Rafael Bence: Étrend-kiegészítők színének, ízének és formájának hatása fiatal vásárlókra. In: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok, (14) 3. pp. 67-72. (2019)
|
Cikk, tanulmány, mű
jelenkori_014_003_067-072.pdf Letöltés (260kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az étrend-kiegészítők piaca jelentős szegmenst képvisel a patikák és más kereskedelmi egységek forgalmában. Kérdőíves felmérést végeztem fiatal vásárlók körében a színek, ízek, formák szerepének és jelentőségének megismerése céljából. Felállított hipotézisek alátámasztásával vagy elutasításával mutatom be vizsgálati eredményeimet és fogalmazom meg következtetéseimet, javaslataimat a vizsgálatom folytatásához, egy versenyképes termékcsoport kifejlesztése érdekében. Abstract: The dietary supplements market represents an important segment of pharmacies and other commercial traffic units. I carried out a questionnaire survey among young buyers to learn about colours, flavours, shapes the role and significance. I present the test results have established assumptions underpinning or rejecting and formulate my conclusions, my suggestions to continue my research, to develop a competitive product group.
| Mű típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Rovatcím: | Agrár-, erdő- és élelmiszergazdaság |
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok |
| Dátum: | 2019 |
| Kötet: | 14 |
| Szám: | 3 |
| ISSN: | 1788-7593 |
| Oldalak: | pp. 67-72 |
| Kiadó: | Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar |
| Kiadás helye: | Szeged |
| Befoglaló mű URL: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66313/ |
| Kulcsszavak: | Kérdőíves felmérés, Fogyasztói magatartás |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: 72. p. ; összefoglalás angol és magyar nyelven |
| Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok |
| Feltöltés dátuma: | 2020. nov. 30. 11:53 |
| Utolsó módosítás: | 2020. nov. 30. 11:53 |
| URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/67549 |
![]() |
Tétel nézet |

