A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje című kiadvány cikkei

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Találatok száma: 20.

Botos Katalin: Public economics = Közösségi gazdaságtan. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 13-23. (2002)

Buzás Norbert: Önkormányzati szolgáltatások a regionális gazdasági hálózatok kiépítésében. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 93-101. (2002)

Deák Szabolcs: A klaszter-alapú gazdaságfejlesztés. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 102-121. (2002)

Dinya László: Közszolgáltatás és menedzsment. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 235-242. (2002)

Fenyővári Zsolt: Teljesíthető-e az inflációra vonatkozó maastrichti konvergencia-kritérium? In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 283-291. (2002)

Hetesi Erzsébet: A lojalitás mérési problémái a közüzemi szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 205-218. (2002)

Horváth Ferenc: Közszolgáltatások fogyasztása és finanszírozása. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 50-63. (2002)

Imreh Szabolcs: Kihívások és válaszok a közszolgálati menedzsmentben. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 251-271. (2002)

Katona Tamás: Mennyiség vagy minőség - gondok a felsőoktatásban. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 143-151. (2002)

Lengyel Imre: Gazdaság- és vállalkozásfejlesztési programozás a Dél-Alföldön. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 67-92. (2002)

Mozsár Ferenc: A közszolgáltató szervezetek monopol-helyzete. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 33-49. (2002)

Málovics Éva: A hatalom kultúrája: a múlt öröksége? In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 272-282. (2002)

Pukli Péter: A közszolgáltatások kutatásának információs háttere. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 24-32. (2002)

Rekettye Gábor; Orosdy Béla: A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 195-204. (2002)

Rekettye Gábor; Szűcs Krisztián: A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 152-167. (2002)

Révész Balázs: Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 219-231. (2002)

Tersztyánszky Tibor: A szolgáltatás színvonal monitoring rendszere a villamos energia fogyasztók érdekében. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 185-194. (2002)

Tráser Ferenc: Az EU csatlakozás utáni gazdasági és logisztikai változások várható hatása Szeged és vonzáskörzetére. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 122-140. (2002)

Vilmányi Márton: A felsőoktatási menedzsment kihívásai az ezredfordulón. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 168-181. (2002)

Égető Emese: Az egészségügyi szolgáltatások gazdasági kérdéseinek oktatása és kutatása. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 243-250. (2002)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 07:56:25 CET.