A tanító és a tanuló kapcsolatának mérési lehetőségei : a student-teacher relationship scale (STRS) mérőeszköz adaptációs folyamata és kipróbálása

Huszka, Noémi: A tanító és a tanuló kapcsolatának mérési lehetőségei : a student-teacher relationship scale (STRS) mérőeszköz adaptációs folyamata és kipróbálása. Pedagógiai Értékelési Konferencia, (16). p. 42. (2018)

[img] Cikk, tanulmány, mű
pek_2018_042.pdf

Download (680kB)
Item Type: Article
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged)
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2018
Volume: 16
Page Range: p. 42
Uncontrolled Keywords: Tanár-diák kapcsolat - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 23. 13:09
Last Modified: 2019. Sep. 23. 13:09
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61539

Actions (login required)

View Item View Item