Bende Lilla: Encouraging high school students to become autonomous EFL learners : exploring the possibilities of Duolingo. In: EduLingua, (3) 1. pp. 53-65. (2017)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
edulingua_2017_001_053-065.pdf Letöltés (497kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Rovatcím: | Tanulmányok/ articles |
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | EduLingua |
Dátum: | 2017 |
Kötet: | 3 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 2415-945X |
Oldalak: | pp. 53-65 |
Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/53843/ |
DOI: | 10.14232/edulingua.2017.1.4 |
Kulcsszavak: | Nyelvtanulás - módszer, Játék és tanulás |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 62-63., Melléklet: Student questionnaire |
Feltöltés dátuma: | 2018. ápr. 13. 15:43 |
Utolsó módosítás: | 2021. már. 19. 11:21 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/53884 |
Tétel nézet |