Ahmeti Safet; Hoxha Bujar: A semiotic approach to the Parthenon as a pillar of modern democracy. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 327-344. (2025)
Azéma Claire: Empathie et Instauration de l'œuvre à faire : Souriau et le design. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 167-179. (2025)
Basics Beatrix: Az "Entartete Kunst" jegyzék. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 79-99. (2024)
Bolgár Dániel: Nordau Miksa és a magyarok : egy magyar önérzet feltárása. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 37-57. (2024)
Bonnot Simon-Gabriel: Être au monde : poésie et empathie. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 357-375. (2025)
Boros Gábor: "Velence foglya" és a robusztus kecskeláb. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 209-225. (2024)
Bors Edit: L'empathie narrative dans Allah n'est pas obligé d'Ahmadou Kourouma : les oraisons funèbres de Birahima. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 311-322. (2025)
Bourchenin Barbara: Fictions et lectures empathiques dans l'oeuvre fantomatique de Sophie Calle. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 107-120. (2025)
Chaussinand Eva: L'empathie a-t-elle un style? : le cas de D'autres vies que la mienne d'Emmanuel Carrère. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 253-265. (2025)
Chiappini Francesca: Bodies in disguise : graphic and verbal embodiments in Djuna Barnes. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 365-385. (2025)
Csunderlik Péter: "Mintha trágyát szervíroztak volna" - a Tanácsköztársaság kultúrpolitikájának recepciója az 1919 utáni ellenforradalmi irodalomban. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 185-193. (2024)
Czeglédi András: Értesítjük arról, hogy meghalt : jövőre irányuló emlékezés és 'elfajzás'. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 375-383. (2024)
Domengie Céline: L'homo diligens, archétype du visiteur du Poïpoïdrome (Robert Filliou et Joachim Pfeufer) et d'un être empathique. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 181-194. (2025)
Faludy Judit: Pain-taking ceramic. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 227-242. (2024)
Freyermuth Sylvie: De l'empathie représentée à l'empathie suscitée : deux fonctionnements en régimes romanesque et poétique : les écritures de Jean Rouaud et de Simon-Gabriel Bonnot. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 197-208. (2025)
Freyermuth Sylvie; Mistreanu Diana; Gyimesi Tímea: Introduction : à l'épreuve de l'empathie. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 9-18. (2025)
Földényi F. László: Elfajzott művészet - elfajzott gondolat : Woke, Cancel Culture és a többi. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 357-371. (2024)
Gajiu Vera: Entre imaginaire et empathie : une analyse des dessins de Boris Taslitzky. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 151-166. (2025)
Gefen Alexandre: Le tournant affectif des études littéraires. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 21-35. (2025)
Gelencsér Gábor: Közös nevező : a Horthy- és Rákosi-korszak politikai filmjeinek ikonográfiája. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 169-184. (2024)
Gerat Ivan: Tormented bodies in late medieval paintings. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 161-176. (2025)
González Jael Violant Romero: La peinture et la musique comme moyens pour réveiller l'empathie dans l' oeuvre de Wajdi Mouawad. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 121-133. (2025)
Graham David: Assembling, being, embodying: early modern emblem and device as body, soul, and metaphor. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 41-58. (2025)
Gyenge Zoltán: A sematizmus művészete - a művészet sematizmusa. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 61-77. (2024)
Gyimesi Tímea: Az elfajzott látásmód mint kortárs írói program, avagy Marie Darrieussecq "életrajza" Paula Modersohn-Beckerről. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 437-455. (2024)
Gyimesi Tímea: Quelle voix, quel peuple ? : empathie et aventure conceptuelle dans La Mer à l'envers de Marie Darrieussecq. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 37-52. (2025)
Gábor György: Elfajzott világ, elfajzott test : a zsidó és az elzsidósodott világ fiziognómiája a középkor vizualitásában. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 273-298. (2024)
Hajdu István: Három esettanulmány az árulás és tiltás gazdag praxisából. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 243-250. (2024)
Hertrampf Marina Ortrud M.: Empathie narrative et les oubliés de la société : Illégitimes (2021) de Nesrine Slaoui, Ajar-Paris (2022) de Fanta Dramé et Streulicht (2020) de Deniz Ohde. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 347-356. (2025)
Horváth Krisztina: Deux siècles de sollicitude représentations de la servitude féminine d'Un Coeur simple à l'éthique du care. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 67-79. (2025)
Hübner Andrea: Personhood and authorship : the dead body as lieu de mémoire: a theoretical experiment a'propos Bentham's auto-icon. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 287-305. (2025)
Jderu Despina: Deuil et empathie : de la collaboration à la tension narrative dans le récit français contemporain. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 297-309. (2025)
Jişa Simona: Limites de l'empathie : le cas du Fou d'Omar d'Abla Farhoud. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 209-222. (2025)
Karácsonyi Judit: "Vivre par procuration" : recyclage et empathie dans Les Larmes d'Olivia Rosenthal. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 83-93. (2025)
Kelemen János: Meta-representations, self-referentiality, impossible pictures. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 27-39. (2025)
Kisantal Tamás: "Ezt nem szabad látni" : képtilalom a holokauszt művészetében. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 313-331. (2024)
