Huszka, Noémi: A tanító és a tanuló kapcsolatának mérési lehetőségei : a student-teacher relationship scale (STRS) mérőeszköz adaptációs folyamata és kipróbálása. In: Pedagógiai Értékelési Konferencia, (16). p. 42. (2018)
|
Cikk, tanulmány, mű
pek_2018_042.pdf Download (680kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Date: | 2018 |
Volume: | 16 |
Page Range: | p. 42 |
Event Title: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) |
Uncontrolled Keywords: | Tanár-diák kapcsolat - előadáskivonat |
Date Deposited: | 2019. Sep. 23. 13:09 |
Last Modified: | 2019. Sep. 23. 13:09 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61539 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |