Items where Author is " Kasik László"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 33.

Book Section

Kasik László: A személyközi problémák megoldásának mérése. In: Mire jó a tanoda?: a TanodaPlatform keretében összegyűjtött innovációk, kutatások, történetek. pp. 159-163. (2016)

Fejes József Balázs and Kasik László and Kinyó László: Bevezetés a mentorálás kutatásába. In: A szegedi és hódmezővásárhelyi deszegregációt támogató Hallgatói Mentorprogram : öt év tapasztalatai. pp. 89-106. (2013)

Conference or Workshop Item

Tóth Edit and Kasik László: Az iskolai kudarc longitudinális vizsgálatának elméleti és módszertani alapjai : [absztrakt].

Gál Zita and Kasik László: Fejlesztőprogram a tanulói kudarcélmény csökkentése érdekében - elméleti, módszertani és kutatási alapok : [absztrakt].

Kasik László: A tanulói iskolai kudarc longitudinális vizsgálata : [absztrakt].

F. Takács István and Kasik László: Az impulzív problémamegoldó viselkedés mérési nehézségei és lehetőségei : [absztrakt].

Kasik László and Tóth Edit and Gál Zita: Az iskolai kudarc vizsgálatának elméleti és módszertani háttere : [absztrakt].

Szitás Teodóra and Kasik László: Vajdasági óvodások (4-6 évesek) szociálisprobléma-megoldása : [absztrakt].

Kasik László and Gál Zita: A perfekcionizmus kapcsolata a szociálisprobléma-megoldással és a szorongással serdülőkorban : egy longitudinális felmérés eredményei : [absztrakt].

Kasik László and Gál Zita and Jámbori Szilvia: Középiskolások általános és specifikus negatív orientációja társas problémáikkal kapcsolatban.

Fejes József Balázs and Jámbori Szilvia and Kasik László and Gál Zita: Célok, tervek és tanulási stratégiák vizsgálata serdülők és fiatal felnőttek körében.

Kasik László and Gál Zita and Jámbori Szilvia and Fejes József Balázs: Középiskolások és egyetemisták problémamegoldása.

Kasik László and Gál Zita and Csibri Péter: A negatív problémaorientáció mérése EEG-vel : elméleti és módszertani háttér.

Nagy Krisztina and Gál Zita and Jámbori Szilvia and Kasik László and Fejes József Balázs: A tanulói jóllét és az önértékelés összefüggésének alakulása középiskolások és egyetemisták körében.

D. Molnár Éva and Tóth Edit and Kasik László: Az önszabályozott tanulás és a szociálisprobléma-megoldás összefüggései 4. évfolyamon.

Kasik László and Gál Zita: "Nem szeretném megoldani." : a kortársi problémák megoldásával kapcsolatos negatív orientáció jellemzői serdülők körében.

Kasik László and Tóth Edit and Fejes József Balázs: Az elkerülés kérdőív fejlesztési folyamata.

Kasik László and Gáspár Csaba László and Zsolnai Anikó: A VÉG-modell alkalmazása a szociálisprobléma-megoldás vizsgálatában és fejlesztésében.

Gáspár Csaba and Kasik László: A szociálisprobléma-megoldás és az empátia kapcsolata serdülők körében : egy longitudinális vizsgálat eredményei.

Kasik László and Zsolnai Anikó: A személyspecifikus problémamegoldás jellemzői 10-16 éves korban.

Gáspár Csaba László and Kasik László: A szociálisprobléma-megoldás és az empátia kapcsolata serdülők körében.

Kasik László and Havlikné Rácz Andrea and Pozsár Éva: Szülők és pedagógusok vélekedése óvodások szociálisprobléma‐megoldó gondolkodásáról.

Gál Zita and Kasik László: Összefüggések óvodások szociálisprobléma‐megoldása és néhány háttérváltozó között szüleik és pedagógusaik véleménye alapján.

Kasik László: Óvodások szociálisprobléma‐megoldó gondolkodásának mérési lehetőségei.

Kasik László and Zsolnai Anikó: A szociálisprobléma-megoldó gondolkodás modelljei és mérési-fejlesztési lehetőségei.

Kasik László and D. Molnár Éva: A szövegértési teljesítmények szövegtípus és pszichikus struktúra szerinti különbségei.

Kasik László: A tanulmányi teljesítmény, a szociálisérdek-érvényesítő képességek és a családi háttér kapcsolata 5., 8. és 12. évfolyamosok körében.

Kasik László: A szociálisprobléma-megoldó képesség működésének jellemzői 8 és 15 éves diákok körében.

Kasik László: 4-17 évesek és szüleik szociálisérdek-érvényesítő képességeinek működése.

Fejes József Balázs and Kasik László and Kinyó László: Fiatalok mentorálásának kutatása.

Kasik László: Összefüggések a szociális készségek működése és a szülői nevelés hatásai között kisiskolás korban.

Kasik László: A szociális kompetencia néhány összetevőjének fejlettsége és az iskolai eredményesség kapcsolata különböző típusú iskolában tanuló serdülők körében.

Kasik László: Összefüggések a kreativitás és a társas viselkedést meghatározó személyiségvonások között dráma tagozatos tanulók körében.

This list was generated on 2024. szeptember 12. 15:15:48 CEST.