A fővárosi stratégiai modell bővítésének, illetve a településmarketing területén történő felhasználásának lehetőségei

Tatárné Varga Ivett; Szabó Zoltán: A fővárosi stratégiai modell bővítésének, illetve a településmarketing területén történő felhasználásának lehetőségei. In: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat, (8) 4. pp. 114-122. (2016)

[thumbnail of vikek_025_114-122.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
vikek_025_114-122.pdf

Letöltés (665kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

This study introduces the Budapest strategic management model that was introduced in 2010 and its results within a 5-year period. At the same time, the study proposes further expansion and broadening of the model and its applied synergies. Besides a short introduction of the model, further potential areas are represented and modelled within this paper in the field of synergies, by taking into account the need of increasing the absorption of financial resources both in the field of the European Union funding and in other financial areas. Also in relation both to the projects have already been finished and to the ongoing ones, potential opportunities in the field of city marketing will be introduced. Keywords: strategic management model and planning, increase of funding absorption, city marketing. // A tanulmány ismerteti a 2010-ben bevezetett fővárosi stratégiai menedzsment modellt és annak közel öt éves eredményeit, illetve az abban bemutatott szinergiák további kiterjesztésére, illetve bővítésére tesz javaslatot. A modell rövid leírásán túl, a jelenleg már bevezetett és alkalmazott szinergiák mellett további potenciális területek modellezésére és ábrázolására is sor kerül, figyelembe véve mind az európai uniós, mind az egyéb finanszírozási területre irányuló forrásabszorpciós képesség növelésének igényét, illetve a már megvalósult vagy folyamatban lévő projektek által nyújtott lehetőségeket a településmarketing területén.

Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat
Dátum: 2016
Kötet: 8
Szám: 4
ISSN: 2064-4361
Oldalak: pp. 114-122
Nyelv: magyar , angol
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/43807/
Kulcsszavak: Településmarketing, Területfejlesztés
Megjegyzések: Bibliogr.: 122. p.
Feltöltés dátuma: 2017. jún. 20. 10:50
Utolsó módosítás: 2021. júl. 23. 09:29
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44299
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet