Korom Erzsébet: A fogalmi fejlődés kutatási eredményeinek hasznosítása az oktatás fejlesztésében. In: Bölcsészműhely, 2007. pp. 69-79. (2008)
Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet: Exploring the effect of attitude towards science and science motivation in complex problem solving : [abstract].
D. Nagy Fruzsina; Korom Erzsébet: Matematikai készségek szerepe az egyetemi hallgatók kémiateljesítményében : [absztrakt].
Nagy Márió Tibor; Korom Erzsébet: Negyedik évfolyamosok természettudományos gondolkodási képességeinek fejlettsége : [absztrakt].
Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet: The profile of high school students' problem-solving ability in Indonesia : [abstract].
Nagy Márió Tibor; Korom Erzsébet: A természettudományos kutatás készségeinek vizsgálata kisiskoláskorban: a Science-K Inventory kipróbálásának tapasztalatai a 4. évfolyamon : [absztrakt].
Bánfi Gréta; Korom Erzsébet: Egy társas tanulásra alapozott természettudományos iskolai program vizsgálata a tutor diákok szemszögéből : [absztrakt].
Purák Szandra; Korom Erzsébet: Kémiatanárok meggyőződése és tanítási gyakorlata a kontextusalapú tanítással kapcsolatban : [absztrakt].
Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet: The relationship between science motivation, attitude toward science, and inductive reasoning among science major students in Indonesia : [absztrakt].
Nagy Márió Tibor; Korom Erzsébet: A természettudománnyal kapcsolatos episztemológiai nézetek : személyközpontú megközelítés a 6. évfolyamos tanulók profiljainak vizsgálatára : [absztrakt].
Gál-Szabó Zsófia; Korom Erzsébet: Changes in combinatorial test performance in one year: preliminary results of a longitudinal study.
Fűz Nóra; Korom Erzsébet; Kissné Gera Ágnes; Héreginé Nagy Márta: Egy erdei iskolai program eredményességéről alkotott tanulói vélemények vizsgálata 5. és 6. évfolyamon.
Orosz Gábor; Korom Erzsébet: A természettudományos gondolkodás mérése: A Lawson-teszt hazai kipróbálásának tapasztalatai.
Gál-Szabó Zsófia; Korom Erzsébet: Combinatorial reasoning in 4th and 6th grade pupils : preliminary results of a large-scale study.
Korom Erzsébet: Gondolkodásfejlesztés és a természettudományok tanulása.
Gál-Szabó Zsófia; Korom Erzsébet: A teljesítmények és a feladatmegoldásról alkotott tanulói vélemények összefüggése a kombinatív gondolkodás mérése kapcsán 4. és 6. évfolyamon.
Z. Orosz Gábor; Korom Erzsébet: Mérési koncepciók és mérőeszközök a természettudományos gondolkodás értékelésében.
Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné: Természettudományi tudást vizsgáló tesztrendszer működése 10-14 évesek körében.
Korom Erzsébet: A felsőoktatási tanulmányi alkalmasság mérésének természettudományi eredményei 2016-ban.
Korom Erzsébet; Radnóti Katalin; Nagy Lászlóné; Orosz Gábor; Molnár Gyöngyvér: Felsőoktatási tanulmányi alkalmasság mérése : a természettudományi teszt eredményei.
Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Csíkos Csaba: Motiváció a természettudományok tanulásában : 8. évfolyamos tanulók vizsgálata az SMQ kérdőívvel.
Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet: A feladatmegoldási idő vizsgálata kombinatív képességet mérő teszten 3. évfolyamosok körében.
Nagy Lászlóné; Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Kissné Gera Ágnes: A természettudományos tudás vizsgálata 8. évfolyamon.
Nagy Lászlóné; Hódi Ágnes; Korom Erzsébet; B. Németh Mária: Az online környezetben mért egészségműveltség és szövegértés kapcsolata 3. évfolyamos tanulók körében.
Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Pásztor Attila: Kutatási készségek online vizsgálata 6. és 8. évfolyamon.
Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet: A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetőségének vizsgálata 3. évfolyamon.
Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Hódi Ágnes; Tóth Edit: A természettudományos tudás és a szövegértés kapcsolata gyengén és jól olvasó tanulók körében.
Nagy Lászlóné; Korom Erzsébet; B. Németh Mária; Hódi Ágnes: Az egészségműveltség online mérésének tapasztalatai.
Pásztor Attila; Korom Erzsébet: Dear Colleagues - Köszöntő.
Pozsár Éva; Korom Erzsébet: Időjárással kapcsolatos naiv meggyőződések és fogalmak alakulása óvodás korban.
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit; Korom Erzsébet: The impact of maternal education and preschool education on Hungarian students’ reading performance.
B. Németh Mária; Korom Erzsébet: A természettudományos teljesítmények hatodik és nyolcadik évfolyamon a diagnosztikus mérés három dimenziójában.
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné: Természettudományos alapismeretek fejlődése 4-6. évfolyamon.
Korom Erzsébet: Természettudományi értékelési keret és standardok fejlesztése.
Molnár Gyöngyvér; Korom Erzsébet: A problémamegoldó gondolkodás fejlődése keresztmetszeti és longitudinális vizsgálatok fényében.
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné: A természettudományi ismeretek fejlettségét befolyásoló tényezők 4. évfolyamon.
Nagy Lászlóné; Korom Erzsébet: Az ismeretek megértését segítő fejlesztő program a természetismeret tanításához.
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné: A természetismeret tanulását befolyásoló tényezők vizsgálata 5. és 6. évfolyamon.
Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné: Természettudományos fogalmak fejlődésének longitudinális vizsgálata : a kezdő mérési pont eredményei.
Korom Erzsébet: Köszöntő.
Korom Erzsébet: A fogalmi fejlődés nyomon követésének lehetőségei az iskolában.