Bordás Andrea: A szituatív tanulás szerepe a pedagógusok szakmai fejlődésében. In: Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól. pp. 239-262. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
2014_kepzok_es_kepzettek_239-262.pdf Letöltés (22MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Képzők és képzettek : pillanatfelvételek a 21. század tanárképzéséről és tanárairól |
Dátum: | 2014 |
ISBN: | 978 615 5372 16 2 |
Oldalak: | pp. 239-262 |
Nyelv: | magyar |
Befoglaló mű URL: | https://acta.bibl.u-szeged.hu/69557/ |
Kulcsszavak: | Tanárképzés - Magyarország - 21. sz., Pedagógus továbbképzés - 21. sz. |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 260-262. és a lábjegyzetekben |
Szakterület: | 05. Társadalomtudományok 05. Társadalomtudományok > 05.03. Oktatástudomány |
Feltöltés dátuma: | 2020. júl. 06. 10:08 |
Utolsó módosítás: | 2023. már. 03. 12:53 |
URI: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69456 |
![]() |
Tétel nézet |