Az üzleti kapcsolatok csatornái : mire való az információs technológia?

Berki Viktor; Hetesi Erzsébet; Révész Balázs: Az üzleti kapcsolatok csatornái : mire való az információs technológia?

[thumbnail of marketing_megujulas_153-166.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_153-166.pdf

Letöltés (411kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt néhány évtized kutatásai alátámasztatni látszanak, hogy napjaink felgyorsult üzleti viszonyai között különös jelentősége van az üzleti partnerek egymással kialakított kapcsolatának az üzleti szereplők hosszú távú sikerességének biztosításában. Az immár egy évtizede zajló kutatási sorozatunkat azzal a céllal indítottuk, hogy megvizsgáljuk a kapcsolati marketing eszköztárának üzleti sikerességre gyakorolt hatását. Jelen tanulmányunkban az üzleti szereplők közötti kapcsolattartás módjának hatását vizsgáltuk, különös tekintettel a személyes és az információs technológia alapú kommunikációs és kapcsolattartási csatornák megítélésére. Az elvégzett interjúsorozat eredményei rávilágítanak, hogy a kapcsolati minőséget a hagyományosan elemzett tényezők (elégedettség, bizalom, elkötelezettség, stb.) mellett, vagy inkább mögött a kommunikáció módja is jelentősen befolyásolja, így fontos, hogy az üzleti partnerek sikereik érdekében komoly figyelmet fordítsanak erre a területre is.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 153-166
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Marketing, Személyes kapcsolatok, Információs technológia
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 164-166. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 27. 08:13
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57651
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet