Pedagógiai Értékelési Konferencia című kiadvány cikkei

Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: csoportosítás nélkül | Kötet | Szám
Találatok száma: 80.

First steps towards the online diagnostic assessment of foreign language vocabulary.

Online tesztelés : új lehetőségek és mérési módszerek.

Részletes program = Detailed program.

Rövid program - Program Schedule.

Számítógép alapú tesztelés kisiskolás diákok körében.

Tanulói szövegek és értékelésük empirikus vizsgálata.

A konferencia résztvevői ; névmutató.

Aoki Kumiko; Molnár Pál: Issues of student assessment in international telecollaborative project‐based learning.

Apró Melinda: A demokratikus gondolkodás fejlesztésének és az előítéletek csökkentésének lehetőségei történelemórán.

Asztalos Kata; Kiss Renáta Mária; Török Tímea: A zenei és az olvasási képességek vizsgálata 1. és 2. osztályos tanulók körében.

Babály Bernadett; Kárpáti Andrea; Budai László: A térszemlélet fejlődésének vizsgálata statikus és mozgó ábrás tesztekkel.

Bathó Edit; Fejes József Balázs: Hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképének kérdőíves vizsgálata.

Benedekfi István; Buzás Zsuzsa: The possibility of testing sight‐reading ability during piano performance.

Bodáné Kendrovics Rita: Projektmódszerrel elérhető eredmények a környezetmérnök‐képzésben.

Bohács Krisztina: Clinical applications of DA : later development of learning potential of "non‐gainer" children with autistic features.

Bryant Peter; Nunes Terezinha; Evans Deborah; Gottardis Laura; Terlektsi Maria‐Emmanouela: Teaching children about randomness.

Buzás Zsuzsa: Assessment of musical abilities at conservatories : results of a pilot study.

Bús Enikő: A probléma alapú tanulás alkalmazása humán tantárgyak területén.

Csíkos Csaba: Kapcsolat a fejben számolás stratégiái és a fejben számolás készségének teljesítmény‐ szintje között 4. osztályos tanulók körében.

Csíkos Csaba; Dohány Gabriella: Középiskolás szülők véleménye a zene és a matematika kapcsolatáról.

D. Molnár Éva; Molnár Edit Katalin: A szövegalkotás és a szövegértés összefüggései egy 9. évfolyamos mintán.

Debreczeni Dániel Géza: Tartalomfüggetlen online számítógépes játékok induktív és deduktív gondolkodást fejlesztő hatásának vizsgálata.

Fejes József Balázs: What goal structures mean to Hungarian young adolescents?

Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: Dear Colleagues - köszöntő.

Fülekiné Joó Anikó: The relationship between parental reading patterns and gender differences in reading attitude among young children.

Gál Zita: Kognitív folyamatok a gyermekek szociometriai pozíciójának hátterében.

Habók Anita: Students’ ratings about themselves and the school in the 5-6th grades.

Habók Anita; Doró Katalin: A nyelvtanulási stratégiák vizsgálata és az alkalmazásukat meghatározó tényezők.

Hajduk Michal; Pigová Martina: Identifying characteristic types of DIF items in the national educational testing of mathematics in the Slovak Republic.

Hercz Mária; Koltói Lilla: Students’ competence map : developing a measure of competence.

Hrebik Olga S.: Word knowledge in the initial stage of learning English and German.

Hricsovinyi Julianna: Az algoritmikus gondolkodás szerepe és vizsgálati lehetőségei egy pilot vizsgálat tükrében.

Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit; Korom Erzsébet: The impact of maternal education and preschool education on Hungarian students’ reading performance.

Hülber László: Az online tesztelésre való áttérés vizsgálata általános iskolás tanulók körében.

Hülber László; Molnár Gyöngyvér: Papír és számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata 1. és 2. évfolyamon.

Kata János: Aki nem bukott meg, az nem is volt egyetemista... : a bukás jelensége a Műegyetemen.

Kelecsényi Rita; Csíkos Csaba: Matematikával kapcsolatos tanulói meggyőződések kérdőívének empirikus vizsgálata.

Kinyó László: Az iskola demokratikus jellegének megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat alapján.

Kis Noémi: A szülői bánásmód kapcsolata a szocioökonómiai háttérrel, valamint az iskolai tanulás eredményességével.

Kollár Judit: Pótolható az alapszintű matematikai hiányosság a felsőoktatásban?

Kozulin Alex: From the concept of ZPD to the practice of dynamic assessment.

Kálmán Anikó: Képzők képzése : innováció a felsőoktatásban.

Kárpáti Andrea; Papp László: Assessing youth art : cultural anthropological investigation of visual culture learning communities (VCLC).

Kétyi András; Kárpáti Andrea: Nyelvtankönyv kollaboratív átdolgozása a Moodle tanulási környezet kreatív moduljával.

Lele Anita: Az egészség és a betegség szociális reprezentációja.

Magyar Andrea: Többszakaszos adaptív tesztek gyakorlati alkalmazása.

Major Lenke: Tanítóképzős hallgatók környezeti attitűdje.

Molnár Edit Katalin; Vígh Tibor: A szövegalkotás értékelése valószínűségi tesztelméleti módszerekkel.

Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az eDia online diagnosztikus mérési rendszer.

Molnár György: A tanulói és a hallgatói teljesítménymérés és ‐értékelés lehetőségei elektronikus tanulási környezetben, s ezek hatása a tanulási eredményekre.

Molnár Pál: Blogkörnyezetben tanuló felfedező közösség tanulási hatékonyságának, közösségtudatának és elégedettségének vizsgálata.

Mosca Silvana; Mosca Miranda: Assessment for teaching‐learning improvement : AVIMES project - case study in mathematics education, 6-14 years.

Nagy Zsuzsanna: Az anyanyelvoktatás programjainak hatása a fogalmazásképesség fejlettségére.

Nikolov Marianne; Csapó Benő: Factors predicting 8th grade Hungarian students’ reading skills in English and in German.

Nunes Terezinha: The assessment of quantitative reasoning in primary school.

Nyitrai Ágnes; Darvay Sarolta: A játék és a mese jelenléte a kisgyermekek életében.

Németh Anikó; Thékes István: Angol idiómák ismeretének összefüggése néhány háttértényezővel magyar főiskolások körében.

Pinczés Tamás; Pikó Bettina: Az igazságosság élménye az iskolában, avagy a tanári viselkedés megjelenése serdülők körében.

Pásztor Attila: A kreativitás online diagnosztikus mérése.

Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Számítógép alapú versus szemtől szembeni tesztelés validitás‐ és hatékonyságvizsgálata 1. osztályosok körében.

Pásztor‐Kovács Anita: A kollaboratív problémamegoldás mérése.

Rausch Attila: Gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek és fiatalok néhány jellemzője az iskolával és a kortársi kapcsolatokkal összefüggésben.

Rice Laura; Hinch Leeanne; Finlayson Odilla: Laboratory notebooks - What are you assessing?

Rokszin Adrienn Aranka: A vizuális kategorizáció fejlődésének vizsgálata.

Szenczi Beáta: Exploring reading motivation of 10-14 year‐old students.

Szili Katalin: ICT vocabulary of preschool children.

Szili Katalin; Pásztor Attila: A beszédpercepció online mérése 1-3. osztályos tanulók körében.

Székely László; Farkas Zsuzsanna; Víg Piroska; Seres István: A fizikaalapozó tárgyak hatékonysága mérnök és fizika BSC szakokon.

Sápiné Bényei Rita: Az együttműködést fejlesztő pedagógiai módszer : a téma‐centrikus interakció.

Thékes István: Synthesis of literature on the assessment of foreign language vocabulary.

Tobinski David A.; Fritz-Stratmann Annemarie; Hussy Walter: Measuring problem solving competencies in childhood.

Tongori Ágota: Az információs és kommunikációs technológiai műveltség online mérési lehetőségei.

Tókos Katalin; Kovács Zsuzsa: Az oktatói tevékenység értékelésének lehetőségei : az oktatói portfólió.

Tóth Edit; Zentai Gabriella: A fogalmazási képesség fejlettségének összefüggései háttérváltozókkal.

Tóthné Aszalai Anett: A dadogás vizsgálatának logopédiai szempontú megközelítése.

Vidákovich Tibor: Students' achievements and test solving behaviour on online foreign language vocabulary tests.

Vígh Tibor: Assessment of English and German vocabulary of 6th graders.

Vígh‐Kiss Erika: Adaptív stratégiahasználat a matematikaoktatásban.

Zentai Gabriella; Fazekasné Fenyvesi Margit: Tanulásban akadályozott tanulók rendszerező képességének fejlődése.

Østrem Sissel; Hanssen Brit: Educating professional mentors for newly qualified teachers (NQTs)?

A lista elkészítésének dátuma 2025. december 9. 03:23:57 CET.