Rekettye Gábor; Orosdy Béla: A fogyasztói elégedettség mérésének továbbfejlesztése a hazai villamosenergia-szolgáltatóknál. In: A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje, (1). pp. 195-204. (2002)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
gtk_2002_195-204.pdf Letöltés (760kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az áramszolgáltató társaságok feladata a villamos energia biztosítása a háztartási fogyasztók és a nem háztartási felhasználók részére. Az energia olyan szolgáltatástermék, amely minden állampolgár számára elérhető, és amelynek sajátos jellemzője, hogy miközben a fogyasztó folyamatosan igénybe veszi a szolgáltatást, az azt nyújtó szervezettel ritkán találkozik. A liberalizáció alatt álló hazai piacon éppen ezért kiemelkedő feladat a fogyasztói elégedettség mérése, hiszen e területen a termékspecifikumok miatt a szolgáltatást nyújtó cégekkel való elégedettsége több és hatékonyabb, részben preventív jellegű kontrollt igényel, mint az a piacon megjelenő átlagos termékek és szolgáltatások esetében szokásos, illetve elvárható. A cikk a hazai energiaszolgáltatók elégedettségmérési módszereit, és a mérésekben várható változásokat ismerteti.
| Mű típusa: | Könyv része |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje |
| Dátum: | 2002 |
| Kötet: | 1 |
| ISSN: | 1588-8533 |
| Oldalak: | pp. 195-204 |
| Sorozat neve: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei |
| Nyelv: | magyar |
| Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/37408/ |
| Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Közszolgáltatás - Magyarország - piackutatás, Egyesület - nonprofit - vezetés, Energiaszolgáltatás |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: 204. p. ; összefoglalás magyar nyelven |
| Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok |
| Feltöltés dátuma: | 2016. okt. 15. 11:13 |
| Utolsó módosítás: | 2022. feb. 09. 10:27 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/5604 |
![]() |
Tétel nézet |

