében. In: Tantárgypedagógiai közlemények, (2). pp. 91-120. (1982)
Torkos Béla: Vizuális segédeszközök használata az angoltanításban. In: Tantárgypedagógiai közlemények, (2). pp. 143-165. (1982)