Encouraging high school students to become autonomous EFL learners : exploring the possibilities of Duolingo

Bende Lilla: Encouraging high school students to become autonomous EFL learners : exploring the possibilities of Duolingo. In: EduLingua, (3) 1. pp. 53-65. (2017)

[thumbnail of edulingua_2017_001_053-065.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
edulingua_2017_001_053-065.pdf

Letöltés (497kB) | Előnézet
Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Rovatcím: Tanulmányok/ articles
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: EduLingua
Dátum: 2017
Kötet: 3
Szám: 1
ISSN: 2415-945X
Oldalak: pp. 53-65
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/53843/
DOI: 10.14232/edulingua.2017.1.4
Kulcsszavak: Nyelvtanulás - módszer, Játék és tanulás
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 62-63., Melléklet: Student questionnaire
Feltöltés dátuma: 2018. ápr. 13. 15:43
Utolsó módosítás: 2021. már. 19. 11:21
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/53884
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet