Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon?

Hetesi Erzsébet: Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon? In: Bölcsészet- és társadalomtudományok 7. pp. 182-201. (2014)

[thumbnail of tudastar_007_182-201.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
tudastar_007_182-201.pdf

Letöltés (200kB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Rovatcím: Bölcsészet- és társadalomtudományok : Gazdaságtudomány
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Bölcsészet- és társadalomtudományok
Dátum: 2014
Szám: 7
Oldalak: pp. 182-201
Sorozat neve: Szegedi egyetemi tudástár
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/40150/
Kulcsszavak: Együttműködés - vállalati, Fogyasztói magatartás, Elégedettség - fogyasztói, Marketing - kutatás
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 199-201.
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 17. 10:37
Utolsó módosítás: 2022. jan. 25. 08:40
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35732
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet