Szerző: " Gál Zita"

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 18.

Konferencia vagy workshop anyag

Gál Zita; Tóth Edit; Jámbori Szilvia: Az iskolai kudarc kutatása - modellek, megközelítések és módszertan : [absztrakt].

Jámbori Szilvia; Jagodics Balázs; Gál Zita: Tanulmányi énhatékonyság, mindset és tanulmányi felelősség mint az iskolai kudarcok csökkentésének fontos prediktorai : [absztrakt].

Kasik László; Tóth Edit; Gál Zita: Az iskolai kudarc vizsgálatának elméleti és módszertani háttere : [absztrakt].

Kasik László; Gál Zita: A perfekcionizmus kapcsolata a szociálisprobléma-megoldással és a szorongással serdülőkorban : egy longitudinális felmérés eredményei : [absztrakt].

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia: Középiskolások általános és specifikus negatív orientációja társas problémáikkal kapcsolatban.

Szabó Hangya Lilla; Jámbori Szilvia; Gál Zita: Az identitásalakítás hasonlóságai és különbségei serdülők és fiatal felnőttek körében.

Fejes József Balázs; Jámbori Szilvia; Kasik László; Gál Zita: Célok, tervek és tanulási stratégiák vizsgálata serdülők és fiatal felnőttek körében.

Kasik László; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Fejes József Balázs: Középiskolások és egyetemisták problémamegoldása.

Kasik László; Gál Zita; Csibri Péter: A negatív problémaorientáció mérése EEG-vel : elméleti és módszertani háttér.

Nagy Krisztina; Gál Zita; Jámbori Szilvia; Kasik László; Fejes József Balázs: A tanulói jóllét és az önértékelés összefüggésének alakulása középiskolások és egyetemisták körében.

Kasik László; Gál Zita: "Nem szeretném megoldani." : a kortársi problémák megoldásával kapcsolatos negatív orientáció jellemzői serdülők körében.

Gál Zita: A problémamegoldás fejlesztése felső tagozatosok körében.

Csíkos Csaba; Gál Zita: Dear Colleagues - köszöntő.

Gál Zita: Óvodások hamisvélekedés-teszten mért tudatelméleti teljesítményének és problémamegoldásának kapcsolata.

Gál Zita; Kasik László: Összefüggések óvodások szociálisprobléma‐megoldása és néhány háttérváltozó között szüleik és pedagógusaik véleménye alapján.

Gál Zita: Kognitív folyamatok a gyermekek szociometriai pozíciójának hátterében.

Gál Zita: A társas készségek és a tudatelmélet kapcsolata.

Gál Zita: A tudatelmélet mérésének lehetőségei a Faux Pas Teszttel óvodás- és iskoláskorú gyermekeknél.

A lista elkészítésének dátuma 2024. április 25. 07:14:22 CEST.