A pénzügyi kultúra és attitűd mérése

Kovács Péter; Révész Balázs; Ország Gáborné: A pénzügyi kultúra és attitűd mérése.

[thumbnail of marketing_megujulas_439-447.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
marketing_megujulas_439-447.pdf

Letöltés (486kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A gazdasági válság Európa szinten rámutatott az emberek gyakorlati pénzügyi ismereteinek, kultúrájának alacsony voltára, amelynek hatására számos kormány, pénzintézet, kutatócsoport kezdett foglalkozni a pénzügyi kultúra vizsgálatával és fejlesztésével. Kutatócsoportunk 2011 óta vizsgálja középiskolások pénzügyi kultúráját, tudását, amelynek célja a problémás, illetve hiányos ismerethalmazok feltárása, amelyek a későbbi célzott pénzügyi fejlesztések alapjait jelentik. Ebben a tanulmányban a vizsgálat módszertani hátterét, illetve keretrendszerét mutatjuk be.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Dátum: 2014
ISBN: 978-963-306-312-5
Oldalak: pp. 439-447
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/57388/
Kulcsszavak: Pénzügy, Pénzügyi kultúra
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 446-447. ; összefoglalás magyar nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. máj. 27. 12:19
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:52
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/57680
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet