Altorjay Tamás: Kadosa Pál hét Petőfi dala. In: Brun (145) - Gershwin (125) - Kadosa (120) : tanulmánykötet. pp. 12-20. (2024)
Altorjay Tamás: A "Don Quichotte" figura komolyzenei feldolgozásai Jules Massenet (1842-1912) operája, Maurice Ravel (1875-1937) és Jacques Ibert (1890-1962) dalciklusa alapján = Classical music arrangements of the figure Don Quichotte by Jules Massenet in his opera, and by Maurice Ravel and Jacques Ibert in their song cycles. In: "Kodály 140" : tanulmánykötet. pp. 58-70. (2023)
Altorjay Tamás: A bibliai Sámson alakjának és történetének zenei feldolgozásai. In: "Liszt 210" : tanulmánykötet. pp. 96-107. (2022)
Altorjay Tamás: A "Kékszakáll" mesefigura operai feldolgozásai. In: "Beethoven 250" : tanulmánykötet : [2020. október 5-6., online konferencia]. pp. 5-12. (2021)
Altorjay Tamás: Reinitz Béla, Horusitzky Zoltán, Nicolae Bretan, Farkas Ferenc megzenésített Ady versei. In: Kortársaink a művészetekben : tanulmánykötet. pp. 11-19. (2020)
Altorjay Tamás: A hangképzés kutatás történetének rövid áttekintése. In: A zenepedagógia új eredményei : tanulmánykötet. pp. 7-29. (2019)
Altorjay Tamás; Perényi Ádám; Ádám Gábor; Haramza Klára: Terhesség, szoptatás, éneklés hogyan? In: Új utakon a művészetpedagógia : tanulmánykötet : [a 2017. évi konferencián elhangzott előadások anyaga]. pp. 159-169. (2018)
Altorjay Tamás: A különböző éneklési módok "emancipációja" a mai éneklési gyakorlatban. In: Zenei évfordulók : tanulmánykötet : [Szegeden, 2016. okt. 17-18-án azonos címmel rendezett 17. konferencia szerkesztett anyaga]. pp. 175-189. (2017)
Altorjay Tamás: Az énekhangok kezelése G. Verdi művészetében. In: Bartók - Verdi : tanulmánykötet : az SZTE JGYTFK Ének-zene Tanszékén 2001. november 8-án elhangzott előadások szerkesztett változata. pp. 57-65. (2002)
Altorjay Tamás: Jacques Fromental Halévy munkássága és fő művének elemzése.
Altorjay Tamás: Radnóti versek megzenésítései.
Altorjay Tamás: Assessment of the effects of four special warm-up sessions on the singing voice using acoustical parameters : [absztrakt].
Altorjay Tamás: A comparison of the effect of singing warm-up with traditional and new methods.
Altorjay Tamás; Csíkos Csaba: Warm-up sessions for singing with phases of opposite sequences.
Altorjay Tamás: The effect of different warming‐up sessions on the singing voice.