A tanító és a tanuló kapcsolatának mérési lehetőségei : a student-teacher relationship scale (STRS) mérőeszköz adaptációs folyamata és kipróbálása

Huszka Noémi: A tanító és a tanuló kapcsolatának mérési lehetőségei : a student-teacher relationship scale (STRS) mérőeszköz adaptációs folyamata és kipróbálása.

[thumbnail of pek_2018_042.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
pek_2018_042.pdf

Letöltés (680kB) | Előnézet
Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Pedagógiai Értékelési Konferencia
Dátum: 2018
Kötet: 16
Oldalak: p. 42
Konferencia neve: Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/59500/
Kulcsszavak: Tanár-diák kapcsolat - előadáskivonat
Feltöltés dátuma: 2019. szep. 23. 13:09
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 11:53
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/61539
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet