Az üzleti kapcsolatok csatornái : mire való az információs technológia?

Berki, Viktor and Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs: Az üzleti kapcsolatok csatornái : mire való az információs technológia? In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 153-166. (2014)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_153-166.pdf

Download (411kB) | Preview

Abstract

Az elmúlt néhány évtized kutatásai alátámasztatni látszanak, hogy napjaink felgyorsult üzleti viszonyai között különös jelentősége van az üzleti partnerek egymással kialakított kapcsolatának az üzleti szereplők hosszú távú sikerességének biztosításában. Az immár egy évtizede zajló kutatási sorozatunkat azzal a céllal indítottuk, hogy megvizsgáljuk a kapcsolati marketing eszköztárának üzleti sikerességre gyakorolt hatását. Jelen tanulmányunkban az üzleti szereplők közötti kapcsolattartás módjának hatását vizsgáltuk, különös tekintettel a személyes és az információs technológia alapú kommunikációs és kapcsolattartási csatornák megítélésére. Az elvégzett interjúsorozat eredményei rávilágítanak, hogy a kapcsolati minőséget a hagyományosan elemzett tényezők (elégedettség, bizalom, elkötelezettség, stb.) mellett, vagy inkább mögött a kommunikáció módja is jelentősen befolyásolja, így fontos, hogy az üzleti partnerek sikereik érdekében komoly figyelmet fordítsanak erre a területre is.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Date: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Page Range: pp. 153-166
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Uncontrolled Keywords: Marketing, Személyes kapcsolatok, Információs technológia
Additional Information: Bibliogr.: p. 164-166. ; összefoglalás magyar nyelven
Date Deposited: 2019. May. 27. 08:13
Last Modified: 2020. Apr. 02. 10:28
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57651

Actions (login required)

View Item View Item