A szolgáltatás színvonal monitoring rendszere a villamos energia fogyasztók érdekében

Tersztyánszky Tibor: A szolgáltatás színvonal monitoring rendszere a villamos energia fogyasztók érdekében. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 185-194. (2002)

[thumbnail of gtk_2002_185-194.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_185-194.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Mind a hazai tapasztalatok, mind a nemzetközi tendenciák szerint egyre fontosabbá válik a szolgáltatás színvonalának figyelése, mert az áramszolgáltatók nyereség érdeke erősebb követelmény a menedzserek felé, mint a fogyasztói szolgáltatási színvonal szinten tartása vagy emelése. A kérdés súlyát mutatja,hogy ezt tapasztalva és felismerve az európai országok állami szabályozó szerveinek szövetsége a szolgáltatás színvonalának figyelése érdekében munkacsoportot hozott létre. Piacgazdaságokban tulajdontól függetlenül a választókkal való nagyobb törődés következtében részletesebb mutató rendszerrel figyelik a szolgáltatás minőségét. A cikk a magyarországi ellátási színvonal figyelését vizsgálja: a történelmi háttér bemutatást követően a fogyasztói elégedettség kutatásokat, valamint a jelenlegi garantált szolgáltatásokat ismerteti, majd a jövőben szükséges fejlesztések néhány aspektusát vázolja fel.

Mű típusa: Könyv része
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje
Dátum: 2002
Kötet: 1
ISSN: 1588-8533
Oldalak: pp. 185-194
Sorozat neve: SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Nyelv: magyar
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/
Kulcsszavak: Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés
Megjegyzések: Bibliogr.: 194. p. ; összefoglalás magyar nyelven
Szakterület: 05. Társadalomtudományok
05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Feltöltés dátuma: 2016. okt. 15. 11:13
Utolsó módosítás: 2022. feb. 09. 10:47
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5603
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet