Szerző: " Kobl Gabriella Adrienn"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 5.

Könyv része

Bóta Annabella; Domján Rebeka; Hubai Dávid; Kovács Kinga; Kobl Gabriella Adrienn: Nem minden a pénz - a közösségépítő turizmus térnyerése a Vasi-Hegyháton. In: Tanulmányok a társadalomról VII. : A Szegedi Tudományegyetem JGYPK Alkalmazott Társadalomtudományok Tanszék, az ETSZK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék, a BTK Szociológia Tanszék és az ÁJTK Politológiai Tanszék tudományos diákköri munkái, (7). pp. 57-77. (2025)

Kobl Gabriella Adrienn: Áltudományok mögött meghúzódó gazdasági érdekek - avagy kik és hogyan csinálnak businesst az áltudománygyártásból. In: Tanulmányok a társadalomról VII. : A Szegedi Tudományegyetem JGYPK Alkalmazott Társadalomtudományok Tanszék, az ETSZK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék, a BTK Szociológia Tanszék és az ÁJTK Politológiai Tanszék tudományos diákköri munkái, (7). pp. 95-126. (2025)

Kobl Gabriella Adrienn: Fiatalok klasszikus és modern tudománykommunikációval kapcsolatos ismeretei és attitűdjei. In: Móra Akadémia : szakkollégiumi tanulmánykötet 11., (11). pp. 213-224. (2023)

Kobl Gabriella Adrienn: Netflix és az HBO dokumentumfilmjei átformálják-e a fiatalok szerint laposföldhívőket? : a Netflix és az HBO dokumentumfilmjei, mint új tudománykommunikációs eszközök hatásának vizsgálata fiatalok körében. In: Tanulmányok a társadalomról VI. : A Szegedi Tudományegyetem JGYPK Alkalmazott Társadalomtudományok Tanszék, ETSZK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék, BTK Szociológia Tanszék és ÁJTK Politológiai Tanszék tudományos diákköri munkái, (6). pp. 119-142. (2023)

Konferencia vagy workshop anyag

Kobl Gabriella Adrienn: A Netflix dokumentumfilmjei mint új tudománykommunikációs eszközök attitűdváltoztató szerepének vizsgálalta fiatalok körében : [absztrakt].

A lista elkészítésének dátuma 2025. december 8. 20:29:44 CET.