A geometriai transzformációk tárgyalásának egy módja a tanárképzésben

Krisztin Német István: A geometriai transzformációk tárgyalásának egy módja a tanárképzésben.

[thumbnail of tudomanyos_es_muveszeti_muhelymunkak_375-379.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
tudomanyos_es_muveszeti_muhelymunkak_375-379.pdf

Letöltés (366kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

In [8] and [9] (textbooks for teachers’ training colleges written by B. Pelle) isometry and similarity are defined not in the classical way but as a product. We continued this waf of definition refer to the affine transformation and collineation. We summarized the consequences of the mathematical and didactical principles of this method in teacher training, compared the different ways, and studied the connection between them.

Mű típusa: Konferencia vagy workshop anyag
Egyéb cím: A means of discussion of geometrical transformations in teacher training
Rovatcím: Természettudomány
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Tudományos és művészeti műhelymunkák: új utakon a Pedagógusképző Kar című konferencia előadásai
Dátum: 2009
ISBN: 978-963-9927-15-5
Oldalak: pp. 375-379
Konferencia neve: Tudományos és művészeti műhelymunkák : új utakon a pedagógusképző kar (2007) (Szeged)
Befoglaló mű URL: http://acta.bibl.u-szeged.hu/64049/
Kulcsszavak: Tanárképzés, Matematika, Geometriai transzformáció
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 378-379. ; összefoglalás angol nyelven
Feltöltés dátuma: 2019. dec. 07. 12:35
Utolsó módosítás: 2022. nov. 08. 13:46
URI: http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/64236
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet