A tanító és a tanuló kapcsolatának mérési lehetőségei : a student-teacher relationship scale (STRS) mérőeszköz adaptációs folyamata és kipróbálása

Huszka Noémi: A tanító és a tanuló kapcsolatának mérési lehetőségei : a student-teacher relationship scale (STRS) mérőeszköz adaptációs folyamata és kipróbálása.

[thumbnail of pek_2018_042.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
pek_2018_042.pdf

Download (680kB) | Preview
Item Type: Conference or Workshop Item
Journal or Publication Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Date: 2018
Volume: 16
Page Range: p. 42
Event Title: Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged)
Related URLs: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59500/
Uncontrolled Keywords: Tanár-diák kapcsolat - előadáskivonat
Date Deposited: 2019. Sep. 23. 13:09
Last Modified: 2022. Nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61539

Actions (login required)

View Item View Item