First steps towards the online diagnostic assessment of foreign language vocabulary.
Online tesztelés : új lehetőségek és mérési módszerek.
Részletes program = Detailed program.
Rövid program - Program Schedule.
Számítógép alapú tesztelés kisiskolás diákok körében.
Tanulói szövegek és értékelésük empirikus vizsgálata.
A konferencia résztvevői ; névmutató.
Aoki Kumiko; Molnár Pál: Issues of student assessment in international telecollaborative project‐based learning.
Apró Melinda: A demokratikus gondolkodás fejlesztésének és az előítéletek csökkentésének lehetőségei történelemórán.
Asztalos Kata; Kiss Renáta Mária; Török Tímea: A zenei és az olvasási képességek vizsgálata 1. és 2. osztályos tanulók körében.
Babály Bernadett; Kárpáti Andrea; Budai László: A térszemlélet fejlődésének vizsgálata statikus és mozgó ábrás tesztekkel.
Bathó Edit; Fejes József Balázs: Hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű 8. évfolyamos tanulók jövőképének kérdőíves vizsgálata.
Benedekfi István; Buzás Zsuzsa: The possibility of testing sight‐reading ability during piano performance.
Bodáné Kendrovics Rita: Projektmódszerrel elérhető eredmények a környezetmérnök‐képzésben.
Bohács Krisztina: Clinical applications of DA : later development of learning potential of "non‐gainer" children with autistic features.
Bryant Peter; Nunes Terezinha; Evans Deborah; Gottardis Laura; Terlektsi Maria‐Emmanouela: Teaching children about randomness.
Buzás Zsuzsa: Assessment of musical abilities at conservatories : results of a pilot study.
Bús Enikő: A probléma alapú tanulás alkalmazása humán tantárgyak területén.
Csíkos Csaba; Dohány Gabriella: Középiskolás szülők véleménye a zene és a matematika kapcsolatáról.
D. Molnár Éva; Molnár Edit Katalin: A szövegalkotás és a szövegértés összefüggései egy 9. évfolyamos mintán.
Debreczeni Dániel Géza: Tartalomfüggetlen online számítógépes játékok induktív és deduktív gondolkodást fejlesztő hatásának vizsgálata.
Fejes József Balázs: What goal structures mean to Hungarian young adolescents?
Fejes József Balázs; Józsa Krisztián: Dear Colleagues - köszöntő.
Fülekiné Joó Anikó: The relationship between parental reading patterns and gender differences in reading attitude among young children.
Gál Zita: Kognitív folyamatok a gyermekek szociometriai pozíciójának hátterében.
Habók Anita: Students’ ratings about themselves and the school in the 5-6th grades.
Habók Anita; Doró Katalin: A nyelvtanulási stratégiák vizsgálata és az alkalmazásukat meghatározó tényezők.
Hajduk Michal; Pigová Martina: Identifying characteristic types of DIF items in the national educational testing of mathematics in the Slovak Republic.
Hercz Mária; Koltói Lilla: Students’ competence map : developing a measure of competence.
Hrebik Olga S.: Word knowledge in the initial stage of learning English and German.
Hricsovinyi Julianna: Az algoritmikus gondolkodás szerepe és vizsgálati lehetőségei egy pilot vizsgálat tükrében.
Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Tóth Edit; Korom Erzsébet: The impact of maternal education and preschool education on Hungarian students’ reading performance.
Hülber László: Az online tesztelésre való áttérés vizsgálata általános iskolás tanulók körében.
Hülber László; Molnár Gyöngyvér: Papír és számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata 1. és 2. évfolyamon.
Kata János: Aki nem bukott meg, az nem is volt egyetemista... : a bukás jelensége a Műegyetemen.
Kelecsényi Rita; Csíkos Csaba: Matematikával kapcsolatos tanulói meggyőződések kérdőívének empirikus vizsgálata.
Kinyó László: Az iskola demokratikus jellegének megítélése 7. és 11. évfolyamos tanulók körében végzett kérdőíves vizsgálat alapján.
Kollár Judit: Pótolható az alapszintű matematikai hiányosság a felsőoktatásban?
Kozulin Alex: From the concept of ZPD to the practice of dynamic assessment.
Kálmán Anikó: Képzők képzése : innováció a felsőoktatásban.
Kárpáti Andrea; Papp László: Assessing youth art : cultural anthropological investigation of visual culture learning communities (VCLC).
Kétyi András; Kárpáti Andrea: Nyelvtankönyv kollaboratív átdolgozása a Moodle tanulási környezet kreatív moduljával.
Lele Anita: Az egészség és a betegség szociális reprezentációja.
Magyar Andrea: Többszakaszos adaptív tesztek gyakorlati alkalmazása.
Major Lenke: Tanítóképzős hallgatók környezeti attitűdje.
Molnár Edit Katalin; Vígh Tibor: A szövegalkotás értékelése valószínűségi tesztelméleti módszerekkel.
Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő: Az eDia online diagnosztikus mérési rendszer.
Mosca Silvana; Mosca Miranda: Assessment for teaching‐learning improvement : AVIMES project - case study in mathematics education, 6-14 years.
Nagy Zsuzsanna: Az anyanyelvoktatás programjainak hatása a fogalmazásképesség fejlettségére.
Nikolov Marianne; Csapó Benő: Factors predicting 8th grade Hungarian students’ reading skills in English and in German.
Nunes Terezinha: The assessment of quantitative reasoning in primary school.
Nyitrai Ágnes; Darvay Sarolta: A játék és a mese jelenléte a kisgyermekek életében.
Németh Anikó; Thékes István: Angol idiómák ismeretének összefüggése néhány háttértényezővel magyar főiskolások körében.
Pinczés Tamás; Pikó Bettina: Az igazságosság élménye az iskolában, avagy a tanári viselkedés megjelenése serdülők körében.
Pásztor Attila: A kreativitás online diagnosztikus mérése.
Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Számítógép alapú versus szemtől szembeni tesztelés validitás‐ és hatékonyságvizsgálata 1. osztályosok körében.
Pásztor‐Kovács Anita: A kollaboratív problémamegoldás mérése.
Rice Laura; Hinch Leeanne; Finlayson Odilla: Laboratory notebooks - What are you assessing?
Rokszin Adrienn Aranka: A vizuális kategorizáció fejlődésének vizsgálata.
Szenczi Beáta: Exploring reading motivation of 10-14 year‐old students.
Szili Katalin: ICT vocabulary of preschool children.
Szili Katalin; Pásztor Attila: A beszédpercepció online mérése 1-3. osztályos tanulók körében.
Székely László; Farkas Zsuzsanna; Víg Piroska; Seres István: A fizikaalapozó tárgyak hatékonysága mérnök és fizika BSC szakokon.
Sápiné Bényei Rita: Az együttműködést fejlesztő pedagógiai módszer : a téma‐centrikus interakció.
Thékes István: Synthesis of literature on the assessment of foreign language vocabulary.
Tobinski David A.; Fritz-Stratmann Annemarie; Hussy Walter: Measuring problem solving competencies in childhood.
Tongori Ágota: Az információs és kommunikációs technológiai műveltség online mérési lehetőségei.
Tókos Katalin; Kovács Zsuzsa: Az oktatói tevékenység értékelésének lehetőségei : az oktatói portfólió.
Tóth Edit; Zentai Gabriella: A fogalmazási képesség fejlettségének összefüggései háttérváltozókkal.
Tóthné Aszalai Anett: A dadogás vizsgálatának logopédiai szempontú megközelítése.
Vidákovich Tibor: Students' achievements and test solving behaviour on online foreign language vocabulary tests.
Vígh Tibor: Assessment of English and German vocabulary of 6th graders.
Vígh‐Kiss Erika: Adaptív stratégiahasználat a matematikaoktatásban.
Zentai Gabriella; Fazekasné Fenyvesi Margit: Tanulásban akadályozott tanulók rendszerező képességének fejlődése.
Østrem Sissel; Hanssen Brit: Educating professional mentors for newly qualified teachers (NQTs)?