Horváth Dóra; Mitev Ariel: Madármegfigyelés mint a marketingtudomány pszichedelikus újra értelmezése = Birdwatching as a psychedelic reinterpretation of marketing science : [absztrakt].
Kelemen-Erdős Anikó; Mitev Ariel; Szakály Zoltán: Választékcsökkentési döntések a napicikk kiskereskedelemben = Assortment reduction decisions in fast moving consumer goods retailing : [absztrakt].
Bifkovics Bettina; Csordás Tamás; Kisfürjesi Nóra; Mitev Ariel: A szabad csirkék többet tojnak - a kutatói eredményesség növelése eszképizmussal = Free chickens lay more eggs - boosting research productivity through escapism : [absztrakt].
Mitev Ariel; Irimiás Anna; Michalkó Gábor: Halászkirályok hullámhosszán : idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményei.
Bauer András; Horváth Dóra; Mitev Ariel: Mondjam vagy mutassam? : vizuális és verbális információ-feldolgozási preferenciák alakulása 10 év távlatában.