Szerző: " Szalkai Zsuzsanna"

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Mű típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 2.

Cikk, tanulmány, mű

Magyar Mária; Szalkai Zsuzsanna: "Strategizing", avagy a stratégiaalkotás szerepe a hálózatban egy magyarországi autóipari beszállító példáján keresztül = Strategizing i. e. the role of strategic development in a network through an example of a Hungarian automotive supplier. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (7) 1-2. pp. 119-126. (2015)

Konferencia vagy workshop anyag

Iványi Tamás; Kelemen-Erdős Anikó; Szalkai Zsuzsanna: Ellentrend? : kölcsönös értékteremtés empatikus marketing megközelítésben: a felsőoktatás példája = Counter trend? : value co-creation in an empathetic marketing approach: the case of higher education : [absztrakt].

A lista elkészítésének dátuma 2025. április 15. 03:54:56 CEST.