Vissza |
Gál Zita; Tóth Edit; Jámbori Szilvia: Az iskolai kudarc kutatása - modellek, megközelítések és módszertan : [absztrakt].
Jámbori Szilvia; Jagodics Balázs; Gál Zita: Tanulmányi énhatékonyság, mindset és tanulmányi felelősség mint az iskolai kudarcok csökkentésének fontos prediktorai : [absztrakt].
Kasik László; Tóth Edit; Gál Zita: Az iskolai kudarc vizsgálatának elméleti és módszertani háttere : [absztrakt].
Kasik László; Gál Zita: A perfekcionizmus kapcsolata a szociálisprobléma-megoldással és a szorongással serdülőkorban : egy longitudinális felmérés eredményei : [absztrakt].
Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia: Középiskolások általános és specifikus negatív orientációja társas problémáikkal kapcsolatban.
Szabó Hangya Lilla; Jámbori Szilvia; Gál Zita: Az identitásalakítás hasonlóságai és különbségei serdülők és fiatal felnőttek körében.
Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Gál Zita: Célok, tervek és tanulási stratégiák vizsgálata serdülők és fiatal felnőttek körében.
Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs: Középiskolások és egyetemisták problémamegoldása.
Kasik László; Gál Zita; Csibri Péter: A negatív problémaorientáció mérése EEG-vel : elméleti és módszertani háttér.
Nagy Krisztina; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: A tanulói jóllét és az önértékelés összefüggésének alakulása középiskolások és egyetemisták körében.
Kasik László; Gál Zita: "Nem szeretném megoldani." : a kortársi problémák megoldásával kapcsolatos negatív orientáció jellemzői serdülők körében.
Gál Zita: A problémamegoldás fejlesztése felső tagozatosok körében.
Csíkos Csaba; Gál Zita: Dear Colleagues - köszöntő.
Gál Zita; Kasik László: Összefüggések óvodások szociálisprobléma‐megoldása és néhány háttérváltozó között szüleik és pedagógusaik véleménye alapján.
Gál Zita: Kognitív folyamatok a gyermekek szociometriai pozíciójának hátterében.
Gál Zita: A társas készségek és a tudatelmélet kapcsolata.
Gál Zita: A tudatelmélet mérésének lehetőségei a Faux Pas Teszttel óvodás- és iskoláskorú gyermekeknél.