Kiss Attila: Testing the borderline between body and soul : Macbeth, anatomy theatres, and the semiotics of the early modern skin. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 215-238. (2025)
Klaniczay Gábor: The body as image of the suffering Christ. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 177-202. (2025)
Kérchy Anna: "Mystic, awful was the process" : changing meanings of Victorian child photography in Lewis Carroll's darkroom and bright text. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 345-364. (2025)
Lazar Andrei: Récit d'empathie et (re)construction identitaire dans La Théo des fleuves de Jean Marc Turine. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 269-283. (2025)
Luis-Martínez Zenón: Pathopoeia: toward a poetics of the soul from Tudor rhetorical treatises to Shakespearean texts. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 59-83. (2025)
Matthey-Jonais Eugénie: Penser des empathies de la forme avec le cycle Soifs de Marie-Claire Blais. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 239-251. (2025)
Matuska Ágnes: Producing the reverend : performing the political and the spiritual on the global stage. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 409-421. (2025)
Minas Julie: L'empathie, émotion de la construction de soi et de l'engagement politique : Lola Lafon, Mercy, Mary, Patty. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 285-296. (2025)
Mistreanu Diana: Empathie narrative, autothéorie et énactivisme chez Virginia Pesemapeo Bordeleau et Didier Eribon. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 53-66. (2025)
Mitchell W. J. T.: Image x text. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 15-25. (2025)
Mélyi József: Hosszú árnyékok : az "elfajzott művészet" utóélete. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 119-129. (2024)
Nagy Márta: A szólás szabadsága versus (?) művészi önkifejezés szabadsága. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 251-269. (2024)
Peremiczky Szilvia: A vallás színrevitele : a vallás és a vallásos élet színpadi ábrázolásának problémái a kortárs izraeli színházban. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 401-420. (2024)
Pintér Tibor: "...Kéjes és kegyetlen emberek szórakoztatása..." : a 17-18. századi kasztrált operaéneklés mint elfajzott művészet? In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 299-312. (2024)
Plasseraud Emmanuel: L'empathie pour les jeunes femmes rebelles dans Mais ne nous délivrez pas du mal (Joël Séria, 1971) et Le Bal des folles (Mélanie Laurent, 2021). In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 135-149. (2025)
Pléh Csaba: A modern művészet értelmezése a mai naturalista pszichológiákban. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 197-207. (2024)
Pál Gyöngyi: L'empathie à l'oeuvre dans la photographie et la photolittérature. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 95-106. (2025)
Pădurean Florin-Aron: Foreign bodies, foreign souls : national physiognomy in modern Romanian art. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 387-408. (2025)
Radnóti Sándor: Ízlés-érvek a degenerált művészetről. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 101-117. (2024)
Robova Antoaneta: Pour une poétique empathique chez Éric-Emmanuel Schmitt : empathie imaginative et intertextuelle. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 323-335. (2025)
Rodler Lucia: The morphology of eyebrows in works by Giovan Battista della Porta and Cesare Lombroso. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 309-326. (2025)
Rufat Hélène: Du subversif à l'empathie grâce au fragnol de Pas pleurer (L. Salvayre) et à son "imaginaire hétérolingue". In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 223-237. (2025)
Stróbl Erzsébet: Dread of disease and disfigurement : smallpox at the court of Elizabeth I. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 203-214. (2025)
Szilágyi Ákos: A sztálini korszak "elfajzott művészete": a formalizmus. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 147-167. (2024)
Széplaky Gerda: Művészet és erő : az esztétikai hatásban megnyilvánuló "erőszakról". In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 133-146. (2024)
Szőnyi György Endre: Magyar ezoterikus gondolkodók 'elfajzottá változtatása' 1948 után: Hamvas Béla & Co. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 385-400. (2024)
Szőnyi György Endre: What can you learn in Fez? : oriental Wisdom in Western fiction based on the Rosicrucian mythology. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 139-157. (2025)
Sándor Klára: A nyelv elfajzásának lehetőségei. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 333-355. (2024)
Tatay Anca Elisabeta; Tatai-Baltă Cornel: Gestures and inner feelings in the graphic representations of the last supper in old Romanian writings : 1700-1829. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 257-271. (2025)
Tóth Zsombor: The corporeal reality of post-feudal clientelism : the (body)language of fidelity : a case study. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 273-286. (2025)
Ujvári Hedvig: Max Nordau Entartungjának helye kora szellem- és fogalomtörténetében. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 21-36. (2024)
Valastyán Tamás: Az ablak peremén - és azon túl : a tér relatív interioritása Borbély Szilárd: Kafka fia című regényében. In: Entartete Kunst, avagy az elfajzott művészet : tanulmányok Max Nordau halálának századik évfordulója alkalmából, (2). pp. 421-435. (2024)
Veress Ferenc: Conflicting interpretations in Caravaggio's Entombment : iconographic tradition and artistic innovation. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 239-256. (2025)
Voigt Vilmos: On the semiotics of the rebus. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 127-137. (2025)
Warner Marina: Of shimmering flame : zones of enchantment and the Arabian nights. In: Iconicity, history, and the cultural imageries of body and soul. pp. 85-126. (2025)
Ádám Anikó: L'empathie à l'œuvre d'un texte à l'autre. In: L'empathie à l'épreuve dans les arts et les littératures de langue française. pp. 337-346. (2025)