A pénzügyi kultúra és attitűd mérése

Kovács, Péter and Révész, Balázs and Ország, Gáborné: A pénzügyi kultúra és attitűd mérése. In: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. pp. 439-447. (2014)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_439-447.pdf

Download (486kB) | Preview

Abstract

A gazdasági válság Európa szinten rámutatott az emberek gyakorlati pénzügyi ismereteinek, kultúrájának alacsony voltára, amelynek hatására számos kormány, pénzintézet, kutatócsoport kezdett foglalkozni a pénzügyi kultúra vizsgálatával és fejlesztésével. Kutatócsoportunk 2011 óta vizsgálja középiskolások pénzügyi kultúráját, tudását, amelynek célja a problémás, illetve hiányos ismerethalmazok feltárása, amelyek a későbbi célzott pénzügyi fejlesztések alapjait jelentik. Ebben a tanulmányban a vizsgálat módszertani hátterét, illetve keretrendszerét mutatjuk be.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Date: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Page Range: pp. 439-447
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Uncontrolled Keywords: Pénzügy, Pénzügyi kultúra
Additional Information: Bibliogr.: p. 446-447. ; összefoglalás magyar nyelven
Date Deposited: 2019. May. 27. 12:19
Last Modified: 2020. Apr. 02. 10:28
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57680

Actions (login required)

View Item View Item