Szerző: " Bóra Ferenc"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 43.

Cikk, tanulmány, mű

Bóra Ferenc: Sarolt - Géza fejedelem - István király a történelemtudomány tükrében. In: Módszertani közlemények, (41) 4. pp. 158-161. (2001)

Bóra Ferenc: Változás, nevelés, átalakulás a magyar államalapítás korában. In: Módszertani közlemények, (41) 2. pp. 88-93. (2001)

Bóra Ferenc: Felkészülés a közoktatás változásaira. In: Módszertani közlemények, (39) 1. pp. 10-13. (1999)

Bóra Ferenc: 1848. március 15 hiteles tényei. In: Módszertani közlemények, (38) 1. pp. 20-24. (1998)

Bóra Ferenc: Alapkérdések az 1848-1849-es forradalom és szabadságharc évfordulóján. In: Módszertani közlemények, (38) 2. pp. 51-52. (1998)

Bóra Ferenc: Gondolatok a Nemzeti Alaptanterv bevezetéséről. In: Módszertani közlemények, (38) 3. pp. 100-103. (1998)

Bóra Ferenc: Humán értékek a cigányság hátrányainak leküzdésére. In: Módszertani közlemények, (38) 4. pp. 147-150. (1998)

Bóra Ferenc: Megoldások az iskolai konfliktusok kezelésére. In: Módszertani közlemények, (38) 5. pp. 187-190. (1998)

Bóra Ferenc: Kiemelt jelentőségű osztályfőnöki módszerek. In: Módszertani közlemények, (36) 1. pp. 10-15. (1996)

Bóra Ferenc: Nézetek, ellentmondások a közösségről. In: Módszertani közlemények, (35) 5. pp. 194-200. (1995)

Bóra Ferenc: A jellemtípusok szerepe a vitákban. In: Módszertani közlemények, (35) 4. pp. 139-143. (1995)

Bóra Ferenc: A problémamegoldó beszélgetés szerepe napjaink iskolai gyakorlatában. In: Módszertani közlemények, (35) 2. pp. 51-55. (1995)

Bóra Ferenc: A vita cselekvéslélektani kérdései. In: Módszertani közlemények, (35) 3. pp. 104-109. (1995)

Bóra Ferenc: Európaiság, amerikanizmus : európai összetartozás. In: Módszertani közlemények, (34) 2. pp. 55-60. (1994)

Bóra Ferenc: Gondolatok a sikerről és a kudarcról. In: Módszertani közlemények, (34) 1. pp. 3-9. (1994)

Bóra Ferenc: Humor és nevelés. In: Módszertani közlemények, (34) 4. pp. 166-173. (1994)

Bóra Ferenc: Változó nemzet - átalakuló nemzettudat. In: Módszertani közlemények, (34) 5. pp. 207-213. (1994)

Bóra Ferenc: A türelem pedagógiai ereje. In: Módszertani közlemények, (34) 3. pp. 116-122. (1994)

Bóra Ferenc: Az osztályfőnök környezet megóvására nevelése az alsó tagozatban. In: Módszertani közlemények, (33) 4-5. pp. 162-166. (1993)

Bóra Ferenc: Viccstruktúra és a viccmesélés pedagógiai kérdései. In: Módszertani közlemények, (33) 3. pp. 107-113. (1993)

Bóra Ferenc: A haza nevelő hatása. In: Módszertani közlemények, (33) 2. pp. 63-68. (1993)

Bóra Ferenc: Az iskolavezetés új irányvonalai. In: Módszertani közlemények, (32) 1. pp. 11-16. (1992)

Bóra Ferenc: Az iskolák metamorfózisa : önszerveződés változtatással. In: Módszertani közlemények, (32) 4. pp. 175-180. (1992)

Bóra Ferenc: Motiváló hatás a beszélgetés módszerében. In: Módszertani közlemények, (31) 4. pp. 207-211. (1991)

Bóra Ferenc: A megbeszélés módszerének négy típusa. In: Módszertani közlemények, (31) 2. pp. 78-84. (1991)

Bóra Ferenc: Tanulói vélemények a szakrendszerű oktatásra áttérés nehézségeiről. In: Módszertani közlemények, (30) 4. pp. 212-218. (1990)

Bóra Ferenc: Vitatípusok az oktató-nevelő munkában. In: Módszertani közlemények, (30) 2. pp. 91-95. (1990)

Bóra Ferenc: Vitavezetői feladatok a tanítás-tanulás folyamatában. In: Módszertani közlemények, (30) 1. pp. 28-32. (1990)

Bóra Ferenc: A körülírás a szóbeli közlés szolgálatában. In: Módszertani közlemények, (29) 2. pp. 65-70. (1989)

Bóra Ferenc: A tanítási-tanulási módszerek értelmezése, kiválasztása, alkalmazása. In: Módszertani közlemények, (29) 3. pp. 150-154. (1989)

Bóra Ferenc: A vitamódszer alapkérdései. In: Módszertani közlemények, (29) 5. pp. 372-375. (1989)

Gimesi Mihályné; Bóra Ferenc: A vizuális esztétikai befogadás feladatai az általános iskola alsó tagozatában. In: Módszertani közlemények, (28) 4. pp. 206-211. (1988)

Bóra Ferenc: A beszélgetés (megbeszélés) módszerének időszerű kérdései : a beszélgetés (megbeszélés) fogalma és típusai. In: Módszertani közlemények, (27) 5. pp. 278-283. (1987)

Bóra Ferenc: A tanítók intenzív továbbképzéséről. In: Módszertani közlemények, (27) 3. pp. 159-166. (1987)

Bóra Ferenc: A békére nevelés pedagógiai módszerei. In: Módszertani közlemények, (26) 5. pp. 266-271. (1986)

Bóra Ferenc: A szülők pedagógiai kultúrája a bukott tanulók esetében. In: Módszertani közlemények, (26) 4. pp. 202-205. (1986)

Bóra Ferenc: A gyengén tanuló alsó tagozatos gyerekek sikerei a munka- és a játéktevékenységben. In: Módszertani közlemények, (24) 4. pp. 212-217. (1984)

Somfalvi Eszter; Bóra Ferenc: A második osztályos kisiskolások tanulmányi eredménye és a felkészülésre fordított idő néhány összefüggése. In: Módszertani közlemények, (24) 2. pp. 82-87. (1984)

Bodosi Tamásné; Bóra Ferenc: Az általános iskola első osztályába kerülő tanulók indulási hátrányának néhány összetevője. In: Módszertani közlemények, (22) 5. pp. 272-278. (1982)

Bóra Ferenc: Az általános iskolák osztályfőnöki óráin alkalmazott nevelési módszerek. In: Módszertani közlemények, (22) 1. pp. 11-17. (1982)

Bóra Ferenc: Színházi élmény és példaképválasztás 10-11 éves korban: az elméleti háttér felvázolása. In: Módszertani közlemények, (21) 1. pp. 41-48. (1981)

Bóra Ferenc: Az azonosulás és ellenérzés hatása a 4. osztályos tanulók színházi élményeiben. In: Módszertani közlemények, (19) 1. pp. 8-12. (1979)

Bóra Ferenc: A harmadik és negyedik osztályos általános iskolai tanulók színházi élménye fogalmazványaik tükrében. In: Módszertani közlemények, (19) 3. pp. 164-168. (1979)

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 18. 13:22:35 CEST.